Vanhaezebrouck onder vuur: 'Zijn gemekker is niet geloofwaardig'

    Vanhaezebrouck onder vuur: 'Zijn gemekker is niet geloofwaardig'

    Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2018 om 13:14za 22-09-2018 om 13:14

    Hein Vanhaezebrouck en RSC Anderlecht beleven geen gemakkelijke periode. Na de nederlaag tegen het Slowaakse Trnava in de Europa League zijn de criticasters beenhard.

    Ook columnist Hugo Camps houdt zich niet in. ‘Vanhaezebrouck staat altijd op zijn benen te wiebelen, maar zijn positie als coach lijkt ongemoeid te blijven. Lijkt. Na de Europese horror tegen Spartak Trnava zal de coach van Anderlecht toch met een sluitende toekomstvisie moeten komen. Zijn gemekker over gebrek aan creativiteit is niet geloofwaardig. Misschien is het wel Hein zelf die verstard is in maniertjes’, schrijft Camps in Het Laatste Nieuws.

    ‘In zijn commentaar splitst hij steevast zichzelf af van de spelersgroep. Terwijl de urgente vraag is of hij ooit wel is doorgedrongen tot de bloedgroep van RSCA. Ik heb altijd de indruk dat hij als een halve buitenstaander praat. Zijn spelers zijn zeker zijn kinderen niet. Daarvoor blijven de woorden te koud’, aldus Camps.

    Plaats een reactie

    Toca +39906
    zaterdag 22 september 2018 om 13:38
    Ik kan camps wel ergens volgen.
    Vind ik leuk
    Patfey +5517
    zaterdag 22 september 2018 om 20:28
    Raar hè, ik heb er ook moeite mee toe te geven dat hij voor een keer geen klinkklare nonsens verkoopt.
    Vind ik leuk
    Toca +39906
    zaterdag 22 september 2018 om 21:07
    Denk dat dat de eerste keer ooit is dat ik het moest toegeven 😂😂
    Vind ik leuk
    Dany RSCA +216
    zaterdag 22 september 2018 om 13:52
    Het gezaag week na week van de overjaarse Camps is pas ongeloofwaardig.
    Beste Hugo zoek nog 2 kaarters dan kan je samen met De Mos een partijtje kaarten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 14:38
    De tijd dat Camps geloofwaardige commentaar heeft gegeven, ligt ook al enkele decennia achter ons. Gemekker : bij Boer en Tuinder zoeken ze nog columnisten.
    Vind ik leuk
    Kris1 +900
    zaterdag 22 september 2018 om 14:39
    Voor Hein is het zeer belangrijk om te slagen bij Anderlecht. In het andere geval gaat zijn marktwaarde sterk dalen. Hij kan niet blijven teren op dat ene geweldige seizoen bij Gent. Hij weet dat het nog niet echt draait en zoekt excuses om zichzelf uit de wind te zetten.
    Vind ik leuk
    Riddlin +2415
    zaterdag 22 september 2018 om 14:45
    Deporteren naar Nederland die handel
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    zaterdag 22 september 2018 om 15:25
    Ben geen fan van heintje.. maar ik vraag me af wie met deze ploeg een Anderlecht - waardig elftal kan maken/bouwen.
    Vind ik leuk
    Roach +1990
    zaterdag 22 september 2018 om 15:25
    Camps die een ander verwijt dat hij mekkert... Volgende week: Marc Dutroux met handige tips over kinderverzorging!
    Vind ik leuk
    ROBSON +3155
    zaterdag 22 september 2018 om 17:18
    Heintje heeft 33 spelers ter beschikking.als je daar geen ploeg mee kan vormen.
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    zaterdag 22 september 2018 om 18:49
    De columns van Camps zijn dikwijls de nagel op de kop maar hij trapt voor velen natuurlijk op de zere teentjes.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws