Martinez hoeft Club Brugge-speler niet te bekijken: Ik denk er niet aan

    Martinez hoeft Club Brugge-speler niet te bekijken: "Ik denk er niet aan"

    donderdag 16 augustus 2018 om 16:00

    Wesley Moraes zal een aantal weken niet te zien zijn bij Club Brugge. Een aderlating, want vorig seizoen zette de Braziliaan al grote stappen. Dat vertelt hij ook aan Globo Esporte, een medium uit zijn thuisland.

    Wesley stond de Brazilianen te woord en gaf meteen aan dat hij grote dromen heeft. "Ik denk aan de nationale ploeg van Brazilië", valt hij met de deur in huis. "Ik werk hard om opgeroepen te worden. Maar zelfs als ik dat niet haal, denk ik er niet aan om een andere nationaliteit aan te nemen. Ik ben een Braziliaan."

    Uiteraard zou hij voor een selectie naar een topcompetitie moeten gaan... maar dat slaat hij nog af. "Ik wil nu gewoon voetballen. Onderhandelen, dat is voor mijn manager. Ik ben blij met de interesse van andere teams, maar ik ben nu een Club Brugge-speler."

    In Brazilië wordt Wesley zelfs al vergeleken met Mario Balotelli en onze eigenste Romelu Lukaku. "Daar ben ik heel blij om. Het zijn spelers waaraan ik mij spiegel, met een goed fysiek gestel én goede techniek. Bovendien hebben ze allebei mooie levensverhalen."

    Plaats een reactie

    Mike53 +82
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:08
    Rare tittel ...
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6283
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:12
    Ze moeten er iets zetten hé ;-)
    Vind ik leuk
    BS90 +4582
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:14
    Zou wel ingeschreven zijn voor het BK Kickboksen
    Vind ik leuk
    CZNK +277
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:16
    Hahaha
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 16:16]
    Vind ik leuk
    Vlaming +1537
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:21
    Wat heeft martinez daarmee te maken en dan nog Wesley vergekijken met die knoeier van een lukaka
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:27
    De titel betekent eigenlijk Wesley die zelf zegt dat Martinez hem niet hoeft te komen bekijken. Zélfs bij interesse van Martinez zou Wesley geen belg worden.

    Soms moet een mens meer dan één keer nadenken.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2757
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:26
    Vroeger keek je naar een krantenkop en had je een goed idee waar de rest van het artikel over ging, tegenwoordig lees je de kop en is het gokken
    Vind ik leuk
    Smuuw +710
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:44
    Gokken is dezer dagen helaas zo ingeburgerd. Kijk maar naar voetbal mensen praten online tijdens de chats meer over hun Toto dan over de wedstrijd ...
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1086
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:34
    De nieuwe generatie zijn lame, scammers, dieven, criminelen, dat je zie in de media, maar ook in de hedendaagse producten zoals videogames, waar ze games verkopen die maar 20 procent zijn afgewerkt en die Early Access noemt, iedereen laat betalen, en het dan afbollen onafgewerkt. Alles is negatief aan het draaien op ons planeet, die newgens hebben een zeer slechte mentaliteit. Vroeger werkten journalisten hard om mooie stukken te hebben, om een reputatie te krijgen, zodat iedereen zijn artikelens/colums leest. De newgens weten dat ze falen in hun job dus moeten ze liegen door valse titels erop te gooien zodat mensen erop klikken, en ook al lezen ze het niet eenmaal ze de eerste zin gelezen hebben, dat maakt hun niets uit, 1 klik = 1 klik.

    Luie onrespectvolle -30ers
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 14:36]
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +835
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:30
    Moeilijk voor vele hier 😉
    Vind ik leuk
    Toca +36312
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:31
    Denk niet dat Martinez zit te wachten op Wesley. Net als de brazilianen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:31
    Eerst deftig leren scoren en dan mag hij grotere plannen maken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 16:31]
    Vind ik leuk
    Kris1 +790
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:13
    Het is zijn goed recht om groot te dromen. "Dream big" Maar het onderstreept nogmaals zijn naïviteit om dit te doen op het moment dat hij een schorsing van 6 speeldagen uitzit voor een elleboog. Brazilië dat is frivool voetbal en een type Wesley hoort daar niet thuis.
    Vind ik leuk
    CedricVDE +1137
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:21
    Exact + laat ons eerlijk zijn, Wesley gaat heel moeilijk bij de nationale ploeg geraken als je concurrenten als Jesus en Firmino hebt. Jesus zeker is nog voor jaren goed en het is zoals eerder vermeld ook niet het type voor Brazilië.
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +214
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:10
    Jesus is ook ongeveer dezelfde leeftijd als wesley dus ik denk ni als wesley de nationale ploeg ga hale
    Vind ik leuk
    CedricVDE +1137
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:40
    Inderdaad en dan nog zijn er jongere betere spelers als Wesley.
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +214
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:44
    Ja maar jesus zit bij city een wesley bij Brugge maar ze zijn wel ongeveer even oud dan wilt da toch wel zegge da jesus een stuk beter is als wesley
    Vind ik leuk
    CedricVDE +1137
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:53
    Klopt, de echte toptalenten komen ook niet meer naar de Belgische cubs en zeker niet als ze uit een voetballand als Brazilië komen. Nu het is wel zo dat je zeker voor de grote toernooien drie spitsen nodig hebt. Bij Brazilië waren dat nu Jesus, Firmino en nog iemand, maar binnenkort komt Vicinius Jr, Neres, … er nog bij. Dit zijn nu wel allemaal flankaanvallers, maar ik denk dat de Braziliaanse coach die nog liever inzet dan Wesley.
    Vind ik leuk
    Boktor +692
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:29
    Waar halen ze deze titel vandaan ?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:39
    Man man man waar zijn we mee bezig zeg, gaan we die mens ook afbreken mss
    Vind ik leuk
    freeman +11484
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:45
    Begrijp niet wat Martinez hier nu plots komt doen ???
    Vind ik leuk
    Roach +1656
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:56
    Misleidende titel nummer 744638322922...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws