'Duurste inkomende transfer van Club Brugge gelinkt aan Bayat-gate'

    'Duurste inkomende transfer van Club Brugge gelinkt aan Bayat-gate'

    woensdag 17 oktober 2018 om 08:00

    De transfer van Kaveh Rezaei werd afgerond door Mogi Bayat. Die spelersmakelaar is de spilfiguur in de zaak rond financiële faude. De transfer van de Iraniër naar Club Brugge krijgt mogelijk nog een gerechtelijk staartje.

    Sport/Voetbalmagazine geeft mee dat er wellicht een klacht wordt ingediend. 'Het kan dat die transfer nog een staartje krijgt. Een Iraanse zaakwaarnemer claimt immers dat hij en niet Mogi Bayat de zaken behartigt van de spits. De man overweegt verdere stappen.'

    Opmerkelijk genoeg weet geen persoon om wie het gaat. 'Vreemd in deze is dat de man bij de komst van Rezaei naar België al niet met de spits op de traditionele foto ging én dat ook in Charleroi zijn naam geen belletje doet rinkelen.'

    Blauw-Zwart zelf bleek ook helemaal niet op de hoogte te zijn van de claim. 'Ook in Brugge kent met die man niet en werd met hem niet gepraat. Rezaei werd voor hen vertegenwoordigd door Mogi', besluit het weekblad.

    Plaats een reactie

    Toca +37146
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:16
    En zo zullen 80 % van de clubs wel genoemd worden.
    Vind ik leuk
    freeman +11568
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:18
    Zeg maar 90% !
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15163
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:51
    Georges, ben jij het? :D
    Vind ik leuk
    freeman +11568
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:58
    Nog 10% te gaan ....
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:56
    En dan
    Vind ik leuk
    Toca +37146
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:11
    En dan ? T was zelfs ni tegen u.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:58
    Waarom heeft die makelaar niet gereageerd toen hij naar Charleroi ging. Als het effektief zo is dan heeft de speler dat verzwegen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 09:01]
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1607
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:26
    Ik vond dat al een dure transfer voor iemand die gewoon van Charleroi komt en die 5m totaal nie waard is.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15163
    woensdag 17 oktober 2018 om 08:51
    Inderdaad. Al na de wedstrijden tegen RSCA en Lokeren zag je dat die kerel niet klaar is voor een topclub. Ik vrees voor een kat in een zak..
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3063
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:17
    Hij was ook gewoon niet 100% fit toen...
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:06
    Wou zich gewoon bewijzen en dan lukt het niet als je niet top bent. Volle vertrouwen dat het 100% ok komt.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:04
    Allé, jullie gaan de prijs bepalen. Gelukkig is jullie Andrijasevic wel z'n 4 milj waard.
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1607
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:53
    Kijk das nu blijkbaar het verschil tussen nen boer en nen buffalo,
    Wij kunnen het toegeven als er iets niet goed is. Jullie toch wel heel moeilijk als het over jullie eigen ploeg gaat.

    Allicht is Andrijasevic nen miskoop zoals zoveel spelers van Gent.
    Voor hetzelfste geld zit bayat of diene andere er ook voor iets tussen.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:52
    Oja, jullie zeiden al na 3 maand : Andrijasevic is nen miskoop.
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1607
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:37
    Ik ben er in iedergeval al gene fan van want eerlijk gezegd, van dag één vroeg ik mij al af waar zijn kwaliteiten liggen als die 4M heeft gekost. En ik weet het nu nog niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 16:39]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 15:36
    De transfers van Gent hangen als een strop rond de hals van bestuur en staf ,dus beter een beetje dimmen;
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1607
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:35
    Ja da's wel hun schuld..
    je kan toch moeilijk de supporters van Gent verwijten dat er slechte transfers gedaan zijn he.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 16:37
    Neen, dat zeker niet.Heb het dan ook niet over de sups
    Vind ik leuk
    Genome +355
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:31
    Laten we er nog even mee wachten om hem te beoordelen. Het aantal wedstrijden die hij al heeft meegedaan zijn op 1 hand te tellen.

    Een duidelijk geval van Vossenitis. Voor mij is hij een Vossen 2.0 loopt veel, toont veel inzet, maar balbehandeling zijn matig en hij scoort (voorlopig) enkel maar van op de stip.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3132
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:07
    Leugens! Ik ben zijn makelaar. Maar geen probleem, ik ben een redelijk mens. Geef me de gebruikelijke commissie van 30% en ik dien grootmoedig als ik ben geen klacht in.
    Vind ik leuk
    Toca +37146
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:10
    Haha. Iedereen is gewoon onschuldig. Ze kunnen het onderzoek beter stopzetten.
    Vind ik leuk
    freejazz +1239
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:13
    Jij bent een echte stiel-bederver met slechts 30% te vragen.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3132
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:05
    Mijn verzameling zeldzame vlinders is dan ook bijna volledig 😎
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws