Club Brugge levert Belgische top drie in FIFA 19, Anderlecht op 4 en Standard op 5

    Club Brugge levert Belgische top drie in FIFA 19, Anderlecht op 4 en Standard op 5

    donderdag 13 september 2018 om 13:41

    Op donderdag 13 september kun je de demo van FIFA 19 downloaden. Met Belgische clubs kun je nog niet spelen, maar de tien beste spelers in de game uit de Jupiler Pro League zijn ondertussen wel bekend.

    Club Brugge veroverde vorig seizoen de landstitel en dat wordt beloond. Met een rating van 79 is Ruud Vormer de hoogst gewaardeerde speler in de Jupiler Pro League. Na de Gouden Schoen volgen nog twee spelers van Club Brugge: Marvelous Nakamba (78) en Hans Vanaken (78).

    Adrien Trebel van Anderlecht en Mehdi Carcela kregen ook een rating van 78 mee, maar moeten toch tevreden zijn met een plaatsje net buiten het podium vanwege de verzamelde stats.

    In de top tien zien we ook nog spelers van KAA Gent en KRC terug.

    De top tien:
    Ruud Vormer 79
    Marvelous Nakamba 78
    Hans Vanaken 78
    Adrien Trebel 78
    Mehdi Carcela 78
    Lovre Kalinic 77
    Vadis Odjidja 77
    Guillermo Ochoa 77
    Ruslan Malinovskyi 76
    Brandon Mechele 76

    Poll

    Is Vormer inderdaad de beste speler in de Jupiler Pro League?

    (696 stemmen)

    Plaats een reactie

    Brick +496
    donderdag 13 september 2018 om 14:13
    Vadis dus meer dan bvb een pozuelo/trossard, en waar is olli deschacht???
    Vind ik leuk
    buck +2445
    donderdag 13 september 2018 om 16:52
    Is berekend op vorig seizoen dus....
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +782
    donderdag 13 september 2018 om 19:26
    Dan had Ollie toch nog in de top 5 mogen voorkomen he 🤦‍♂️
    Vind ik leuk
    Pevin +152
    donderdag 13 september 2018 om 14:17
    Wacht maar, die van Antwerp komen eraan!
    Vind ik leuk
    K1908 +245
    donderdag 13 september 2018 om 14:18
    Vormer is de nuttigste en de meest constante, op dat vlak ben ik akkoord. Maar als we het dan over techniciteit en dergelijke hebben, ben ik minder akkoord..
    Vind ik leuk
    SD +8017
    donderdag 13 september 2018 om 14:32
    Tjonge ! wij spreken wel over gaming mannen !
    Vind ik leuk
    K1908 +245
    donderdag 13 september 2018 om 15:37
    Maakt toch niet uit, de rating is een weergave van het voetbal dat ze brengen, niet?

    En dan nog, iets tegen gamers? ;-)
    Vind ik leuk
    Geertvdd +1890
    donderdag 13 september 2018 om 15:24
    Moest Bob nog spelen kreeg hij zeker een 90. Ok, vooral voor sfeer en gezelligheid, maar toch...
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:41
    waar zijn trossard en razvan marin naar toe dat zijn pas spelers?!
    Vind ik leuk
    Noah7 +0
    donderdag 13 september 2018 om 18:42
    geef mij maar trebel,trossard,mbokani,santini,dimata
    Vind ik leuk
    freejazz +362