Moet Club Brugge vertrek van absolute smaakmaker vrezen? Dat verwacht ik

    Moet Club Brugge vertrek van absolute smaakmaker vrezen? "Dat verwacht ik"

    maandag 24 september 2018 om 11:15

    Club Brugge heeft heel wat goede spelers in de rangen. De meest verrassende smaakmaker is misschien wel Arnaut Danjuma. Er wordt de Nederlandse winger nu al een grote toekomst voorspeld.

    Tegen KAA Gent zorgde de linkervleugel voor het openingsdoelpunt, waarmee hij het pad effende voor een simpele 0-4 zege. Blauw-Zwart mikt dit seizoen op de dubbel, daarvoor hoopt het alle sterkhouders te houden komende winter.

    Waals journalist Pascal Scimé vreest voor Club dat Danjuma snel in het oog van grote clubs zal sprignen. "Ik verwacht me aan een grote aanbieding in januari voor Danjuma, zeker als hij ook nog eens een keer of twee scoort in de Champions League", klinkt het bij RTBF.

    De grinta van Ivan Leko straalt over op zijn spelersgroep. "Deze ploeg van Club Brugge, alle proporties in rekening genomen, heeft een mentaliteit, een honger naar succes die we enkel bij de grootste Europese clubs zien", besluit Scimé.

    Poll

    Hoelang kan Club Brugge hem houden?

    (911 stemmen)

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +14476
    maandag 24 september 2018 om 11:23
    Het seizoen zal hij wel uitdoen, maar nadien?
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1612
    maandag 24 september 2018 om 11:25
    Als hij slim is en goed laat begeleiden nog 2jaar bij brugge dan langs de grote poort uitzwaaien
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:24
    Volgens mij is het wel een nuchtere jongen . Anders had hij nu ook al voor een grotere club gekozen . Ik verwacht hem volgend seizoen nog bij ons.
    Vind ik leuk
    JanB +5844
    maandag 24 september 2018 om 11:26
    Zou het niet goed zijn om enige nuchterheid aan de dag te leggen ?
    Die jongen speelt momenteel de pannen van het dak en wordt overal bewierookt
    Vergeten we niet dat hij uit de Nederlandse tweede klasse komt en zonet de neus aan het venster steekt op het topniveau in België
    Hopelijk voor de speler / ploeg is hij een blijver en is hem een mooie toekomst weggelegd . . . via de weg van de geleidelijkheid
    Vind ik leuk
    Couto76 +621
    maandag 24 september 2018 om 11:34
    Gewoon dit en zeker nog volgend seizoen bij Club Brugge blijven. Dat hij ook maar eerst eens laat zien dat hij een seizoen lang redelijk constant kan presteren.
    Vind ik leuk
    Elise +416
    maandag 24 september 2018 om 11:49
    Enige uitdager zal het frivole Genk zijn en met wat geluk doen de brusseleirs altijd mee in de play-offs waar de punten plots gehalveerd worden is alles te herbeginnen. Dan is het de vorm van 2 zware maanden die een club bovenaan houdt of niet. Maar een Wesley en Groeneveld hou je niet nog een jaar. Das duidelijk. Ook een Trossard niet! Grof geld=weg
    Vind ik leuk
    Gheintje +225
    maandag 24 september 2018 om 11:52
    Als Eden Hazard niet oppast, koopt Real Madrid Danjuma/Groeneveld ipv hem komende winter. En ook nog Wesley ipv Neymar natuurlijk!
    Vind ik leuk
    ROBSON +2596
    maandag 24 september 2018 om 11:54
    Hij is een nuchtere jongen met een duidelijk plan. Club zal hem niet zomaar laten gaan. Vanaf het eerste moment zag ik al dat hij beter was dan limbombe. Dus ploegen die hem willen zullen moeten dokken. Vooral voeten op de grond en hard blijven werken al zal dat onder leko geen probleem zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:59
    Dat is nu eenmaal het lot van de Belgische ploegen, wij zijn een opleidingsland geworden. Maar de Belgische ploegen moeten beginnen met hun vraagprijzen op te trekken en hun beste spelers niet onder de 20 miljoen te verkopen.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6165
    maandag 24 september 2018 om 14:14
    Zeg ik ook al jaren, zie naar Ajax/PSV waar €40.000.000-€80.000.000 voor spelers wordt gevraagd/gegeven.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 14:15]
    Vind ik leuk
    RD +773
    maandag 24 september 2018 om 18:59
    Ik ben blij met de term opleidingsland. Beter dan afdankertjesland, niet?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:39
    Het is effectief zo. Er zijn voorbeelden genoeg van spelers die het niet gehaald hebben, maar ook voldoende voorbeelden genoeg van spelers die bij ons gespeeld hebben en die nu wereldsterren zijn. In die zin zijn die talenten in België opgeleid en plukken grote clubs daar nu de vruchten van.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:59
    Ik hoop dat hij toch 2 seizoenen blijft.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:05
    Een Ajax krijgt 30 miljoen voor zo een gasten,anders blijven ze gewoon nog een seizoen.Laten we daar een voorbeeld aan nemen.Willen ze hem,moeten ze dan maar veeeeel geld betalen,anders blijft hij
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:04
    Dennis.
    Teodorczyk.

    I rest my case.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 13:04]
    Vind ik leuk
    Gheintje +225
    maandag 24 september 2018 om 18:44
    Dendoncker
    Moses Simon
    Vind ik leuk
    Vlad +1971
    maandag 24 september 2018 om 13:54
    Danjuma is een nuchtere kerel, die beseft hij met Club dit seizoen mee doet voor de titel, en dat wanneer er een aanbod in de wintermercato komt, dat er nog wel zal zijn in de zomermercato. Ik vrees dat we hem in de zomer dan wel kwijt zijn, maar het is al meerdere keren bewezen dat de clubs het ijzer moeten smeden als het heet is en cashen als er zich een goede gelegenheid aanbiedt. Voor hetzelfde geld volgend seizoen minder of ernstige blessure en je vangt maar de helft meer.
    Vind ik leuk
    blondel +2448
    maandag 24 september 2018 om 15:17
    En daar is de pers weer om een speler na enkele matchen op te hemelen.En maar schrijven dat ze hem niet gaan kunnen houden.Wie maakt er die spelers hun hoofd zot voor transfers?Laat hem eerst een paar jaar bevestigen en dan kan hij nog zien wat te doen.Hoe kan een Belgische club nu aan een ploeg bouwen als de pers elke keer een speler ophemelt en met verhaaltjes zot maakt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Moet Club Brugge vertrek van absolute smaakmaker vrezen? "Dat verwacht ik"