Supporters schreeuwen om trainersontslag, bestuur spreekt vertrouwen uit

    Supporters schreeuwen om trainersontslag, bestuur spreekt vertrouwen uit

    dinsdag 18 september 2018 om 10:15

    Yannick Ferrera kent een moeilijke start bij Waasland-Beveren. Verschillende supporters schreeuwen om een ontslag, maar het bestuur staat als één man achter de trainer.

    Met 4 op 21 staan de Waaslanders op een voorlaatste plaats in het klassement. De druk op Ferrera neemt al toe. Tijdens Extra Time dook er een filmpje op van na de wedstrijd tegen KAS Eupen. Daarin was er boe-geroep te zien richting het adres van de Brusselaar.

    Ferrera reageerde met een cynisch applausje. Het gemor bij de supporters was ook tijdens de wedstrijd al duidelijk merkbaar. Bovendien valt het vele roteren ook niet in goede aarde. Het bestuur behoudt echter het vertrouwen in haar coach.

    Belangrijk tweeluik
    Voorzitter Dirk Huyck vindt niet dat de prestaties slecht zijn. "Geluk of pech mogen niet beslissen over het lot van een coach", vindt hij. "Er is geen paniek. Totaal niet." Nu volgen wedstrijden tegen Charleroi en Moeskroen.

    "Het is niet alles of niets voor de coach, ook al zijn die twee matchen nu natuurlijk superbelangrijk. De sleutel van onze wederopstanding? Die ligt bij Ampomah en Boljevic volgens mij, want vooral zij moeten voor creativiteit zorgen", besluit Huyck.

    Poll

    Moet Ferrera ontslagen worden?

    (614 stemmen)

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +14463
    dinsdag 18 september 2018 om 10:23
    Veel bla bla, weinig boem boem.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14088
    dinsdag 18 september 2018 om 10:52
    Yannick had daar nooit moeten beginnen. Voorspelbare plotwending dit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:57
    na drie maand geen duidelijke opstelling, geen automatismen, transfers die niet gebruikt worden (Lulic krijgt zelfs geen kans...)... al tweemaal wissels die totaal verkeerd uitpakken... nee, de yannick maakt allesbehalve een verpletterende indruk...
    Vind ik leuk
    Goaltje +1034
    dinsdag 18 september 2018 om 11:18
    Was bij KVM ook al zo : wist van geen hout pijlen maken. Overroepen.
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    dinsdag 18 september 2018 om 11:45
    Op ZW pakten ze dan wel goed uit al waren ze daar heel zwak. Net als Eupen en die haalden nu plots 7 op 9.
    Het is nog wat vroeg om te panikeren vind ik. Een keer winnen en de wereld ziet er anders uit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:20
    Hey lord moet ge hem hebben in plaats van den anatool.Ge moogt hem onmiddelijk komen halen en ik ga volledig akkoord met de reactie van freethiel forever.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:25
    anatool mag direct komen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:32
    Zeker weten man!!!
    Vind ik leuk
    mapolean +652
    dinsdag 18 september 2018 om 11:50
    Het Beverse bestuur moet deze trainer tijd gunnen. Het seizoen is nog lang, en met een dozijn nieuwkomers heeft hij nog heel wat werk voor de boeg. Laat die man doen... Het kan toch niet zo zijn dat er elk jaar een paar trainers moeten passeren hé... Voor de volledigheid:
    2012-2013: Dirk Geeraerd, Glen De Boeck
    2013-2014: Glen De Boeck, Danny De Maesschalck, Bob Peeters
    2014-2015: Ronny Van Geneugden, Guido Brepoels
    2015-2016: Stijn Vreven
    2016-2017: Stijn Vreven, Čedomir Janevski
    2017-2018: Philippe Clement, Johan Van Rumst, Sven Vermant, Dirk Geeraerd
    2018-2019: Yannick Ferrera
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:51
    Ik snap niet echt waarom deze zo makkelijk blijft aan de bak komen. Kan mij zelden overtuigen. Boven water gekomen door te netwerken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:52
    Het gaat daar sinds januari echt niet goed meer bij Beveren.
    Ze missen precies iets.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:12
    bwa... we missen alvast geen woordbrekers en judassen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:41
    De resultaten bewijzen nochtans het tegendeel. Zeker als jullie zien wat een pracht voetbal die judas nu brengt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:37
    Je zult wel anders piepen als judas zijn kar draait en richting Brugge trekt ...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:22
    Waarom zou die naar Brugge gaan?
    Brugge is geen stap hoger dan Genk en wat velen vergeten is dat Clement zijn hart in Genk ligt. Genk heeft hem groot gemaakt, niet Brugge. Dat is ook enige reden waarom hij Beveren heeft verlaten, uit clubliefde.
    Vind ik leuk
    Verne +424
    woensdag 19 september 2018 om 11:09
    Niet Ferrera maar het bestuur is verantwoordelijk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Supporters schreeuwen om trainersontslag, bestuur spreekt vertrouwen uit