Crisis bij Zulte Waregem: We moeten snel op zoek naar oplossingen

    Crisis bij Zulte Waregem: "We moeten snel op zoek naar oplossingen"

    zondag 16 september 2018 om 23:32

    Zulte Waregem beleeft dit seizoen niet de start waar het op hoopte. Tegen Antwerp liep het faliekant af, met een 5-1 verlies. Ook Francky Dury weet dat het beter moet.

    Met de 5 op 21 heeft Zulte Waregem de slechtste start in de geschiedenis van de club achter de rug. "We moeten snel op zoek naar oplossingen, al is er weinig tijd", zucht Dury bij Sporza Radio.

    Play-Off 1 lijkt nu wel heel moeilijk te worden. "Ik kan mijn spelers niet meenemen in een verhaal dat wij de top zes nog zouden halen. Als je kijkt naar deze prestatie en die van veertien dagen geleden zouden ze zeggen 'die man is crazy'. Ik ben geen dromer en moet mijn spelers meenemen in haalbare doelstellingen."

    Het bestuur hoopte daar wel op.  "We zijn zoekende, daar moeten we niet flauw over doen. Niemand is hier gelukkig mee, we hadden het anders voorgesteld. We moeten alles binnenskamers houden en oplossingen vinden", besluit hij.

    Plaats een reactie

    maandag 17 september 2018 om 00:16
    hoe kunnen ze het oplossen? de beste spelers hebben ze weggedaan.er lopen nog een paar goeie tussen mazr wa helpt dat? die moeten het proberen te redden met die nieuwkomers die door andere ploegen weggestuurd worden door hun slechte prestaties.en daarmee denken ze dat ze in de eerste 6 gaan eindigen?
    ze mogen beginnen droomen van 2 de nationale.die ploeg is dood door ( niet de spelers) maar hun organisatie die totaal onkundig is
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 00:42
    idd kakbestuur pfffff
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    maandag 17 september 2018 om 10:59
    Er is nog nooit in de geschiedenis zoveel geld uitgegeven aan spelers als de vorige 2 transfertperiodes.
    Iedereen stond te roepen dat ze Bongonda moesten kopen.
    Nu is het voor die roepers al een miskoop en weggegooid geld.
    We zijn gewoon verwend geweest. Zelfs twee jaar geleden (in feite een goed jaar geleden maar) was het voor die roepers nooit goed terwijl er herfstkampioen werd gespeeld, derde werd geeindigd, PO1 gehaald en de beker gewonnen.
    Toen ik dat toen opmerkte en zei dat klagen echt er over was werd ik uitgelachen. Nu krijgen ze wat ze verdienen, een slecht seizoen.
    Misschien dat ze nu beseffen dat ze iets unieks meemaakten als supporters.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 01:14
    Ja als ge de Brugse spelers gehad Mr Durf dan zou Antwerp niet gewonnen hebben he Pla-Off-3
    Vind ik leuk
    12a34b +618
    maandag 17 september 2018 om 07:22
    Vandaag en vorige week was het idd heel erg slecht, maar je mag tot niet vergeten dat we met wat meer concentratie en/of efficiëntie makkelijk 4 punten meer punten meer zouden hebben. (2-2 tegen Waasland Beveren en 1-1 tegen Gent, telkens in de laatste minuut van de blessuretijd ). In die matchen speelden we dan ook degelijk voetbal, nel als tegen Cercle. Maar zobder resultaat. Over de match tegen Antwerp: proficiat Antwerp, maar ik denk toch dat de match er helemaal anders had kunnen uitzien zonder die onterechte rode kaart.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 07:23]
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 08:35
    De match er anders uit zien da kan maar ge had zowiezo ni gewonne? 2-0 na 10 minuten en antwerp da zelfs geen constante druk zette na de rode kaart...
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 08:40
    Hopelijk geen zelfde scenario als KV Mechelen vorig jaar!
    Opletten en attent zijn is de boodschap, bestuur van SVZulte Waregem.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Crisis bij Zulte Waregem: "We moeten snel op zoek naar oplossingen"