Heeft Leko boter op het hoofd? Dat kan ik mij niet inbeelden

    Heeft Leko boter op het hoofd? "Dat kan ik mij niet inbeelden"

    woensdag 10 oktober 2018 om 18:45

    Het schandaal rond makelaars Mogi Bayat en Dejan Veljkovic houdt het Belgische voetbal al de hele dag in de ban. Ook Ivan Leko wordt genoemd en is opgepakt voor verhoor. Hans Vandeweghe van De Morgen denkt niet dat hij betrokken is.

    Vandeweghe stelde zich open voor vragen van lezers. Eén lezer vroeg of Ivan Leko schuldig is. "Ik kan mij niet inbeelden dat een chique type als Ivan Leko zich bezwaart met geld aanvaarden van een makelaar of in het ergste geval wedstrijden regelt. Hij kent natuurlijk wel één van de hoofdrolspelers, Dejan Vejlkovic."

    Ook refs Sébastien Delferière en Bart Vertenten, die allebei werden meegenomen door de politie, hebben er volgens Vandeweghe niets mee te maken. "Ik denk dat de refs gewoon zijn ondervraagd omdat ze een aantal van die verdachte wedstrijden hebben gefloten, niet meer dan dat", zo verklaart hij.

    Plaats een reactie

    GILLEMANS +194
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:02
    Waar gaat het toch naartoe met het hedendaagse voetbal?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:21
    En. Daar waar men een miljard geeft voor een speler is het nog erger
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:39
    En deze Fout op Wesley zondag als Scheids waarop het eerste doelpunt van Standard en deze beenveeg ook op Wesley en geen Strafschop ok ?.???? Dat stel mij tog veel vragen hoor.
    Vind ik leuk
    Fie +86
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:41
    Hallo, daar gaat het nu toch helemaal niet over!?! Club speelde niet goed genoeg, als clubfan kan ik dat perfect toegeven. Moet je ook eens proberen.
    Vind ik leuk
    hoekschop +2161
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:03
    Klopt René. Dat heeft waarschijnlijk de bal aan het rollen gebracht. Weeral een zeer correcte analyse.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9282
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:12
    lol
    Vind ik leuk
    agdh +1419
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:04
    Nee dat was een correcte beslissing en heeft hier niets mee te maken
    Vind ik leuk
    Peed +155
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:29
    Zeker Ok !
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9282
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:21
    Ik ben blij dat iets je vragen doet stellen, hele troost! Groetjes
    Vind ik leuk
    Kingambo +1346
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:49
    Stille waters, diepe gronden...vermoed stront aan de knikker wat Leko betreft...duurt veel te lang, enkel getuige ?? ..natuurlijk als verhoor in’t Nederlands gebeurd dan zal hij nog lang in Hasselt zitten..
    Vind ik leuk
    TageMeister +4642
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:57
    Een beetje naïef die journalist...
    Vind ik leuk
    Xynix +25
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:17
    :-) Hans Vandeweghe moet zowat de meest kritische journalist van Vlaanderen zijn en hij ligt bij veel mensen uit de sportwereld en uit de media niet in hun bovenste schuif. Ik verdenk hem er zelfs van dat hij soms stiekem graag heeft als hij een verwensing naar het hoofd geslingerd krijgt. Maar met hem "naïef" te noemen ga je hem echt wel een slapeloze nacht bezorgen beste TageMeister. De emmer der vernederingen... :-)
    Vind ik leuk
    TageMeister +4642
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:36
    Is niet mijn bedoeling
    Vind ik leuk
    RSCL +2
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:34
    René De Loor , Vormer vergeten verleden jaar op Standard tijdens de play offs , bal met de hand tot bij Vossen die scoorde en kampioenenviering kon beginnen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 20:38]
    Vind ik leuk
    le swa +155