Heeft Anderlecht groot probleem? 'Kara kan zelfs niet naar Grimbergen'

    Heeft Anderlecht groot probleem? 'Kara kan zelfs niet naar Grimbergen'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:45

    Anderlecht moet deze zomer nog afraken van het contract van Kara Mbodj. De Senegalees weegt door op het budget, maar vindt geen nieuwe club. Sport/Voetbalmagazine weet dat er meer speelt.

    Mbodj speelde nog mee in de laatste wedstrijd van vorig seizoen, na een inactiviteit van zes maanden. Hij leek fit, maar in de wandelgangen is nu te horen dat er helemaal geen kraakbeen meer zit in de knieën van Mbodj. "Met de knieën van Kara slaag je nergens voor je medische testen, zelfs niet bij Grimbergen", aldus een makelaar met contacten bij Anderlecht.

    Dat zou in ieder geval verklaren waarom Mbodj, toch een Senegalese international, moeilijk aan een nieuw team geraakt. Luc Devroe grijpt nu de laatste strohalm en wil hem zelfs verhuren.

    Plaats een reactie

    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:52
    dat zal wel zwaar overdreven zijn weeral
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1326
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:59
    Allez gij?
    Vind ik leuk
    SD +8635
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:06
    ? Gelezen in Het Laatste Nieuws
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 19:06]
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3295
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:46
    Ze dachten hem bij Genk te halen, een jaartje spelen en voor veel meer geld naar Engeland.. niet dus! Een zwaar contract waar ze niet meer vanaf geraken!
    Vind ik leuk
    mani88 +982
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:12
    Voor de 5.877ste keer ofzo: bedankt, Van Holsbeek....
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:00
    HVH heeft die zijn knie niet naar de verdoemenis gedaan of medisch gekeurd maar het is wel zo dat het bij een deel van de supporters al hetgeen er mis is men het op Van Holsbeeck kan gestoken worden
    Vind ik leuk
    mani88 +982
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:17
    Nee, maar hij heeft een blessuregevoelige speler wel een waanzinnig contract gegeven waaraan men nu vasthangt...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 00:18]
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:25
    Als het medische team groen licht geeft zie ik geen enkele reden om dit niet te doen .
    Vind ik leuk
    CZNK +241
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:27
    Wist goed genoeg wat er scheelde met de knie van Kara toen ze hem overnamen van Genk. Er werd toen al beweerd dat het raar was dat die door de medische tests geraakte bij Anderlecht.
    Vind ik leuk
    wesleyvb +834
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:07
    Als je geen kraakbeen meer hebt in je knieen dan kan je nog niet meer bij een cafeploegske sjotten! Mijn kraakben is helemaal gebarsten, ik mag enkel nog zwemmen van de dokter. Heb nog eens proberen te voetballen, verrekken van de pijn ja !
    Vind ik leuk
    Joesay +664
    woensdag 22 augustus 2018 om 12:39
    Ze noemen dat "een frutoske doen"
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Heeft Anderlecht groot probleem? 'Kara kan zelfs niet naar Grimbergen'