Nederlander verkiest Depay boven Hazard na gelijkspel: 'De misselijke Hazard'

    Nederlander verkiest Depay boven Hazard na gelijkspel: 'De misselijke Hazard'

    woensdag 17 oktober 2018 om 19:30

    Oranje-ster Memphis Depay bewees tegen België een betere teamspeler te zijn dan Eden Hazard. Dat stelt de Nederlander Henk Spaan, die tijdens België - Nederland niet onder de indruk is geraakt van de Chelsea-ster.

    Hazard steekt dit seizoen in een supervorm en wordt tot de beste spelers ter wereld gerekend. Spaan is minder over hem te spreken. 'Ik zou, in elk geval in deze wedstrijd, zonder meer kiezen voor Memphis in plaats van dat Belgische wonderkind Eden', schrijft hij in Het Parool. 'Memphis bleef tenminste vechten en liet zich niet wisselen zoals de misselijke Hazard, die zijn matig begaafde broertje moest laten opdraven.'

    Spaan is na het 1-1 gelijkspel in Brussel complimenteus over Donny van de Beek en Kevin Strootman. 'Tweede conclusie: Van de Beek speelde beter, met meer energie en diepgang, dan de timide Rosario', verwijst hij naar de PSV'er, die de tweede 45 minuten minuten mocht meedoen. 'Strootman was de machinist van het middenveld en Snoeks experimenteerde tevergeefs met de uitspraak van de naam Alderweireld.'

    Plaats een reactie

    woensdag 17 oktober 2018 om 19:40
    Arrogante zak die Spaan ik laat er geen spaander heel van.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:45
    Geen idee wie deze uit de beschutte werkplaats ontsnapte mislukte meninguiter is.
    Vind ik leuk
    Toca +36144
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:53
    De misselijke Spaan dus. Degoutante Hollandse lul.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:00
    depaey en spaan... K weet niet wie de arrogantste is...
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:14
    Na de wedstrijd worden er truitjes gewisseld , dat van Depay moest niemand hebben . Er is gevraagd aan de ballenjongens en meisjes wie het moest hebben , weer niemand. Men heeft het dan maar aan een dakloze gegeven maar die wilden alleen dat van Hazard
    Vind ik leuk
    Garland +5360
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:19
    Studio Spaan was destijds grappig. Deze teksten van Henk zijn gewoon zielig.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14901
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:56
    Depay.. Die arrogantie alleen al, bah. Die mag de schoenen van Hazard nog niet poetsen.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:11
    Geen stress jongens. Niemand neemt Spaan serieus in NL.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:43
    Depay beter dan Hazard? Raar want het laatste wat ik daar van vernomen had was dat is dat hij niet meekon bij Man U.... zegt genoeg
    Vind ik leuk
    Riddlin +2371
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:02
    Depay kwam mij over als een arrogante vedette.

    Hazard liet zich wisselen?
    En Courtois durfde niet spelen zeker. Blaaskaak
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:19
    Wa ne zever die kuthollander. Typisch die hollanders
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4764
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:24
    Zit die mens aan de drank?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:35
    Aan de uier
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9854
    donderdag 18 oktober 2018 om 01:05
    Dat kan drank alleen niet veroorzaken lijkt mij!
    Vind ik leuk
    Vlad +2200
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:55
    Die Nederlanders zijn zo naief, ze denken dat als ze luid genoeg roepen dat ze beter zouden zijn dan onze RD ,dat het ook zo is.
    Vind ik leuk
    Ortwin +3
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:02
    Die kaasbol is jaloers dat ze niet hebben kunnen winnen tegen de B kern van België
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:03
    Is wesley al geschorst?
    Vind ik leuk
    Chroom +318
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:15
    Martinez heeft die keeskopjes met hun kl••tjes gepakt, hij heeft aan Castange gevraagd om dat balletje terug in hun voeten te spelen zodat ze konden gelijk maken en neemt dan de hele aanvalslijn weg om die keesjes in de waan te laten dat ze kunnen voetballen en ze lopen er met z'n allen blindelings in.
    Oef wat gaat de volgende confrontatie hard aankomen voor die keesjes.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9854
    donderdag 18 oktober 2018 om 01:04
    Daar kan ik zelfs niets tegen inbrengen, spreken over voetbal als je er echt niets van begrijpt! Tjonge, dat je zoiets hardop durft te zeggen...tja werkt op de lachspieren!
    Vind ik leuk
    Tiglio +0
    donderdag 18 oktober 2018 om 01:44
    Goedendag Vlaanderen.
    Vind ik leuk
    Vancamp +74
    donderdag 18 oktober 2018 om 03:31
    Spaan?is dat diene flauwe plezante ? en dan nog zeggen "matig begaafd broertje".arrogante zak.
    Zonder iets van de kwaliteiten van Depaey af te doen ,in Brugge kennen ze hem wel.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 03:34]
    Vind ik leuk
    Teppie +20
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:29
    Goed bezig vp! Jullie zijn nog erger dan vi!👏
    Vind ik leuk
    K1908 +765
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:12
    Wa ne kerel, Depay komt niet aan het niveau van dat 'matig begaafd broertje'.. Ik vond hem niet alleen arrogant, maar ook vrij 'vuil' met zijn lichaam, voor een zogenaamd technische speler al helemaal.

    Zal binnenkort wel weer een Vandenborreke uitsteken.. :-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws