Kranten zien Club ruime voldoende scoren: Vanaken beste leerling van de klas

    Kranten zien Club ruime voldoende scoren: Vanaken beste leerling van de klas

    woensdag 19 september 2018 om 11:00

    Club Brugge moest dinsdagavond onterecht met 0-1 het hoofd buigen voor Borussia Dortmund. Dat de Bruggelingen sterk voor de dag kwamen, is ook duidelijk te merken aan de rapportcijfers van Het Nieuwsblad en Het Laatste Nieuws.

    Hans Vanaken werd door Het Nieuwsblad gezien als de beste Bruggeling op het veld. De spelmaker kreeg een 8: ''Hij begon geweldig, zakte even terug, maar toonde daarna ook op het hoogste niveau zijn klasse'', klinkt het. Het Laatste Nieuws beoordeelde zijn optreden met een 7. Met een gemiddelde van 7,5 komt Vanaken in totaal het beste uit de bus.

    Het Laatste Nieuws zag wel een andere Man of the Match: Stefano Denswil. ''Pure klasbak. Als hij écht getest wordt toch. Zowel aan de bal als zonder de beste man op het veld. Zonde dat zijn dropschot net naast belandde'', schrijft de krant bij zijn score (8). 

    Cijfers Het Nieuwsblad: Letica 7 - Poulain 7 - Mitrovic 6 - Denswil 6 - Vlietinck 7 - Vormer 7 - Vanaken 8 - Rits 5 - Danjuma 6 - Vossen 6 - Wesley 7. Invallers: Cools 6 - Dennis 6. Openda speelde te kort voor een beoordeling. Coach Ivan Leko: 7.

    Cijfers Het Laatste Nieuws: Letica 6 - Poulain 6 - Mitrovic 7 - Denswil 8 - Vlietinck 7 - Rits 6 - Vanaken 7 - Danjuma 6 - Vossen 6 - Wesley 7. Invallers: Cools 6. Dennis en Openda speelden te kort voor een beoordeling. 


    Poll

    Was Vanaken de beste man bij Club Brugge?

    (322 stemmen)

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +14390
    woensdag 19 september 2018 om 11:11
    Mitrovic vond ik de minste basisspeler, die geef ik eerder een nipte 5. Zéker geen 7. Cools hoogstens een 4, wat een lamentabele invalbeurt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 11:18]
    Vind ik leuk
    agdh +1418
    woensdag 19 september 2018 om 11:16
    Dat Cools een voldoende krijgt is inderdaad niet echt logisch
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1584
    woensdag 19 september 2018 om 11:41
    Cools en Poulain krijgen van mij alvast een welverdiende 4/10... maw: zwak gespeeld.
    Iedereen steeg qua niveau iets boven zichzelf uit, behalve deze twee.
    Wat is onzen Benoît uitvoetballend toch zwak 😕

    Niet dat ik het beter kan natuurlijk, maar toch 😔

    Soit soit, chapeau aan al de rest En aan Leko... dikken bal zou'k zo zeggen 🔵⚫
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 11:57
    Vlietinck krijgt van mij toch ook een 8 ook speelde hij maar 60 min . Maar speelde zeker aan 110 % , zou niet mistaan in de basis. doe zo verder !!
    Vind ik leuk
    Frefke +433
    woensdag 19 september 2018 om 12:48
    Was Van Aken nu de beste man bij FCB ? Was die dan zooo goed ? 't Zal dan gebaseerd zijn naar brugse normen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 13:11]
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    woensdag 19 september 2018 om 14:36
    Die was inderdaad zeer goed. Denswil nog beter.
    Poulain doet me een beetje aan Mechele denken. Verdedigend geen probleem maar als tegenstander laat je die vrij want opbouwend is dat nul.
    Mooi voorbeeld daarvan in de toegevoegde tijd. Geen enkele keer slaagde die er in de bal in de 16 te krijgen.

    Invallers zijn moeilijk te beoordelen want invallen in zulke wedstrijden is geen cadeau. Ook een Vormer of Vanaken zouden het moeilijk hebben om in dit soort matchen in te vallen.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 13:24
    5,6 of 7 ? allemaal vijgen na pasen en na een goede wedstrijd verloren. 't Verschil is dat die Duitsers daar ieder weekend zo'n matchke spelen , terwijl de helft van Club op de toppen van de tenen dient te spelen om het niveau aan te kunnen. Als de Duitsers thuis zo domineren dan is de wedstrijd aan de rust gespeeld. Het gebrek aan efficiëntie bij Club is en zal nog lang een pijnpunt blijven . En Resaeh of hoe heet hij, blijkt ook niet onmiddellijk de witte merel te zullen worden
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 13:50
    Denswil een 6?? was GVD beste man opt veld!
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 14:09
    Ieder zijn mening zeker. Maar de score van Het Nieuwsblad leunt dichter aan met mijn mening. Behalve voor Cools, weer niet geconcentreerd ingevallen. Misschien zijn verbeterd contract eens herzien en op/min waarderen volgens zijn prestatie. Al dan niet met een concentratiepilleke ala paneuromix (moet toch helpen bij Europees voetbal) of Nootropics (klinkt een beetje negatief of doet aan de Bahama's denken). :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kranten zien Club ruime voldoende scoren: Vanaken beste leerling van de klas