OFFICIEEL: Club Brugge neemt afscheid van Scholz, vaderland wordt bestemming

    OFFICIEEL: Club Brugge neemt afscheid van Scholz, vaderland wordt bestemming

    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:45

    De wegen van Alexander Scholz en Club Brugge zijn na een half jaar alweer gescheiden. De Deen kwam pas vorige wintermercato over van Standard Luik, maar kiest nu eieren voor zijn geld. Hij gaat aan de slag in zijn thuisland.

    Bij FC Midtjylland hoopt Scholz zijn carrière weer op de rails te krijgen. De centrale verdediger streek in ons land neer bij Sporting Lokeren, waar hij zich ontwikkelde tot één van de beste mandekkers van de competitie. Standard was er dan ook als de kippen bij om hem over te nemen.

    In de Vurige Stede begon Scholz nog sterk, maar steeds vaker verzeilde hij op de bank. Toen Club afgelopen winter een verdediger nodig had, kwam de Deen uit de bus. In Brugge maakte hij echter geen al te goede indruk. Een uitgaande transfer naar Midtjylland was dan ook het beste voor alle partijen.

    Overigens kan ook RSC Anderlecht zich in de handen wrijven door het vertrek van Scholz. Daardoor zouden de Brusselaars wel eens hun slag kunnen slaan voor een transfertarget bij Midtjylland.

    Poll

    Had Scholz geen toekomst meer bij Club?

    (308 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rimka96 +979
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:54
    Ben blij voor Club dat ze van hem af zijn!
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +1158
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:22
    Tja het is zoals mooie nieuwe schoenen die van
    In het begin knellen,die verdwijnen na verloop van tijd in de kast
    Of worden weg gegeven
    Jammer voor beide partijen maar de mayonaise pakte niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:42
    Ik heb refaelov bedankt voor bewezen diensten. Ik heb Diaby uitgezwaaid met mooie herinneringen.

    Ik had hetzelfde met Alexander willen doen. Echt waar. Maar ik kan geen bewezen diensten vermelden als die diensten niet bewezen zijn...
    Vind ik leuk
    camargue +907
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:04
    Vond hem al van bij Lokeren een overroepen speler. Was blij dat hij naar Standard ging ipv RSCA. Bij Standard ook gene vette en bij Brugge al helemaal niet.
    Vind ik leuk
    dakcota +4239
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:52
    weer een verliesmakende transfer van brugge,maar daar klappen ze niet over natuurlijk, toen van holsbeekc slechte transfers deed (maar wel winst maakte erop) zaten ze er allemaal over te kakken
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 17:51
    Dus 65 % vindt dat Scholz wel nog toekomst had bij Club. Die hebben er ook geen kaas van gegeten...
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 18:48
    Ma nee 65% vindt dat hij bij ons geen toekomst meer heeft maar die,poll is idd wel verwarrend hoor
    Vind ik leuk
    CobraX +475
    zaterdag 11 augustus 2018 om 01:28
    Ze hadden de vraag beter anders gesteld.

    "Had Scholz nog een toekomst bij Club Brugge?"
    Vind ik leuk
    zaterdag 11 augustus 2018 om 13:54
    inderdaad
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    OFFICIEEL: Club Brugge neemt afscheid van Scholz, vaderland wordt bestemming