Sommige spelers van Standard zijn nog niet uitgepraat over Danjuma

    "Sommige spelers van Standard zijn nog niet uitgepraat over Danjuma"

    woensdag 15 augustus 2018 om 13:30

    Club Brugge heeft voorlopig vier wedstrijden gespeeld en vier keer gewonnen. Dat heeft het ook te danken aan Arnaut Danjuma, inmiddels één van de uitblinkers binnen de ploeg. Ook Jacques Sys van Sport/Voetbalmagazine onderkent dat.

    "Sommige spelers van Standard, die tegen hem aantraden in de supercup, zijn nog altijd niet uitgepraat over de fysieke kracht en het gepantserd
    lichaam van de Nederlander", zo verklaart hij in dat magazine.

    "Hij is een van de exponenten van een fris Club Brugge, al mag de goede start van de landskampioen niet verblinden: Club had in de eerste drie wedstrijden niet bepaald de moeilijkste tegenstanders."

    Sys denkt ook dat er een goed hoofd op staat bij Danjuma. "Nuchter is Danjuma in ieder geval wel. Hij kon deze zomer naar de Premier League, maar koos bewust voor Club Brugge. Om zichzelf niet voorbij te lopen", geeft Sys aan.

    Plaats een reactie

    woensdag 15 augustus 2018 om 13:58
    Over Frenkie de Jong, Dusan Tadic, Kakim Ziyech en David Neres ook niet zeker? Zijn allen geen wandelaars zoals Carcela.
    Vind ik leuk
    SD +9343
    woensdag 15 augustus 2018 om 14:45
    Sys is dus kind aan huis in de "Carré"
    Vind ik leuk
    ROBSON +2917
    woensdag 15 augustus 2018 om 15:04
    Bevestigen,in de CL zal het wat anders worden. Al heeft die gast idd alles om het te maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 15:35
    Bevestigen????????
    Zal weer wel schande van België zijn in CL 😁😁😁 Remember😁😁😁😁😁😁😁😁
    Vind ik leuk
    freeman +11484
    woensdag 15 augustus 2018 om 16:23
    Glazen bol dan ? Begin dan maar met de tegenstrevers te noemen ....
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 16:45
    Gelijk welke tegenstander,😁😁 bij loting zullen de tegenstanders al in hun vuistje lachen - zeker al 3punten voor deze ploegen 😁😁😁😁😁😁😁😁😁
    Vind ik leuk
    freeman +11484
    woensdag 15 augustus 2018 om 16:50
    Jaloers omdat de Kwekkers er niet bij zijn ? Zie ik eerlijk gezegd in de toekomst ook niet meer gebeuren ! En Club strijkt straks al minimim 25 mio € op ..... is al meer waard dan die 0 punten die jij pretendeert !
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1893
    woensdag 15 augustus 2018 om 17:46
    Toen de kwekkers in de CL aantraden dachten dat ze gezien hun naam buffalos en hun kledij tegen indianen speelden daardoor hebben ze toen wat punten (hout) mogen sprokkelen want ze hadden van dat ploegje nog nooit gehoord
    [Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 17:49]
    Vind ik leuk
    RD +795
    woensdag 15 augustus 2018 om 16:36
    Wij zijn er wel geraakt op zijn minst. Wij hebben ook al meer dan 1 CL-campagne achter de rug. Ieder punt die een Belgische ploeg pakt in de CL is een half mirakel.
    Vind ik leuk
    Boktor +692
    woensdag 15 augustus 2018 om 16:46
    Kijk eens naar jullie palmares. Na 10 seconden heb je het volledig gezien !
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 17:38
    Als jullie palmares bekeken wordt lacht iedereen zich krom,😁😁😁niets om fier op te zijn
    Vind ik leuk
    Wovalo +4
    woensdag 15 augustus 2018 om 17:42
    Wa heeft Gent gewonnen da Brugge ni gewonne heeft dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 18:01
    Wel pak punten en overwinningen in CL
    Iets waar die boeren niet in slagen 😁😁😁😁😁😁😁😁🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    [Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 18:05]
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 18:24
    effkes ons palmares omhoog gevallen indiaan met uw palmareske van 1 titelke

    Competitie Deelnames Wedstrijden W G V DV DT +/-
    UEFA Champions League 16 85 34 17 34 117 107 +10
    Beker voor Bekerwinnaars 6 28 15 3 10 41 33 +8
    UEFA Cup / UEFA Europa League 28 174 78 39 57 297 222 +75
    Update: 19-05-2016
    Bron: Statistieken UEFA
    Vind ik leuk
    ROBSON +2917
    woensdag 15 augustus 2018 om 18:55
    Club heeft 20x meer overwinningen in de cl dan atletiekvereniging Gent hoor. Bovendien 15 titels en 13 bekers,10 supercup,......trouwens begrijpend lezen is precies niet voor jou weggelegd.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 18:56]
    Vind ik leuk
    RD +795
    woensdag 15 augustus 2018 om 19:00
    1976 Europacup I-finale. Toen was er nog geen sprake van KAA Gent. Zoals men zingt in Engeland tegen Chelsea: you ain't got no history. En dat is niet eens beledigend bedoeld, gewoon een weergave van de feiten.
    Vind ik leuk
    freeman +11484
    woensdag 15 augustus 2018 om 22:58
    Toch reeds twee finales gespeeld !
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 18:46
    C'mon bruges..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 18:47]
    Vind ik leuk
    Kris1 +790
    woensdag 15 augustus 2018 om 20:46
    Alles is kleiner bij Gent ! Het stadion, het aantal supporters en vooral het palmares. Leuke stad dat wel maar spijtig dat er een aantal stikjaloerse supporters rondlopen die refereren naar één kampioenstitel in ... tweede klasse en één in eerste klasse. Ken je plaats en wees nederig tegenover één van de topploegen van de voorbije decennia.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2917
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:57
    Leuke stad? Dat is ook al lang verleden tijd. Door termond's lakse linkse beleid loop je in gent niet veilig meer rond. Om maar te zwijgen als je ff je huis verlaat wordt het ongestraft bezet door Roma's. Nee men spreekt over Molenbeek maar Gent is dezelfde toer aan het opgaan.
    Vind ik leuk
    firedwarf +3139
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:31
    Die jong heeft al leuke dingen laten zien op een paar matchen echter... hemelt hem zo niet op hoogmoed komt steeds voor de val...
    Vind ik leuk
    wimpieee +37
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:46
    Goeie speler, hopelijk houdt hij z'n kop erbij en gaat hij niet zweven zoals z'n voorganger.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws