Club-speler heeft geen schrik voor Bosuil: Veel ontzag heb ik niet

    Club-speler heeft geen schrik voor Bosuil: "Veel ontzag heb ik niet"

    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:35

    Club Brugge krijgt zondag een taaie kluif op het menu. Het wil gaan winnen op de Bosuil. Voor Mats Rits wordt het een bijzondere wedstrijd... of toch niet?

    Rits komt uit Mechelen, maar heeft natuurlijk een verleden bij eeuwige rivaal Beerschot. De vervanger van Marvelous Nakamba heeft echter geen schrik.

    "Neen, elke voetbalkenner kent Antwerp en de rivaliteit met Beerschot, maar ik ben daar nooit echt in meegegaan. Antwerp heeft een goeie aanhang en de Bosuil is een heksenketel, maar veel ontzag heb ik niet. Ik heb nooit opgekeken naar Antwerp, maar ik heb de club ook nooit gehaat", benadrukt hij in Het Laatste Nieuws.

    Rits stond al op zijn zestiende in de basis bij Beerschot. Het leverde hem in 2011 een transfer naar Ajax op, maar daar speelde hij nooit één minuut.

    Plaats een reactie

    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:58
    Matske daar komt verandering in na Zondag 😂😂🙈
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:08
    Voor 1enkele keer supporter van den antwerp 😁 maak die boeren af zondag !!!!!!🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1373
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:40
    Penisnijd... Penisnijd... Penisnijd
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2083
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:44
    Iedere club wil maar wat graag winnen tegen club
    En als dat met goed voetbal gebeurd is daar niks mis mee.
    Antwerp is goed bezig en is zeker niet kansloos tegen club
    Dat er zijn die hopen dat we plat op onze bek gaan
    Maakt deel uit van het spelletje
    Hoe meer een topclub verliest ,hoe
    Liever de kleintjes het hebben
    Maar een goude raad probeer eerst zelf succesvol te zijn
    Vooraleer je te verkneukelen in het het verlies van andere
    Vind ik leuk
    Vlad +1593
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:13
    A onze racist is hier ook weer wakker...
    Vind ik leuk
    camargue +1409
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:37
    Een gelijkspel is nog beter voor ons hé COYM :-)
    Vind ik leuk
    JanB +5287
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:45
    Misschien vanavond eerst eens winnen van Moeskroen ?
    Vind ik leuk
    camargue +1409
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:56
    meent ge dat nu ?
    Vind ik leuk
    Boktor +668
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:51
    Mats heeft gelijk. Waarom ou men zich zorgen maken over een marginale club met marginale supporters ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:18
    Kom het is hier zeggen boer
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club-speler heeft geen schrik voor Bosuil: "Veel ontzag heb ik niet"