OUCH! Geblesseerde RSCA-speler langer uit door... een brandwonde door ijs

    OUCH! Geblesseerde RSCA-speler langer uit door... een brandwonde door ijs

    dinsdag 9 oktober 2018 om 18:33

    RSC Anderlecht moet het al een hele poos zonder Elias Cobbaut doen. De linksachter viel tegen Charleroi uit, maar leek maar enkele weken out te zijn. De eerste prognose was wat te positief. Op de koop toe is hij nog een tijdje langer out.

    Voetbalmakelaar geeft bij de podcast Sporting Flagey aan dat Cobbaut nog even niet beschikbaar zal zijn voor Anderlecht. "Hij was goed aan het seizoen begonnen en heeft tegen Charleroi dan een pijnlijke kwetsuur opgelopen. Cobbaut is nu al een kleine elf weken uit. Tijdens zijn revalidatie is er een complicatie gebeurd", geeft hij aan.

    Die complicatie doet de wenkbrauwen wel even fronsen. "Hij heeft een kleine brandwonde opgelopen boven de enkel", zegt De Nil. "Door het ijs dat men op zijn enkel heeft gelegd, heeft hij een kleine brandwonde opgelopen en is hij nu een tijdje langer out. We hopen hem op 1 november stilaan terug fit te zien", besluit hij.

    Plaats een reactie

    Bart Joos +264
    dinsdag 9 oktober 2018 om 18:35
    ??? Wie verzint dit?
    Vind ik leuk
    Toca +33526
    dinsdag 9 oktober 2018 om 18:50
    Zo n zever heb ik nu nog nooit gehoord 😁😁
    Vind ik leuk
    Shredder +3076
    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:03
    Als zijn eigen makelaar het zegt...
    Vind ik leuk
    Frefke +453
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:01
    Zo ne zever zoals je zegt is werkelijkheid, indien je ijs aanbrengt (direct contact) op je lichaam heb je brandwonden !
    Maar toch straf dat dit mogelijk is bij een topclub... Het lijkt me daar een stelletje amateurs... is het verzorgingsteam ook overgenomen van KV Oostende ?
    Vind ik leuk
    Toca +33526
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:10
    Dat wou ik ook bedoelen. Dat zoiets kan gebeuren kan ik niet vatten.
    Vind ik leuk
    Frefke +453
    dinsdag 9 oktober 2018 om 21:13
    Straf hè ! Ge houdt het niet voor mogelijk...
    Vind ik leuk
    Watcher +942
    dinsdag 9 oktober 2018 om 18:57
    Dr. Goossens, ex kvo. Ook zo een topper
    Vind ik leuk
    tom1981 +338
    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:05
    Kvo kan er maar wel bij varen ⛵
    Vind ik leuk
    tom1981 +338
    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:03
    Dat de medische staf dat kan laten gebeuren... raar
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 19:45
    Ja jongens,wat voor een domme is dadde. Dokter, kinesist moet toch weten wat er kan gebeuren met ijs.Een EHBO-er weet dit zelf uit zijn opleiding.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    OUCH! Geblesseerde RSCA-speler langer uit door... een brandwonde door ijs