Vanhaezebrouck over Standard: Heb al genoeg problemen met Anderlecht

    Vanhaezebrouck over Standard: "Heb al genoeg problemen met Anderlecht"

    vrijdag 21 september 2018 om 12:00

    Hein Vanhaezebrouck moet zondag winnen van Standard om de gemoederen enigszins te bedaren bij Anderlecht. De nederlaag op Spartak Trnava hakte er diep in. Standard verloor dan weer met 5-1 van Sevilla en kreeg dus ook een dreun. Vanhaezebrouck wil echter vooral naar paars-wit kijken.

    Over de nederlaag van Standard wil Vanhaezebrouck het niet hebben. "Ik heb zelf al genoeg problemen met Anderlecht. Ik moet de rekening van Standard niet maken. Hadden wij tegen Sevilla moeten spelen hadden we ook verloren", vertelt hij in Het Nieuwsblad.

    Anderlecht moet zondag vooral zelf top zijn. "Ik focus mij nu op Anderlecht, wij hebben ook wel verloren hé. Het zal een intense topper worden. Het is nu aan ons om te zien welke spelers er mentaal wat oplapwerk nodig hebben om naar te oorlog te gaan. Figuurlijk hè."

    Plaats een reactie

    FcRazor +1154
    vrijdag 21 september 2018 om 12:19
    Anderlecht, een schim van zichzelf. Santini en dimata hebben uiteindelijk toch gebracht wat ik uiteindelijk dacht dat ze zouden brengen, niet genoeg. Misschien ook niet helemaal hun schuld aangezien de rest ook zwak is. Verbazend hoe weinig inzet engoesting er is bij anderlecht spelers de afgelopen jaren...
    Eens zien welke show er nu gaat opgevoerd worden door de 3 leiders. Waar is ons mooie anderlecht van vroeger gebleven...
    Vind ik leuk
    Brick +596
    vrijdag 21 september 2018 om 12:36
    Hein, als ge u opstelling/tactiek ni wijzigt e maat...
    Vind ik leuk
    Toca +33438
    vrijdag 21 september 2018 om 12:39
    En de spelers hun niveau en eergevoel niet snel terugvinden.

    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:41
    Als ze geen eergevoel vinden moeten ze dat ook maar eens voelen aan hun preegevoel .
    Vind ik leuk
    FcRazor +1154
    vrijdag 21 september 2018 om 12:45
    Ik ben bang dat het weer iedere week andere opstellingen gaan worden. Paniek en 'het niet meer weten gedrag' dat de boel gaat overpakken.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6165
    vrijdag 21 september 2018 om 12:48
    Dat ze is beginnen met prestatiegerichte contracten, dan zullen de mannen op het veld ook al wa harder lopen.
    En idd hij gaat dringend naar een 4-3-3 of iets dergelijk moeten gaan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:49]
    Vind ik leuk
    blondel +2442
    vrijdag 21 september 2018 om 16:51
    Awel ,iets dergelijks doet hij al.De rest is voor volgend seizoen.Vorig seizoen kwam het door de verkoop ,nu is het een overgangsjaar met de jeugd.En volgend seizoen lukt het met een nieuwe trainer.
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    vrijdag 21 september 2018 om 13:09
    Gelukkig zijn er genoeg mensen op verschillende voetbalfora die het wel allemaal weten en die nu met zekerheid 21 op 21 hadden met een goal-average van 50 tegen 0 en een Europese uitzege van 0-8!

    Nee serieus, in het huidige voetbal met de opeenvolging van matchen (clubniveau en internationaal) is het voor geen enkele ploeg gemakkelijk om uit een dip(je) te geraken. Dit week-end kan het er al heel anders uitzien.
    Vind ik leuk
    Intel +1176
    vrijdag 21 september 2018 om 13:37
    Ja het is ook al lang geleden dat Hein 1 van zijn ploegen 10 matchen goed heeft laten spelen. Vorig seizoen bij Gent niet bij rsca niet en dit seizoen ook niet . en zo een slechte ploeg hebben ze nu ook niet dus ligt het ook wel degelijk aan hem , mooi voetbal brengt hij niet en veel punten haalt hij ook niet.
    Vind ik leuk
    t757498 +598
    vrijdag 21 september 2018 om 14:20
    Intel. Volgens mij hebben ze wel een slechte ploeg. Milic kan geen deftige pas versturen. Musona en Gerkens veel te slap en .Santini daar heb ik nooit iets ingezien op de bank bij standard en nu spits bij rsca die niet scoort tegen betere ploegen ,Zelfde voor Dimata. Trebel die er niets meer van bakt sedert zijn contract aanpassing..Makarenko speler van Kortrijk die denk dat hij de man is nu hij bij rsca speelt Saief die wanneer die speelt maar een schim meer is van bij Gent, ook Kums deelt in die malaise .We kunnen moelijk zeggen op dit moment dat rsca nog een topclub is ,eerder een subtopper Als spelers zoals Amuza en Saelemakers iedere keer ze spelen bij de uitblinkers zijn zegt dit genoeg over de spelers die de kar moeten trekken . Er moet zeker wat bijkomen want we glijden steeds maar dieper en dieper weg? en niemand heeft schrik van dit ANDERLECHT..Heb het in het verleden anders geweten Er moet daar dringend iets gebeuren
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 14:36]
    Vind ik leuk
    Intel +1176
    vrijdag 21 september 2018 om 15:51
    Ja maar als het bij Gent zo was onder de nieuwe coach is het nu veel beter, vorig seizoen bij rsca en nu opnieuw dan ligt het toch ook aan de trainer , als ge bekijkt wat sommige trainers presteren met een veel mindere kern veel mindere spelers en die brengen mooier voetbal . Hij speelt ook niet in functie van de spelerskern en hij zal toch ook wat inspraak gehad hebben bij de transfers of morioka b.v die zou rsca toch wat kunnen bijbrengen nee gewoon te koppig om hem paar matchen te laten spelen . Het is echt al lang geleden dat Hein een ploeg nog goed heeft laten voetballen , en als het goed gaat is Hein een supertrainer en als het slecht gaat ligt het aan de spelers , die match van gisteren denkt ge echt dat die een betere kern hebben als rsca?
    Vind ik leuk
    blondel +2442
    vrijdag 21 september 2018 om 16:54
    Milic kan geen pas geven.Bij As Oostende kon die dat wel.En Musona ook.Slechte trainer mischien.Zal hun teveel complimenten geven.
    Vind ik leuk
    t757498 +598
    vrijdag 21 september 2018 om 18:38
    Neen ze hebben geen betere ploeg dan anderlecht maar veel spelers van anderlecht zijn anderlecht onwaardig .Wat andere ploegen met een mindere kern betreft en minder kwaliteit als de spelers er voor strijden kan je veel bereiken .Wat bij ons niet ht geval is .Bij veel ploegen zitten er veel spelers van anderlecht op de bank want zoveel kwaliteit hebben wij nu ook niet En Hein kan ook maar werken met hetgeen hij voor handen geeft en dit is bijzonder weinig Vrees zelf weer voor een nederlaag zondag tegen Standard Er zit veel meer grinta in die ploeg dan bij ons Dit zou wel een de nederlaag teveel kunnen zijn voor Hein. Maar of het met een andere trainer beter zou zij met de spelers die er nu zijn dit betwijfel ik
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 18:45]
    Vind ik leuk
    Intel +1176
    zondag 23 september 2018 om 16:22
    Ja dat vuur moet de coach er toch ook kunnen inbrengen, hij kan ook alleen maar uit zijn filosofie werken anders heeft hij het moeilijk .. Zoals ik al zei bij Gent vorig seizoen niemand wou precies door het vuur gaan voor Hein hij heeft het bij rsca overgenomen terug vh zelfde en nu een nieuw seizoen en opnieuw . Hij laat ook een gelaten indruk bij zijn persconferenties precies of hij is opgebrand hij zal moeten beginnen presteren anders doet hij het seizoen niet uit volgens mij .
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2603
    vrijdag 21 september 2018 om 14:51
    Er zijn er die stellen dat geintje het noorden kwijt is.
    Maar heeft hij ooit wel geweten waar het noorden juist ligt?
    Vind ik leuk
    camargue +1623
    vrijdag 21 september 2018 om 16:04
    Ja Heintje, ik vind het zelfs vanzelfsprekend dat Anderlecht TOP moet zijn, maar ik kan daar niets aan veranderen, dat is UW job !!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vanhaezebrouck over Standard: "Heb al genoeg problemen met Anderlecht"