Lardot zwaar onder vuur tijdens Gent-Club: “Je kan er niets van!”

Lardot zwaar onder vuur tijdens Gent-Club: “Je kan er niets van!”

Gepubliceerd: zondag 23 september 2018 om 15:24zo 23-09-2018 om 15:24

KAA Gent en Club Brugge bekampen elkaar om de Slag van Vlaanderen. Jonathan Lardot moet de wedstrijd in goede banen leiden.

Op Twitter krijgt de scheidsrechter echter de volle laag. “Fluiten we ook al voor het afpakken van de bal?” en “Lardot, je kan er niets van”, zijn een paar van de vele reacties op sociale media.

Poll

Vind jij dit ook?

(1138 stemmen)

Plaats een reactie

vampire81 +1316
zondag 23 september 2018 om 15:32
de arbitrage is heel extreem abominabel verschrikkelijk schandalig slecht, zijn partijdigheid ligt er ver boven zeer erg overduidelijk op, hij fluit gewoon maximaal radicaal tegen brugge, ze doen er alles aan om gent aan de overwinning te helpen maar het zal niet baten aangezien gent maar een compleet waardeloze ploeg is

brugge zal winnen: in de 2e plaats tegen gent en in de 1e plaats tegen de ronduit schandalige arbitrage, euh correctie tegen de extra spelers van gent
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 17:55
Euh, welke match hebt gij gezien... Minuutje na de gele kaart van vormer moest die altijd zijn tweede krijgen...
Vind ik leuk
Brubru +4702
zondag 23 september 2018 om 18:06
Was wel fout op Vormer hé dus ...
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 07:56
Kan zijn, maar hij krijgt geel voor zijn domme reactie... De fout die hij nadien maakt is even grof als dom als die van bronn op het einde.
Vind ik leuk
vampire81 +1316
zondag 23 september 2018 om 18:12
waarom dan wel, voor via een heel zuivere en zeer correcte manier de bal af te pakken, was absoluut in de verste verte geen overtreding en brugge werd daar nog mogelijk een gevaarlijke actie afgepakt

enkele minuten voordien werd er een overduidelijke overtreding gemaakt op vormer en het was een fout die altijd geel had moeten zijn maar de arbitrage heeft deze "vrijwillig" niet gefloten en dan geheel onterecht geel gegeven aan vormer

brugge werd daar zwaar benadeeld (zoals heel de match door gebeurde), vormer had nooit of te nooit ook maar 1 kaart mogen krijgen en zou daar kunnen uitgesloten worden terwijl hij zelf gewoon echt helemaal niks verkeerd deed (niet de 1e fase en niet de 2e fase), het waren alleen de arbitrage en gent die daar zwaar in de fout zijn gegaan, het is gewoon al een regelrechte schande dat hij geel gekregen heeft en dit zonder ook maar enige reden
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1351
zondag 23 september 2018 om 15:34
Nu gaan ze niet meer alleen in het stadion maar ook al op social media op elke beslissing van de ref reageren ... 🤮
Vind ik leuk
Marcus_A +1914
zondag 23 september 2018 om 15:53
Vampieren die overdag toch actief zijn....die moeten toch verward zijn...,,😆...voor alle duidelijkheid...ik ben de match niet aan het volgen.. zal eens bij Sporza kijken wat er aan de hand is
[Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 15:54]
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 16:05
Is De Ref weer niet goed komaan Ref neemt het weer goed op man ok bedankt groetjes De Ref.
Vind ik leuk
9000 +457
zondag 23 september 2018 om 16:09
Een mix van valium en poppers?
Vind ik leuk
Wim1966 +1696
zondag 23 september 2018 om 16:15
Ik ben grote fan van de Lorre aka ok De Ref
Altijd puzzelen en lachen geblazen met zijn posts.
Vind ik leuk
9000 +457
zondag 23 september 2018 om 16:20
Hij op z'n eentje zorg er voor dat ik op dit forum aanwezig wil zijn. Een topper in zijn soort, misschien wel de laatste van zijn soort?
Was het een politieker ik wist op wie ik zou stemmen!
Vind ik leuk
tom1981 +647
zondag 23 september 2018 om 17:20
Ik kan nogtans redelijk puzzelen. Maar soms.. haha.. te moeilijk om te ontleden..
Vind ik leuk
Rune1891 +5471
zondag 23 september 2018 om 16:18
Bronn komt ook heel goed weg, exact dezelfde fase als carcela, alleen is de straf anders... Zolang arbiters er niet in slagen om consequent te zijn gaan we altijd discussie blijven hebben
Vind ik leuk
ROBSON +3798
zondag 23 september 2018 om 16:43
Idd dit is rood.
Vind ik leuk
Rune1891 +5471
zondag 23 september 2018 om 16:44
Net de beelden terug gezien, ongelooflijk eigenlijk dat de VAR daar niet tussen komt, hoe clear moet de error eigenlijk zijn?
Vind ik leuk
Hhti +1589
zondag 23 september 2018 om 17:24
Wat voor een goed artikel is da nu? Als je spelers onderuit schopt dan is het fout,as simpel as that. Deze Kwek reporter moet natuurlijk een duwtje doen om VP in de picture te krijgen. FCB was gewoon beter de 2de helft en de kansen waren duidelijk ook van betere kwaliteit dan deze van Gent. Deze hebben ze dan benut. Gent heeft45 min. meegedaan en dat was het dan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws