Gaat Vanhaezebrouck wisselen? Tegen Club Brugge is meer nodig

    Gaat Vanhaezebrouck wisselen? "Tegen Club Brugge is meer nodig"

    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:45

    Anderlecht kende vrijdagavond weinig problemen met Moeskroen: het werd een droge 2-0. Toch denkt Stephan Keygnaert van Het Laatste Nieuws dat Hein Vanhaezebrouck moet wisselen tegen Club Brugge.

    Keygnaert weet dat de linkerflank een probleem kan vormen in het Jan Breydelstadion. 'Toch nog een bedenking: Francis Amuzu - leuke voetballer, daar niet van - die de hele linkerflank voor zijn rekening moet nemen, da's haalbaar tegen de Olinga's van deze wereld, maar in een topper is méér nodig', zo geeft hij aan.

    Elias Cobbaut is niet beschikbaar, maar misschien zit er wel een comeback aan te komen. 'Het valt te hopen voor Hein Vanhaezebrouck dat Andy Najar aan 75 minuten tegen Al-Batin genoeg heeft om Jan Breydel te halen. Het zou de balans ten goede komen.'

    Plaats een reactie

    Daydreamer +4147
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:54
    Ik vond Amuzu zeker geen slechte match spelen gisteren... Is een Najar met 75 minuten in de benen dan zoveel beter? Is toch ook steeds een vraagteken wanneer een speler na zo'n lange tijd opnieuw een match speelt... Zal toch nooit onmiddellijk op een top-niveau zijn!
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2083
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:55
    Volgende week terug iedereen met zijn 2pootjes op de grond
    Bij de Mauve nekken
    Laat ze maar komen die Brusselse kiekens
    Want we hebben honger
    Vind ik leuk
    Zetterberg +8608
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:26
    Zie maar eerst dat ge punten pakt tegen Antwerp!
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3859
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:44
    Want die match is echt van een groot belang kuh kuh :P
    Vind ik leuk
    Goegebuer +966
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:20
    Probleem met najar is dat als je hem te vroeg brengt je hem wel eens onmiddellijk weer een half jaar kwijt kan zijn, door zn fragiliteit... Dan is het beter van nu wat punten te verliezen maar najar inzetbaar te houden dan het risico te nemen...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:25
    Hoe zit het met saief?
    Vind ik leuk
    Bonanza +594
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:46
    We hadden vranjes meer dan nodig tegen Brugge. Domme kl*
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +728
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:50
    Misschien heeft hij gelijk maar moet hij dit in de pers melden? Hiermee maak je een jongeling volgens mij niet sterker. Ipv hem een compliment te geven na zo een lange periode geen basisplaats gehad te hebben en hem dan persoonlijk uitleg te geven als hij hem passeert.. gaat hij in de pers melden dat Amuzu niet sterk genoeg is voor andere wedstrijden .. had hem dan uitgeleend zodat hij zich verder zou kunnen ontwikkelen.
    Vind ik leuk
    Mzee47 +6
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:12
    Commentaar komt van Keygnaert en niet van Hein.
    Nooit op titel afgaan bij VP :-)
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +728
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:27
    Mijn fout .. artikel opnieuw gelezen en idd gezien dat het niet gezegd werd door de trainer.. ik trek mijn kritiek in.. me vermoedelijk laten misleiden door de titel en het feit dat Heintje dit ook wel al in de pers heeft gedaan..
    Vind ik leuk
    VaSy +756
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:15
    De pers breekt liever af dan een speler te complimenteren en te 'steunen'..
    Is ongelooflijk hoeveel negatieve artikels je vind ten op zichte van positieve..
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +728
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:29
    Idd ik was fout .. vind dit vooral verkeerd omdat het over jeugd gaat.. deze spelers moeten zich ook kunnen ontwikkelen tegen betere tegenstanders en leren omgaan met ploegen die sterker zijn zodat ze ook hun spel leren aanpassen aan bepaalde situaties.. liever Amuzu en misschien verliezen dan Najar en dat die dan weer uitvalt voor verschillende weken/maanden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:57
    wa ne zever is dat nu weer...
    als je op het veld staat moet je het laten zien....
    amuzu is een goeie speler ,maar niet goed genoeg om heel de flank te doen!!!
    dat zag iedereen gisteren .zou goed passen in een 4-4-2 maar niet in dit systeem waarbij hij zowel links back als links voor moet spelen .tegen moescroen ging dat nog wel, maar tegen brugge is het toch een ander verhaal ....
    en dat wil niet zeggen dat het een mindere speler is maar dimatta moet je ook niet in de verdediging uitspelen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 10:59]
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +728
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:44
    Ga ik het u nu echt nog eens opnieuw moeten uitleggen?? Man man man. Ge moet een speler ook de tijd geven om in een nieuwe rol te groeien en de rol te leren kennen en zo kan hij te weten komen hoe hij die rol moet invullen. Als hem die tijd niet gegeven kan worden, dan hadden ze hem moeten uitlenen zodat hij zich verder kon evolueren.
    Als we zoals u redeneren dan moeten we geen enkele jeugdspeler een kans geven want in de jeugd spelen ze ook niet met enkele flanken.. eigenlijk is het belachelijk dat een trainer het systeem van de eerste ploeg verandert want hierdoor wordt het moeilijker om jeugd in te schakelen .. dit is de sterkte van Ajax.. daar spelen ze van kleins af aan hetzelfde systeem.. op die manier komen ze bij de eerste ploeg en weten ze hoe ze een bepaalde rol moeten invullen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 14:46]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:42
    gij moet mij niks uitleggen.....paljas!
    bij anderlecht heb je geen tijd.....
    morioka heeft geen tijd...
    stanciu heeft geen tijd gehad...
    bij anderlecht moet je er staan en amuzu is niet goed genoeg voor die positie zijn motor is te klein ,wat niet wil zeggen dat hij niet goed is, in een 4-4-2 systeem zou hij wel passen
    as ge nog iets moet weten vraag je het maar he pipo!!!en nee je moet die niet uitlenen
    ,zo een speler kan perfect de laatste 15 minuten ingebracht worden en dan kan die wel zijn ding doen!!!!
    geen enkele jeugd speler de kans geven??????
    barnauw,saelemakers,thielemans,dendoncker dus voor ge iets zegt denk even na
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 16:50]
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +728
    zondag 19 augustus 2018 om 09:17
    Hey vriend, niet zo gefrustreerd reageren he.. met koosnaampjes naar mij gooien, dat is niet nodig. Ik kan er namelijk niks aandoen dat ge zo lelijk zijt dat niemand bevriend met u wilt zijn en dat ge niet van straat geraakt.. dan ook nog eens de pech hebben dat ge niks van voetbal kent en niks begrijpt.. het zit u precies niet mee in het leven he.
    Als ge jeugd de kans wilt geven dan zult ge ze wel tijd moeten geven.. ge spreekt over Morioka en Stanciu .. dat zijn dure aankopen .. dat ge van die verwacht dat die er meteen staan, dat kan ik begrijpen maar als ge jeugd geen tijd wilt geven dan moet ge ze ook geen kansen geven.. dan zijn ze of goed genoeg en dan laat ge ze spelen of ze zijn niet goed genoeg en verhuurt of verkoopt ge ze..
    Wat LDD en Tielemans of zoals gij het zegt Thielemans met onze discussie te maken hebben .. geen idee maar gij snapt er niks van en begint dan vanalles door elkaar te gooien.. ik begrijp dat wel.. geen probleem vriend.
    Ten laatste.. als ge er niet tegen kunt dat ik een antwoord geef op reacties van u op mijn reacties.. reageer dan niet als ge er gefrustreerd van geraakt of ge zijt misschien zo een fan van mij dat ge er niet aan kunt weerstaan.. ik begrijp dat wel dat ge nog veel moet leren.. maar lees maar veel reacties van mij dan leert ge nog wat van voetbal en aanpak kennen en dan kunt ge over een bepaalde periode misschien wel meepraten 😉
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:42
    whoehahahaha loser...
    prutser niks kent gij van voetbal als ge zegt dat amuzu de geschikte persoon is voor de linkse flank te doen....
    en wat dat lelijk betreft vraag dat maar eens aan u vrouw, als ge haar eens goed beft dan kunt ge mij proeven, dikzak