Vanhaezebrouck zag Anderlecht spartelen tegen Charleroi: Dat had ik voorspeld

Vanhaezebrouck zag Anderlecht spartelen tegen Charleroi: "Dat had ik voorspeld"

Gepubliceerd: zondag 12 augustus 2018 om 21:22zo 12-08-2018 om 21:22

RSC Anderlecht heeft zondagavond moeizaam met 1-2 gewonnen op het veld van Sporting Charleroi. Hein Vanhaezebrouck beseft dat zijn ploeg goed wegkwam.

"Dit was duidelijk de minste van de drie wedstrijden die we gespeeld hebben, maar we spelen dan ook tegen de sterkste tegenstander van de drie. Ik had voorspeld dat we vanavond met onze voeten op de grond gezet zouden worden omdat ik goed kan inschatten welk niveau we nu halen en hoe goed onze tegenstander is", liet Vanhaezebrouck na de match optekenen tegenover Sporza.

"Je kan met je voeten op de grond gezet worden met een moeilijke wedstrijd en een nederlaag, maar we spelen nu een moeilijke wedstrijd die we winnen. De timing van de doelpunten viel goed. We ontsnappen enkele keren aan de gelijkmaker, maar maken onze eigen kansen ook niet af", besloot de coach van paars-wit.

Lees ook: Anderlecht komt goed weg tegen Charleroi: "We beseffen dat het beter moet"
Lees ook: Anderlecht pakt met een gelukje drie punten op het veld van Charleroi

Plaats een reactie

Fcb for ever +4274
zondag 12 augustus 2018 om 21:29
Allee madam blance heeft goed in haar glazen bol
Gezien.
Ik word kots misselijk van al dat Mauve gelul
Nog 2 weken en ze schijten hun broek vol
Vind ik leuk
Dirk H +3423
zondag 12 augustus 2018 om 21:34
9 op 9 tegen Janneke en Mieke en ze zweven weeral
Vind ik leuk
Paars hart +381
zondag 12 augustus 2018 om 21:46
En.wanneer heeft brugge nog eens op anderlecht gewonnen?
Vind ik leuk
Zetterberg +12746
zondag 12 augustus 2018 om 21:49
Ik denk dat Dirk het had op Brugge over die 9 op 9
Vind ik leuk
Paars hart +381
zondag 12 augustus 2018 om 22:00
Gereageerd op verkeerde post, moest normaal op fcb forever zijn, mijn excuses
Vind ik leuk
Zetterberg +12746
zondag 12 augustus 2018 om 22:26
Nu zie het! Snap hem
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 21:38
9 op 9 tegen zowat de 3 zwakste ploegen in belgie endan nog 2 thuismatchen. Maar ja volgens u zedde nu al kampioen zeker
Vind ik leuk
Fcb for ever +4274
zondag 12 augustus 2018 om 21:41
Zeker weten
Het wordt spannend voor de 2e plaats
[Reactie gewijzigd op zondag 12 augustus 2018 om 21:42]
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 21:48
Die 2e plaats die dan tussen brugge en anderlecht zal gaan.
Volgens mij Genk kampioen dit jaar, ik hoop natuurlijk op anderlecht maar ben realistisch en nie zo arrogand als u om na 3 matche te zegge da ge al kampioen zed
Vind ik leuk
Fcb for ever +4274
zondag 12 augustus 2018 om 21:54
En de domme vis hij beet
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 22:03
We zulle prate midden mei da bent ge misschien wa minder arrogant, dan hebde ook weeral ne 0 op 18 derbij in cl, ah nee volgens u zulde daar ook wel door de groepsfase gerake
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1480
zondag 12 augustus 2018 om 21:56
Ik vrees ook dat we rekening moeten houden met Genk.. zelfde ploeg als verleden seizoen.. Clement heeft de ploeg nu gekneed en met Trossard hebben ze een geweldige speler die hun niveau omhoog kan tillen. Dan heb ik het nog niet over Malinovski en Pozo.
Vind ik leuk
Hhti +1646
maandag 13 augustus 2018 om 09:41
Het is te zien of men Milynovski zal kunnen behouden in Genk. Hij wilde vorig jaar ook al weg in aug. en dit is nu niet anders. Genk zal dit ook toelaten als er genoeg geld over de brug komt! Pozuelo van het zelfde!!
Vind ik leuk
agdh +2162
zondag 12 augustus 2018 om 21:56
Volgende week 1ste nederlaag voor Club op den Bosuil, Antwerp heeft nog een rekening openstaan na jullie gestolen punt vorig jaar
Vind ik leuk
Geofpurple +6709
zondag 12 augustus 2018 om 22:28
der zijn der die u gelul ook moe zijn, dus tis mooi in balans denk ik dan lol
Vind ik leuk
Paars hart +381
zondag 12 augustus 2018 om 21:45
🤔 wat was de stand nu weer met de laatstse club-anderlecht?
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 22:01
Mijn beste, als u fysiek onpasselijk wordt van 'mauve gelul', raad ik u aan om artikelen die overduidelijk de trainer van RSCA aan het woord laten, aan u te laten voorbijgaan, tenzij u enige voorliefde hebt voor zelfpijniging.
Zoekt u echter een doeltreffend braakmiddel, kan ik u ook 'de veer' aanbevelen, een zeer oude doch erg doortastende techniek ;-)
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 21:37
Zwijg maar :wie zijn hier de nekken?Jullie hebben volgende week weeral 3 punten minder dan ons;arrogante zakken daar word ik kotsmisselijk van ;boerepummels.
Vind ik leuk
Fcb for ever +4274
zondag 12 augustus 2018 om 21:41
Nog een madam blanche
Wa ne nest
Vind ik leuk
Xytox +2791
zondag 12 augustus 2018 om 22:00
Rustig blijven allemaal...traditioneel is FCB in september kampioen en tegen nieuwjaar komen de papieren zakdoekjes en de calimero-hoedjes boven wanneer ze beseffen dat de titel pas in april uitgedeeld wordt en niet in september...
Vind ik leuk
zondag 12 augustus 2018 om 22:13
'k Mag er niet aan denken ,maar ik doe het toch!Da's pas ne nest ginder en dat allemaal zonder schaamte.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws