Club Brugge, Standard en Eupen moeten nóg langer wachten op uitspraak

    Club Brugge, Standard en Eupen moeten nóg langer wachten op uitspraak

    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:31

    Het is nog steeds niet duidelijk welke straf Wesley Moraes, Mehdi Carcela en Eric Ocansey uiteindelijk zullen krijgen. Een definitieve uitspraak laat op zich wachten.

    Het trio kreeg op speeldag twee van de Jupiler Pro League een rode kaart, maar zal pas na speeldag vier hun straf te weten komen. Door een fout bij de goedkeuring van de 'indicatieve tabel van overtredingen' werd besloten om de straf later uit te spreken.

    Vrijdag leken de clubs dan toch te horen te krijgen wat de straf ging zijn, maar nu moeten ze nog langer wachten. Zo deelt de KBVB mee dat de Geschillencommissie Hoger Beroep profvoetbal heeft besloten om de uitspraak pas in de loop van volgende week te laten gebeuren.

    Wesley kon sowieso niet spelen, aangezien zijn schorsing meer dan vijf speeldagen bedroeg. Hij zal na dit weekend al twee van zijn (voorlopig) zes speeldagen schorsing hebben uitgezeten. Carcela en Ocansey kunnen in principe wel spelen dit weekend.

    Plaats een reactie

    SjaakBoy +19
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:30
    Ik krijg nu toch echt wel genoeg van die onnozele wesley - affaire.
    Al 2 weken non-stop artikelen daarover op deze site. ppfff
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 16:30]
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14321
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:35
    Competitievervalsing van de zuiverste soort. Komaan: ellebogen en doodschoppen geven, maar wel nog twee weken mogen meedoen. Only in Belgium!
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +213
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:27
    Ik weet ni waar gijdoodschoppe heeft gezien mms waart gij wel iets anders da voetbal aant kijke
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14321
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:43
    Bij wijze van spreken eh..
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +213
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:49
    Da dacht ik al, en ik vond ook zeker een rode kaart hoor maar ni zo erg als een elleboog
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:55
    Wie heeft gezegd of waar staat geschreven dat hij meer dan 5 d geschorst is ?
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1563
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:51
    5dagen ni maar 6 weken wel in alle media vermeld weer ne slimmerik bij hier op dit forum
    Vind ik leuk
    Boktor +692
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:49
    Wat een amateurisme. Alles zal eraan gedaan wordenom Wesley geschortst te laten tot nade wedstrijd tegen Anderlecht. Niets nieuws onder de zon.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club Brugge, Standard en Eupen moeten nóg langer wachten op uitspraak