'Antwerp klaar om te stunten: D'Onofrio wil topspits naar de Bosuil halen'

    'Antwerp klaar om te stunten: D'Onofrio wil topspits naar de Bosuil halen'

    Gepubliceerd: maandag 20 augustus 2018 om 13:15ma 20-08-2018 om 13:15

    Antwerp FC speelde zondagmiddag 1-1 gelijk tegen Club Brugge. Door dat punt blijft The Great Old ongeslagen dit seizoen. Achteraan staat het als een huis, maar ze komen o zo moeilijk tot een doelpunt. Daar wil men dringend wat aan doen.

    Aanvankelijk wilde Antwerp Obbi Oulare terug naar de Bosuil halen, maar de bonkige aanvaller is op weg naar Standard Luik. Op dit moment beschikt Laszlo Bölöni enkel over Jonathan Bolingi en William Owusu, maar Luciano D'Onofrio mikt hoger.

    Het Laatste Nieuws meldt dat de technisch directeur graag een grote vis in huis wil halen. Het dagblad verwacht dat D'Onofrio op de laatste dagen van de zomermercato nog eens fors zal investeren in de komst van een nieuwe (top)spits.

    Daarnaast toont Antwerp ook interesse in Sander Coopman, die zondag tijdens de wedstrijd tegen moederclub Club Brugge al een gesprek had met het bestuur van de Rood-Witten.

    Plaats een reactie

    maandag 20 augustus 2018 om 13:22
    Dag Mbokani.
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +785
    maandag 20 augustus 2018 om 13:24
    In die piste geloof ik niet (meer).
    Vind ik leuk
    Hedgehog +130
    maandag 20 augustus 2018 om 18:50
    Inderdaad Mbokani! Alles is rond, enkel nog de duurtijd van het contract!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:37
    Dat kan je van SA zeggen ook , die is ook overal afgeserveerd.
    Vind ik leuk
    Riddlin +2413
    maandag 20 augustus 2018 om 14:10
    Classic D’onofrio
    Vind ik leuk
    CedricVDE +1194
    maandag 20 augustus 2018 om 14:27
    Ik zou ook mijn geld op Dieumerci zetten. Was een zeer goede spits in zijn tijd. Zien wat er nog van overschiet. Een andere topspits denk ik niet dat Antwerp kan betalen als Club nog naar goede spitsen zoekt.
    Vind ik leuk
    Wimz3 +845
    maandag 20 augustus 2018 om 16:03
    Met budget van 18 naar 25 miljoen op te trekken gaan ze volgens mij wel wat kunnen binnen rijden. Zo groot is het verschil niet meer met Genk, Standard, Gent, Anderlecht en Brugge.
    Vind ik leuk
    droomdoos +133
    maandag 20 augustus 2018 om 14:42
    Ik zou ook gokken op mbokani, temeer daar d’onofrio toch altijd weer in zijn eigen bekende vijver gaat vissen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:12
    Hmm, Mertens is niet meer zeker van zijn basisplaats onder de nieuwe coach van Napels ... 🤔
    lol
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:38
    Dan liever goeie ouwe Leye. Heeft Eupen alleen dankzij zijn doelpunten en assists gered samen met Van Crombrugge. En Leye is een vrije speler.
    Vind ik leuk
    firedwarf +3220
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:26
    Tchité was vrij toch? :p
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws