'Vanhaezebrouck gebruikt Genk en Club Brugge om spelers te motiveren'

    'Vanhaezebrouck gebruikt Genk en Club Brugge om spelers te motiveren'

    donderdag 18 oktober 2018 om 09:18

    Door de overwinning tegen Zulte Waregem (1-2) is het nog net geen crisis bij RSC Anderlecht. De club beseft echter dat het beter moet. Hein Vanhaezebrouck wil de slechte reeks koste wat kost wegvagen. Hij heeft dan ook een plannetje bedacht.

    Anderlecht kende een bijzonder zwaar programma de laatste weken. Zo waren er de verplaatsingen naar Club Brugge en KRC Genk, maar ook de thuisduels tegen Antwerp en Standard. Dat zorgde voor weinig punten, maar ook een makkelijker programma de komende weken. Dat heeft Hein Vanhaezebrouck nu ook gebruikt om zijn spelers te motiveren.

    Zo meldt Het Nieuwsblad dat Vanhaezebrouck deze week de wedstrijdprogramma's van Anderlecht, Club Brugge en Genk heeft opgehangen in de kleedkamer. Zo wil hij duidelijk maken dat de moeilijkste weken voor Club Brugge en Genk er nog aan moeten komen.

    Club Brugge moet nog op verplaatsing spelen tegen STVV, Genk en Charleroi. Ook de thuiswedstrijd tegen Genk (plus de Champions Leaguewedstrijden) staat op het programma. Genk moet op verplaatsing naar Club Brugge, Antwerp en Standard.

    Plaats een reactie

    freeman +11542
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:28
    Leko kijkt naar zijn eigen matchen . Triestig als je zoals HVH je spelers moet motiveren door naar andere ploegen te kijken ! " We are anderlecht " .... moeten uitgaan van eigen sterkte !
    Vind ik leuk
    DDT +3388
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:34
    Man hier is toch niks verkeerd mee. Zit gij soms in de kleedkamer bij Leko als hij zijn motivatie speech doet. Wie weet wat hij dan zegt.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:54
    Ze maken daar grappen over de Hein.
    Vind ik leuk
    Toca +36765
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:03
    Leko spreekt in de kleedkamer over de goeie oude tijd bij OHL. 😉😉😁😁😁
    Vind ik leuk
    Smuuw +710
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:38
    Meestal op zen knieën 😉
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6314
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:56
    Ik vind ook dat ze van eigen sterkte moeten uitgaan...
    Maar na de mindere resultaten van de laatste weken kan dit wel een mentaal redmiddel zijn om de hangende kopje terug recht te krijgen...
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:19
    Is toch normaal, Hein lonkt al heel zijn leven naar FCB in de eerste plaats en anderen.
    Er is zelfs een liedje dat toepasselijk is op Hein, namelijk : Hij(ein) kon het lonken niet laten.
    Misschien iets voor de supporters van FCb bij het eerstvolgende bezoek van HVH: zingen allemaal: Hein kan het lonken niet laten.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11718
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:29
    Een artikel van Anderlecht en daar is hij! 😂 30min later...
    Wij weten precies allemaal heel goed wat de trainers zeggen in de kleedkamers....
    Vind ik leuk
    freeman +11542
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:41
    Lees dan ook wel veelal al de artikels van de " interessante " ploegen .... blijkbaar zijn de mauves daar een vast onderdeel van ! Moet je hoe dan ook bewonderen voor jouw opmerkzaamheid !
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4432
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:41
    allemaal leuk freeman, maar wees eens realistisch, mochten de rollen omgedraaid zijn, Leko zou net hetzelfde doen. Wees niet zo naief. Laat u eens opnemen voor uw complex man
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 14:42]
    Vind ik leuk
    freeman +11542
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:47
    Club hoeft zich niet te spiegelen aan andere clubs ! Leko gaat steeds uit van zijn EIGEN STERKTE . En zo hoort het !!! Horen we daar de Gein weer al niet de passie preken .....? En ik geloof dat jij ook al zijn complexen overgenomen hebt !
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4432
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:51
    Ik heb totaal geen complexen :P ahja ga maar uit van eigen sterkte als je dat graag gelooft, be my guest
    Vind ik leuk
    freeman +11542
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:16
    We bluuvn goan !
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4432
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:18
    Aan motivatie geen gebrek :)
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:53
    Als Club al zijn matchen wint zal dit een averechts effect hebben
    Vind ik leuk
    freejazz +1171
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:29
    Hier is het altijd maar Anderlecht Brugge, Brugge Anderlecht, Anderlecht Brugge, Brugge Anderlecht, Anderlecht Brugge, Brugge Anderlecht..........x 10.000. En nog zien jullie mekaar niet graag.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11718
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:30
    Haha! Waar zitten die van Genk? Bij voetbalprimeeeeeeeeeur?
    Vind ik leuk
    freejazz +1171
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:53
    Jij begrijpt dus totaal niet wat ik bedoel. De wijzen kwamen trouwens uit het oosten.
    Vind ik leuk
    Frefke +630
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:53
    neen, da komt nooit meer goed zenne ! :o)
    Vind ik leuk
    Frefke +630
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:52
    De toekomst zal uitwijzen welk effect dit gaat hebben. Stel dat FCB en Genk ook die matchen winnen... dan zit HVH met een probleem.
    Hoe gaat hij dan zijn troepen motiveren ?
    Dus, het beste is altijd winnen, winnen en nog eens winnen zonder naar de tegenstanders te lonken. We are ANDERLECHT !
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4775
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:38
    Zal moeilijl zijn aangezien ze ook tegen elkaar spelen. Iemand gaat punten laten liggen. Hopelijk alle twee. Als Anderlecht dan zijn wedstrijden wint zit alles dicht bij elkaar.
    Dit is gewoon om de optiek te verbeteren. Ja Anderlecht heeft zwakke wedstrijden achter de rug. Maar de ploegen die zoveel krediet krijgen zullen geen straat voorsprong hebben. Ale ja als Anderlecht wint. En die voorsprong kan mss wel voor 1 van de 2.

    Het moet beter maar er is nog niets beslist. Dat maak ik op van dit bericht. Niet meer niet minder.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:43
    Achja, zolang we maar winnen zondag!
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:37
    Is Wesley nu al geschorst?
    Vind ik leuk
    freeman +11542
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:22
    Eens Vuud Rormer opbellen ? Die zal het wel weten !
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:30
    Horen we Ifan Leko daar al bleiten?
    Vind ik leuk
    freeman +11542
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:16
    Die gaat de Gein zeker niet naäpen .... geen zorgen in maken !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws