‘Anderlecht moet zeer diep in de buidel tasten voor topdoelwit’

    ‘Anderlecht moet zeer diep in de buidel tasten voor topdoelwit’

    donderdag 16 augustus 2018 om 07:14

    Bubacarr Sanneh staat bovenaan het lijstje van Anderlecht. De Ghanese verdediger van Midtjylland lijkt echter geen gemakkelijk transferdoelwit.

    Volgens Het Laatste Nieuws heeft Anderlecht een bod van zes miljoen euro uitgebracht maar dat heeft Midtjylland geweigerd. De Deense club eist maar liefst meer dan acht miljoen euro. Sanneh kan naar verluidt rekenen op interesse van tal van clubs en daar wil Midtjylland optimaal van profiteren.

    De Gambiaanse verdediger wil zelf echter vertrekken. "Ik respecteer mijn contract, maar men moet begrijpen dat dit voor mij een unieke mogelijkheid is. Ik wil absoluut vertrekken. Dat heb ik Midtjylland dan ook verteld”, aldus Sanneh. Dat klink alvast als muziek in de oren bij Anderlecht en nu is het nog wachten op een nieuw bod van paars-wit.

    Poll

    Moet Anderlecht 8 miljoen op tafel leggen?

    (925 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rsca-fan99 +1071
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:19
    Ik heb wat beelden gezien van hem en het lijkt een goeie verdediger te zijn , kopbalsterk, stevige tackle, jonge Afrikaan dus wel mogelijkheden ook om nog later goed te kunnen verkopen... maar 8 miljoen?? Is toch alweer een risico he. Dan denk ik dat we beter die 8 miljoen aan Mbemba hadden besteed want daar wist ge met zekerheid van dat hij een versterking zou zijn en die zou ge ook nog verkocht krijgen over twee-drie jaar als ze dat zouden willen.
    Vind ik leuk
    Toca +36800
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:20
    Veel te veel geld voor een verdediger.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6314
    donderdag 16 augustus 2018 om 07:38
    't probleem is alleen dat door de koop van Neymar afgelopen zomer (met dat belachelijke bedrag) de transferbedragen ontploft zijn en je dus bijgevolg zelfs voor een verdediger als snel ettelijke miljoenen moet gaan betalen.

    Een transfersysteem met vastgelegde bedragen (mss volgens transfermarkt.de ofziets?) begint zich echt wel op te dringen...
    Vind ik leuk
    GBAU +1727
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:30
    Wetende hoeveel geld er gepaard gaat met transfers...
    Hoe lang denk je dat het zou duren voor transfermarkt.de corrupt wordt? :)
    Vind ik leuk
    maverick +203
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:24
    Ja, wat is het alternatief ? Alderwereld? Je moet zowieso een goede verdediger bijkopen . Waarschijnlijk te nemen of te laten of een andere club is ermee weg.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:38
    Trop is teveel
    Vind ik leuk
    Mario_ +1704
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:09
    Langs de ene kant wordt er geopperd dat ook wij veel meer van onze spelers moeten krijgen. Langs de andere kant moeten we toppers kunnen halen onder de 5M ? Zeker met meerdere bieders wordt dat moeilijk.
    Persoonlijk zou ik opteren voor de eigen jeugd.
    Ik hoor hier Mbemba vallen,..... ze moeten ook willen komen. Aankoopprijs is 1, lonen nog een 2de deel. Dan kan je tegen Porto niet op.

    Een jonge afrikaanse international die inderdaad heel wat talenten heeft, is natuurlijk interessant voor Engeland nadien.
    Het blijft steeds gissen, maar speler is natuurlijk al wat gewend aan europese leefomstandigheden. En misschien beter 1 duurdere speler dan een Appiah, Badji, Chipciu tesamen ....
    3de belangrijk punt is of de coach dit type speler wil..... want kopen om dan opzij te schuiven....
    Vind ik leuk
    Hhti +1482
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:39
    Dit betekend ook dat men niet veel vertrouwen heeft met Vranjes achteraan. Het was een topaankoop dit Vranjes, de oplossing! Die gaat nog meerdere wedstrijden in de tribune zitten dit seizoen!!
    Vind ik leuk
    CedricVDE +1158
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:26
    Sanneh wordt denk ik niet gekocht als concurrent voor Vranjes, maar eerder voor Bornauw. Als je op drie fronten wil meestrijden zoals Anderlecht wil doen, dan moet je minstens 6 centrale verdedigers hebben als je met drie achteraan speelt, dus Vranjes past zeker in de plannen. Hij gaat echter wel veel matchen inde tribune zitten, maar dat zal denk ik eerder met schorsingen te maken hebben, hoe die tackelt...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:28
    Waarom ?? Ze spelen met 3 cv's dus bornauw , vranjes en diene nieuwe !!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws