Courtois krijgt oplawaai, concurrent mag keepen in de Champions League

    Courtois krijgt oplawaai, concurrent mag keepen in de Champions League

    Gepubliceerd: woensdag 19 september 2018 om 18:45wo 19-09-2018 om 18:45

    Woensdagavond begint ook Real Madrid aan de Champions League, maar dat zal wel zonder Thibaut Courtois zijn. Keylor Navas zal tussen de palen staan tegen AS Roma.

    De nationale doelman van Costa Rica zal indien fit zelfs in alle Champions League-wedstrijden keepen. Dat weet Het Laatste Nieuws. Een streep door de rekening voor de Rode Duivel, die voorlopig dus enkel in Spanje zijn kunnen mag bewijzen.

    Navas is natuurlijk een verdedigbare keuze voor coach Julen Lopetegui. Hij heeft al drie keer op rij de Champions League gewonnen en is bovendien populair binnen de spelersgroep én bij de fans. Mede daarom durft Lopetegui het niet aan om hem zomaar aan de kant te schuiven. Navas mag dus nog spelen in de Champions League, Courtois kijkt toe vanop de bank.

    Plaats een reactie

    Toca +39894
    woensdag 19 september 2018 om 18:49
    Thibaut gaat daar niet de tijd van zijn leven hebben in Madrid. Als daar maar geen problemen van komen.
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    woensdag 19 september 2018 om 18:52
    Toen bleek dat Navas daar bleef wist je dat toch ?
    Vind ik leuk
    Toca +39894
    woensdag 19 september 2018 om 18:59
    Ik wel ja maar ik denk dat thibaut wel dacht alles te spelen en zeker in de champions league.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 19:37
    Courtois opde bank dat geeft problemen gunt Mignolet niet eens oefenmatch bij RD misschien ook weg zoals bij Chelsea
    Vind ik leuk
    Bob Marley +305
    woensdag 19 september 2018 om 18:55
    En die wedstrijd zenden ze dan uit op Q2. Bij Man City - Lyon spelen niet genoeg Belgen?
    Vind ik leuk
    Zero123 +722
    woensdag 19 september 2018 om 19:11
    Oh nee zeg,geen belgen te zien 😫
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4837
    woensdag 19 september 2018 om 20:05
    Op Denayer na zijn daar geen Belgen te zien, en voor denayer express de match City kiezen is ook kort door de bocht.

    Real-Roma is gewoon de affiche voor vanavond, logische keuze
    Vind ik leuk
    Bob Marley +305
    woensdag 19 september 2018 om 21:17
    Het is altijd Real. Misschien willen anderen ook eens een ander team zien, zoals Juventus of Man U.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +5084
    woensdag 19 september 2018 om 20:00
    De Champions League lijkt me niet zomaar een nevencompetitie maar voor Real gewoon de belangrijkste competitie die er is!
    Het feit dat Navas deze mag keepen toont de ware hiërarchie tussen de keepers... Courtois kwam immers naar Madrid om de Champions League te spelen...
    Voor mij is de keuze van Lopetegui terecht en naar verluid is het merendeel van de Madrileense fans hier ook niet rouwig om!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15925
    woensdag 19 september 2018 om 20:54
    Belachelijk.. Effe serieus, Navas is allesbehalve een wereldkeeper.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 21:31]
    Vind ik leuk
    Daydreamer +5084
    woensdag 19 september 2018 om 21:23
    Nacas ken ik zo niet... Navas is dat voor mij wel! Beste keeper in Spanje geweest... Beste keeper in de Champions League... Concacaf keeper van het jaar... 3 keer winnaar van de Champions League... Lijkt me toch het profiel van een topkeeper!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15925
    woensdag 19 september 2018 om 21:31
    En toch vind ik hem een klasse minder dan Thibaut, sowieso.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +5084
    woensdag 19 september 2018 om 21:35
    Hey, dat mag ook hè! Iedereen heeft recht op zijn mening!
    En Courtois is natuurlijk ook niet de minste hè :)
    Vind ik leuk
    Amongoth +213
    woensdag 19 september 2018 om 23:39
    Wie er in doel staat maakt me niet echt uit, uiteraard zie je een Belg liever spelen dan op de bank zitten.
    Wat het nationale elftal betreft, vindt ik ook dat Mignolet speelminuten verdiend.
    Al bij al mogen we trots zijn dat zoveel Belgen, in topteams spelen, het had ook anders kunnen zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws