WTF? Duitse 'fan' kwam met heel kwade bedoelingen naar Brugge

WTF? Duitse 'fan' kwam met heel kwade bedoelingen naar Brugge

Gepubliceerd: woensdag 19 september 2018 om 18:30wo 19-09-2018 om 18:30

Tijdens de wedstrijd tussen Club Brugge en Dortmund waren er enkele kleine schermutselingen met de Duitse fans, waarvan er enkele kennelijk in de thuisvakken zaten. Eén Duitse fan had wel erg wilde plannen voor de avond.

Focus WTV weet namelijk dat drie Duitse fans zijn gearresteerd: het gaat om een vader van in de vijftig en zijn twee zonen. De vader bleek in het bezit te zijn van  pepperspray, twee matrakken, een zakmes, een mondstuk, twee bivakmutsen, handschoenen, twee rookbommen en twee fakkels Bengaals vuur. De Duitser kwam dus niet bepaald voor de gezelligheid naar Brugge.

De twee zonen werd niets ten laste gelegd, De vader is inmiddels ook vrij, maar moet zich wel verantwoorden in snelrecht. Die zitting volgt op 6 november. Hij wordt vervolgd voor verboden wapenbezit. 

Plaats een reactie

Bob Marley +323
woensdag 19 september 2018 om 18:35
Verbozen wapenbezit? Het gaat van kwaad naar erger 😂
Vind ik leuk
BS90 +4578
woensdag 19 september 2018 om 18:35
Pepperspray is zelfs legaal in Duitsland, begrijpe wie kan...
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 18:51
Het was dan ook in Brugge de match 😉😉
Vind ik leuk
ROBSON +3843
woensdag 19 september 2018 om 19:04
Ieder goed gekleed meisje heeft het dan ook nodig in Duitsland!!
Vind ik leuk
ScheveStek +1892
woensdag 19 september 2018 om 19:16
Slecht geklede meisjes/vrouwen niet dan? :)
Vind ik leuk
Lord Wenger +16984
woensdag 19 september 2018 om 20:30
Tja, Duitsers..
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18504
woensdag 19 september 2018 om 20:53
Vooral dat bengaals vuurwerk is schandalig.. Lol
Vind ik leuk
w-b forever +1369
woensdag 19 september 2018 om 22:28
Als je in de 50 bent en ge verlaagd u tot zulke dingen zal het niveau de komende jaren zeker niet stijgen.Jawadde man ik schrik van niks meer.
Vind ik leuk
vampire81 +1322
donderdag 20 september 2018 om 12:58
die zijn toch zeer zwaarwichtige feiten waarvoor een effectieve gevangenisstraf MOET volgen die qua termijn toch zeker niet min mag zijn, minstens 6 maanden of eerder een jaar of misschien zelfs nog meer

daarenboven zou hiervoor ook nog een serieuze boete moeten volgen en natuurlijk ook zeer evident een levenslang stadionverbod op wereldniveau
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws