'Deal nabij: RSC Anderlecht vangt zeven miljoen euro voor ex-topschutter'

    'Deal nabij: RSC Anderlecht vangt zeven miljoen euro voor ex-topschutter'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:15

    RSC Anderlecht is nog niet rond op de transfermarkt. Zowel inkomend als uitgaand staat er nog één en ander te gebeuren. Zo hoopt paars-wit nog van Lukasz Teodorczyk af te geraken. En dat lijkt nu eindelijk te gaan lukken.

    Udinese wordt al verschillende dagen genoemd als potentiële nieuwe bestemming van de Pool. De aanvaller van Anderlecht leek aanvankelijk geen eerste keus te zijn, maar volgens Football Italia is Teodorczyk op weg naar de Serie A-club.

    Het Italiaanse medium maakt gewag van een transferbedrag van circa zeven miljoen euro. Zo vangt Anderlecht nog een mooi bedrag voor de overbodige ex-topschutter. Er was voor de Pool sinds de komst van Ivan Santini en Landry Dimata geen plaats meer.

    Meer nog: Topgoal, het makelaarsbureau van Teodorczyk, geeft mee dat de Pool onderweg is naar Italië. Vrijdag nog legt hij in Udinese zijn medische testen af, daarna wordt de deal afgerond.

    Plaats een reactie

    Joesay +615
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:26
    Ale het is te hopen voor beide partijen dat het plaatje klopt he
    Vind ik leuk
    Hhti +1401
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:29
    Reporter moet je nu niet schrijven dat RSCA Teo moet laten gaan voor een veel goedkopere prijs dan gedacht!! Men ging er minimum 10 á 12milj voor vangen. Zeven is dan ook maar een magere vangst medunkt!!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13404
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:32
    Mager? Ik vind dat veel geld voor een matige spits.
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1097
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:19
    Matige spits die toch topschutter is geworden in z’n eerste seizoen en 15 in een matig 2de seizoen hmmm
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:42
    Matige spits?
    Stond vorig jaar alle matchen alleen op een eiland met 2 verdedigers in zijn nek!
    Presteerde het toch nog om in de competitie 15 x te scoren ,het jaar ervoor 22 goals...
    In alle matchen samen (beker en Europees) 45 goals toch niet slecht me dunkt!!!
    Ga Maar eens na wie dit de laatste jaren nog gepresteerd heeft?
    Ik denk als hij vorig jaar ook een speler als dimatta naast hem had ,en in een systeem met 2 spitsen dat hij er 30 had gemaakt...
    Vind ik leuk
    buck +2419
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:14
    Moet je ook toegeven e heeft ze toch wel gemaakt e in 2 jaar.Begrijpen u wel.
    Vind ik leuk
    Xytox +870
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:36
    Hebben er €5 miljoen voor betaald en ze waren al blij als ze nog iets van winst zouden maken. Is niet gelijk Limbombe die voor €15 miljoen en geen euro minder zou vertrekken en die waarschijnlijk maar €8 miljoen gaat opbrengen...
    Vind ik leuk
    Rune1891 +1494
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:03
    Limbombe heeft ons een miljoen gekost, had geen zwaar contract, winst 7 miljoen.
    Theo heeft er 5 gekost, had 1 van de zwaarste contracten in ons land, winst 2 miljoen. En vorig jaar stonden ze in Brussel met grotere bedragen te zwaaien dan de 12 voor limbombe hoor...
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:38
    Ja hoor xytox, het is daarom dat ze Teo een contract van 2 miljoen per jaar gaven tijdens het lichten van z'n optie om maar iets van winst te maken....
    Vind ik leuk
    Paars hart +173
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:45
    Denk dat ze zoveel vroegen na zijn eerste topjaar, dacht dat ze nu ongeveer 7,5 miljoen vroegen.
    Vind ik leuk
    TageMeister +4015
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:02
    Welke speler is tot op heden al vertrokken voor de gewenste prijs?

    van 10 miljoen naar 7 miljoen is minder erg als van 15 naar 7 é
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:34
    En wat is u punt?
    Feit is dat ze van een loonkost verlost zijn van 2 miljoen per jaar....
    En ja het jaar dat hij 22 goals maakte was hij dat waard...
    @Hhti
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 10:19]
    Vind ik leuk
    camargue +1409
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:57
    Mager? Ik vind dat ze er nog vééél geld voor krijgen!
    Vind ik leuk
    buck +2419
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:12
    2miljoen gaan betalen per jaar voor bankzitter?Vorig bestuur had inderdaad meer gehoopt.Maken er geen verlies op.
    Vind ik leuk
    Toca +30376
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:33
    7 miljoen transfer maar vooral het belachelijke loon van Teo weg is super goed nieuws.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2083
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:38
    Opgeruimd staat netjes
    Vind ik leuk
    TageMeister +4015
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:03
    Daar hopen we op :D
    Vind ik leuk
    Diego A M +3187
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:53
    Nu Wesley nog...
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2083
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:29
    Lol
    Vind ik leuk
    Kettos +1908
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:44
    Had het u toch gezegd dat ze hem nog zouden verpatsen ;).
    Ik was absoluut geen fan en ben blij dat ie weg is maar er was wel altijd iets te beleven met Teo. Het ga je goed vreemde kerel!
    Vind ik leuk
    TageMeister +4015
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:40
    Sluit de Mercato te Italie vandaag om 18U?
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3859
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:28
    Midnight
    Vind ik leuk
    TageMeister +4015
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:31
    THX ! Nog 12u30 bang afwachten of hij weg is ;-)
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3859
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:08
    ja idd 'bang afwachten' snap het :P
    Vind ik leuk
    zapperboy +599
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:44
    Waarom laat Anderlecht Teodorczyk gaan voor 7 miljoen ?
    Waarom ?
    In Nederland verkopen ze spelers voor 5 x meer.
    En die schotten in het buitenland nog geen deuk in een pakje boter.
    Waarom ?
    Is liegen hier het antwoord op ?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 10:45]
    Vind ik leuk
    TageMeister +4015
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:12
    Goede vraag !

    Maar Teo is niet veel meer waard, de spelers die voor véél geld vertrekken zijn of een pak jonger of international.

    Teo heeft der ook individueel niet een TOP jaar achter de rug .
    Vind ik leuk
    buck +2419
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:30
    Ajax heeft zich getoond de laatste jaren in Europa en steeds met jonge kerels.
    Vind ik leuk
    zapperboy +599
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:40
    De laatste jaren ?
    1 jaar aub.
    Toen hebben ze met heeeeel veel geluk de Finale bereikt, waar ze gewoon belachelijk gemaakt werden door United.
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +663
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:22
    Bende kindertjes hier zeg....m'n vraagt er 15 om ongeveer 10 te krijgen , 10 voor 7 , etc.....is gewoon business ....hehe
    Vind ik leuk
    Watcher +890
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:23
    7 mio, komen ze nog niet uit de kosten. 5mio gekocht, 1e jaar 1,2 mio loon +huur, laatste jaar 2 mio loon. Can die 7 nog aardig % voor makelaar[s]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:45
    Is juist natuurlijk maar als je die kost niet meer hebt is het een soort winst. Feit is toch dat Coucke een groter bedrag voor z'n begroting had gehoopt maar ja : voetbal is geen exacte wetenschap.
    Vind ik leuk
    TageMeister +4015
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:10
    Ist ak officieel?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:24
    Beetje jaloerse supporters hier
    Vorig seizoen veel minder goed omringd en slecht aangespeeld !
    Na vertrek Tielemans en Hanni moest hij te vaak alleen roeien.
    Afwachten bij Udinese...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Deal nabij: RSC Anderlecht vangt zeven miljoen euro voor ex-topschutter'