Gaat Vanhaezebrouck wisselen? Tegen Club Brugge is meer nodig

    Gaat Vanhaezebrouck wisselen? "Tegen Club Brugge is meer nodig"

    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:45

    Anderlecht kende vrijdagavond weinig problemen met Moeskroen: het werd een droge 2-0. Toch denkt Stephan Keygnaert van Het Laatste Nieuws dat Hein Vanhaezebrouck moet wisselen tegen Club Brugge.

    Keygnaert weet dat de linkerflank een probleem kan vormen in het Jan Breydelstadion. 'Toch nog een bedenking: Francis Amuzu - leuke voetballer, daar niet van - die de hele linkerflank voor zijn rekening moet nemen, da's haalbaar tegen de Olinga's van deze wereld, maar in een topper is méér nodig', zo geeft hij aan.

    Elias Cobbaut is niet beschikbaar, maar misschien zit er wel een comeback aan te komen. 'Het valt te hopen voor Hein Vanhaezebrouck dat Andy Najar aan 75 minuten tegen Al-Batin genoeg heeft om Jan Breydel te halen. Het zou de balans ten goede komen.'

    Plaats een reactie

    Daydreamer +4786
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:54
    Ik vond Amuzu zeker geen slechte match spelen gisteren... Is een Najar met 75 minuten in de benen dan zoveel beter? Is toch ook steeds een vraagteken wanneer een speler na zo'n lange tijd opnieuw een match speelt... Zal toch nooit onmiddellijk op een top-niveau zijn!
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2795
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:55
    Volgende week terug iedereen met zijn 2pootjes op de grond
    Bij de Mauve nekken
    Laat ze maar komen die Brusselse kiekens
    Want we hebben honger
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10023
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:26
    Zie maar eerst dat ge punten pakt tegen Antwerp!
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4443
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:44
    Want die match is echt van een groot belang kuh kuh :P
    Vind ik leuk
    Goegebuer +1232
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:20
    Probleem met najar is dat als je hem te vroeg brengt je hem wel eens onmiddellijk weer een half jaar kwijt kan zijn, door zn fragiliteit... Dan is het beter van nu wat punten te verliezen maar najar inzetbaar te houden dan het risico te nemen...
    Vind ik leuk
    Bonanza +689
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:46
    We hadden vranjes meer dan nodig tegen Brugge. Domme kl*
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1072
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:50
    Misschien heeft hij gelijk maar moet hij dit in de pers melden? Hiermee maak je een jongeling volgens mij niet sterker. Ipv hem een compliment te geven na zo een lange periode geen basisplaats gehad te hebben en hem dan persoonlijk uitleg te geven als hij hem passeert.. gaat hij in de pers melden dat Amuzu niet sterk genoeg is voor andere wedstrijden .. had hem dan uitgeleend zodat hij zich verder zou kunnen ontwikkelen.
    Vind ik leuk
    Mzee47 +14
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:12
    Commentaar komt van Keygnaert en niet van Hein.
    Nooit op titel afgaan bij VP :-)
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1072
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:27
    Mijn fout .. artikel opnieuw gelezen en idd gezien dat het niet gezegd werd door de trainer.. ik trek mijn kritiek in.. me vermoedelijk laten misleiden door de titel en het feit dat Heintje dit ook wel al in de pers heeft gedaan..
    Vind ik leuk
    VaSy +910
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:15
    De pers breekt liever af dan een speler te complimenteren en te 'steunen'..
    Is ongelooflijk hoeveel negatieve artikels je vind ten op zichte van positieve..
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1072
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:29
    Idd ik was fout .. vind dit vooral verkeerd omdat het over jeugd gaat.. deze spelers moeten zich ook kunnen ontwikkelen tegen betere tegenstanders en leren omgaan met ploegen die sterker zijn zodat ze ook hun spel leren aanpassen aan bepaalde situaties.. liever Amuzu en misschien verliezen dan Najar en dat die dan weer uitvalt voor verschillende weken/maanden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws