'KV Mechelen heeft vervanger Van Wijk al beet: ex-speler neemt fakkel over'

    'KV Mechelen heeft vervanger Van Wijk al beet: ex-speler neemt fakkel over'

    maandag 20 augustus 2018 om 20:32

    KV Mechelen laat er geen gras over groeien na de slechte competitiestart in 1B. Dennis Van Wijk werd op straat gezet na de twee op negen. De Maneblussers hebben wel al een vervanger in het vizier.

    "We willen snel een nieuwe hoofdcoach aanstellen die past bij het DNA van de club", verklaarde het bestuur na het ontslag van Van Wijk. De club wou snel een nieuwe coach en dat zou dus gelukt zijn. Volgens Het Nieuwsblad moet Wouter Vrancken de nieuwe trainer worden bij Malinwa.

    Hij zou dinsdag al officieel worden voorgesteld. Vrancken is momenteel nog T2 van Glen De Boeck bij KV Kortrijk, maar hij mocht wel onderhandelen met Mechelen. De 39-jarige Vrancken is geen onbekende bij Malinwa. Hij was als speler gedurende één seizoen aan de slag bij ploeg.

    Lees ook: OFFICIEEL: KV Mechelen neemt drastische beslissing na slechte competitiestart

    Plaats een reactie

    blondel +2182
    maandag 20 augustus 2018 om 20:42
    En om welke reden hebben ze dan Van Wijk aangenomen.Geen DNA van de club?
    Vind ik leuk
    SD +8007
    maandag 20 augustus 2018 om 20:48
    Al die drogredenen om een falend beleid te verdoezelen, laag heel laag !
    Vind ik leuk
    Geertkeano +200
    maandag 20 augustus 2018 om 20:54
    ben er zeker vanda wouter kvm terug op de rails krijgt
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13587
    maandag 20 augustus 2018 om 20:57
    Vrancken? Kan je beter met Van Wijk verder gaan hoor.
    Vind ik leuk
    Vaneigens +847
    maandag 20 augustus 2018 om 21:12
    Trainer buiten na 3 wedstrijden? 1 seizoen? DNA van de club? Klinkt allemaal als veel gezever. Jammer KVM verdient beter.
    Vind ik leuk
    Kingambo +984
    maandag 20 augustus 2018 om 21:17
    Flirte al eerder met KVM toen hij van Lommel kwam...ziet volgens mij de bui al hangen bij KVKortrijk waar Glen het niet lang meer gaat rekken...eieren voor zijn geld kiezen noemen ze dat
    Vind ik leuk
    koalaM +190
    maandag 20 augustus 2018 om 21:26
    KV Mechelen begint een karikatuur te worden door de fratsen van het bestuur. Enkele maanden geleden kreeg Van Wijck een nieuw contract wegens zijn goed werk en na drie speeldagen bezit hij het DNA van de club niet. Gewoon belachelijk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'KV Mechelen heeft vervanger Van Wijk al beet: ex-speler neemt fakkel over'