Wesley komt na loepzuivere hattrick met flinke sneer naar KAA Gent

    Wesley komt na loepzuivere hattrick met flinke sneer naar KAA Gent

    Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 10:00ma 24-09-2018 om 10:00

    Club Brugge won na een ware demonstratie met 0-4 van KAA Gent. De grote man bij Blauw-Zwart was Wesley Moraes. De Braziliaan gooit bovendien nog wat extra zout in de Gentse wonde.

    Na rust lukt Wesley een loepzuivere hattrick. De Slag om Vlaanderen staat gekend als een topper, maar de Braziliaan had wel meer tegenstand verwacht. "Het was een beetje te gemakkelijk voor mij, want er werd niet echt scherp verdedigd. Daardoor kon ik keer op keer gevaarlijk zijn", klinkt het.

    De aanvaller van Club gaf aan absoluut te mikken op de topschutterstitel. Vooraf had hij al een goed gevoel bij de wedstrijd tegen Gent. "Ik had er een goede trainingsweek opzitten en ik was klaar om het team te helpen. Mijn eerste hattrick doet mij veel plezier", besluit Wesley in Het Nieuwsblad.

    Plaats een reactie

    Geertvdd +3332
    maandag 24 september 2018 om 10:03
    Pas toch op voor die boomerang...
    Vind ik leuk
    freeman +11943
    maandag 24 september 2018 om 10:04
    En nu op naar de " Gouden Stier " !
    Veel succes Wesley !
    Vind ik leuk
    TageMeister +5336
    maandag 24 september 2018 om 10:07
    Hij heeft 100% gelijk ! Gent had het betere van het spel, maar elke Brugse tegenprik was gevaarlijk !


    Club deed mij denken aan een Topploeg(groter als België) je hebt lang het gevoel er valt iets te rapen , want ze zijn niet top en dan slaan ze plots toe en hard ook !

    En bij Gent stonden ze erbij en keken ernaar !
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12336
    maandag 24 september 2018 om 10:10
    Hij had om te beginnen niet op het veld mogen staan, of is dit een detail?
    Vind ik leuk
    Fie +222
    maandag 24 september 2018 om 10:24
    Had dit, had dat... het is gepasseerd hè. Laat het los! ;-)
    Vind ik leuk
    K1908 +1168
    maandag 24 september 2018 om 10:41
    Zo grappig komende van een Brugge supporter.
    Het is allemaal schandalig, tenzij het in je voordeel is..

    Is het je opgevallen dat Vranjes nog steds niet mocht meedoen? -.-'
    Vind ik leuk
    Fie +222
    maandag 24 september 2018 om 11:23
    Ja klopt, net zoals andere spelers die nadien nog rood gekregen hebben geschorst zijn. Net zoals Carcela wedstrijden speelt. Ik ben inderdaad Brugge sup maar daarvoor kan ik wel ook op andere niet Brugge gerelateerde topics neutraal reageren. Ik hou van Club maar ben niet tegen andere ploegen. Dat zouden er beter wat meer zijn hier. ;-)
    Vind ik leuk
    Gast15 +3
    maandag 24 september 2018 om 11:27
    In Anderlecht spelen ze het spel eerlijk qua schorsing in Brugge en Standard doen ze vrolijk verder of er niets aan de hand is...triestig is dat.
    Vind ik leuk
    blondel +2747
    maandag 24 september 2018 om 15:21
    Man toch,dit heeft niks met Anderlecht,Brugge te maken.Dit word alleen boven de hoofden van de clubs afgespeeld.Alleen profiteren Club en Standard van die circus.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5336
    maandag 24 september 2018 om 10:33
    ligt niet aan hem of aan club ! Het sleept idd belachelijk lang aan daar heb je gelijk in !
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2227
    maandag 24 september 2018 om 11:16
    Waarom stond toch ni op blote voeten had toch schoenen aan dan mag hij zeker spelen
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:24
    zet die plaat af!!!
    Vind ik leuk
    Gast15 +3
    maandag 24 september 2018 om 11:29
    Is geen detail is de pure waarheid Freddy.....Eerlijkheid is ver zoek bij Brugge en Standard.Vranjes doet braaf zijn 3 schorsingsdagen uit das het grote verschil.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:15
    Ik durf beweren dat als Vranjes ook door procedurefouten vrij gepleit was, dat hij dan ook op het veld had gestaan. En bij uitbreiding elke ploeg die een cruciale speler vrij gepleit ziet. Is het eerlijk ? Bijlange niet, maar het is nu wat het is. Trouwens Bronn krijgt geel voor een vergelijkbare fout als Carcela. Is dat eerlijk ? Ook niet, maar opnieuw, het is wat het is.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5336
    maandag 24 september 2018 om 15:12
    voor mij zijn de fouten van Bronn en Carcela 2 verschillende !

    1) Carcela trapte op de knie ! Dus niet onterecht rood
    2) Bronn trapte op de enkel, maar wel met een totaal foute intentie en uit pure frustratie (had ook rood moeten zijn)

    Maar voor mij dus 2 verschillende fouten, die wel op dezelfde manier moest bestraft zijn !
    Vind ik leuk
    blondel +2747
    maandag 24 september 2018 om 15:24
    Sorry,maar vind het 2 x bewust natrappen.Allebei geel of rood ,maar niet de ene rood en de andere geel.Maar als natrappen al geen rood meer verdiend ,ja dan moet je ook niet stom staan dat er meer vuile fouten worden gemaakt.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5336
    maandag 24 september 2018 om 15:36
    idd 2 keer rood , Carcela is zeker niet natrappen, hij wil een haakfout maken, maar trapt de knie aan. Bronn wil ni echt den bal spelen
    Vind ik leuk
    Vancamp +133
    maandag 24 september 2018 om 20:35
    Flauw om de prestatie van Brugge te minimaliseren om schorsing Wesley bij te halen
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 20:38]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:04
    Club heeft tegenwoordig niet veel nodig om te scoren , een mindere match is dan geen probleem.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15926
    maandag 24 september 2018 om 10:11
    Dit kon je inderdaad onmogelijk een topwedstrijd noemen.
    Vind ik leuk
    Elise +462
    maandag 24 september 2018 om 10:31
    Wat een provocerende titel weer van VP. Als dat zo is, vertelt hem toch alleen de waarheid? Waarom moeten journalisten clubs tegen elkaar opzetten?
    Vind ik leuk
    Garland +5359
    maandag 24 september 2018 om 10:44
    "Het was een beetje te gemakkelijk voor mij, want er werd niet echt scherp verdedigd." Dit is toch gewoon een sneer. VP kan toch moeilijk zeggen Wesley deelt compliment uit
    Vind ik leuk
    Zero123 +722
    maandag 24 september 2018 om 10:53
    En dat vertaald van het engels naar het nederlands komende van iemand wiens moedertaal portugees is. Nee ,100% zeker dat wesley dit niet uitdagend bedoelde.
    Vind ik leuk
    K1908 +1168
    maandag 24 september 2018 om 11:59
    Tuurlijk wel, als hij dat had gezegd was het zeker bewust. Ik twijfel alleen of hij het heeft gezegd, vind het in andere artikels niet terug...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:01
    Gent was in het algemeen gewoon te zwak en vooral voorin niet efficiënt genoeg.
    Vind ik leuk
    Reagens +2308
    maandag 24 september 2018 om 11:15
    De eerste keer dat Wesley op Gent zo indruk kon maken. Was veel sterker dan zijn tegenstanders zowel op gebied van kracht als snelheid. Plastun werd simpel zoek gespeeld.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws