'Teodorczyk pleziert fans en geeft duidelijk signaal wat betreft vertrek bij RSCA'

    'Teodorczyk pleziert fans en geeft duidelijk signaal wat betreft vertrek bij RSCA'

    Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 09:15vr 10-08-2018 om 09:15

    Lukasz Teodorczyk is nog steeds een speler van RSC Anderlecht. Hoewel de Pool de club bij een goed bod mag verlaten, is de aanvaller zelf niet van plan om zijn boeltje te pakken. Integendeel, hij probeert de supportersharten nog meer voor zich te winnen.

    Het Nieuwsblad weet namelijk dat Teodorczyk donderdag met de glimlach de fans plezierde. De Pool was samen met Yevheni Makarenko en Albert Sambi-Lokonga aanwezig tijdens een handtekeningsessie in de fanshop.

    De gewezen topschutter uit de Jupiler Pro League zette met volle overtuiging zijn krabbel. Op het supportersmoment waren ongeveer honderd fans op post. Naast handtekeningen uitdelen ging Teodorczyk ook geregeld poseren voor een selfie.

    Het moge duidelijk zijn: de Anderlecht-spits is niet van plan om andere oorden op te zoeken. Paars-wit daarentegen hoopt nog steeds op een vertrek. Landry Dimata en Ivan Santini zijn eerste keuze, waardoor de Pool aanzien wordt als een te dure bankzitter.

    Poll

    Zie je Teodorczyk nog vertrekken deze maand?

    (729 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:26
    Zijn pre is toch een schone erfenis van den Herman eh :p
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 09:28]
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12429
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:36
    Onze 34ste hebben we wel in de plaats gekregen hé😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:49
    Voelen de Anderlecht fans zich zo gepleziert als hij blijft?
    Vind ik leuk
    ROBSON +3163
    vrijdag 10 augustus 2018 om 09:57
    Dat denk ik wel. Maakt altijd zijn doelpunt . Kan nog van goudwaarde zijn want zowel santini als dimata zullen nog moeten bevestigen niet?
    Vind ik leuk
    Rimka96 +1047
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:03
    Ik wil dat echt wel. Toch zeker t.e.m. eind december, nu er eindelijk concurrentie is, wil ik zien wat hij ons bij kan brengen. Hopelijk heeft dat een positief effect op hem.
    Vind ik leuk
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:18
    Ik hoop het voor jullie en voor de spanning in de competitie.
    maar eerlijk? ik vrees ervoor.
    Vind ik leuk
    Brick +855
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:36
    Hij heeft op zn eentje onze 34ste gewonnen e, we blijven hem graag zieb maar hij kan idd niet zo lekker ballen soms haha
    Vind ik leuk
    Kettos +2282
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:25
    O.a.Tielemans zat daar voor niks tss ofwa? Kort door de bocht dit. En vorig jaar heeft hij ons vooral punten gekost...ik ben alvast een rsca sup die blij zal zijn als ie weg is.
    Vind ik leuk
    Xytox +1278
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:25
    Zelfs in een zwak seizoen als vorig jaar heeft hij ons meer bijgebracht dan een tiental anderen in de kern. Vorig jaar was collectief gewoon heel zwak en als eenzame spits is het geen cadeau om vooraan te staan bij een ploeg die geen kansen kan creëren...
    Vind ik leuk
    Kettos +2282
    vrijdag 10 augustus 2018 om 13:30
    Vandaar dat hij zijn loon niet waard is want hij kan idd niks op zichzelf creeeren. En als je vindt dat hij nog meer heeft bij gebracht dan het gemiddelde heb je toch andere wedstrijden als ik gezien hoor...
    Vind ik leuk
    Brick +855
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:36
    Ja ik vergat tielemans en dendoncker idd
    Vind ik leuk
    camargue +3396
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:09
    Heeft toen inderdaad een groot aandeel in de 34ste gehad, maar 1 maand later kan je dan niet meer tegen een bal trappen? Het was dikwijls tegen het belachelijke af.
    Vind ik leuk
    hoekschop +3174
    vrijdag 10 augustus 2018 om 10:42
    Van mij mag hij zeker blijven. En laat de beste maar spelen. Beter te veel concurrentie dan (zoals vorig jaar) geen concurrentie.
    Vind ik leuk
    Kettos +2282
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:23
    Weg met die marginale Pool! Heeft een half seizoen de pannen van het dak gespeeld en dan na zijn monstercontract 1,5 jaar meestal dramatisch slecht gespeeld.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4933
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:38
    Neen totaal niet :P
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12429
    vrijdag 10 augustus 2018 om 15:08
    Dan hebben we 3 spitsen, das wat anders dan vorig jaar.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 15:09]
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    vrijdag 10 augustus 2018 om 11:01
    Als er voldoende voorzetten komen dan is Teo nuttig.. moet hij veel meedoen in de combinatie dan is het hopeloos.. hij zou op zich de ideale pinchhitter zijn maar daar is hij ook veel te duur voor. Zoals ze zeggen Dimata en Santini moeten nog bevestigen .. wie weet krijgen ze nog een dip en kan Teo dan nog van waarde zijn. Als Teo vertrekt dan zal er toch nog een spits gehaald moeten worden. We spelen op het moment met twee spitsen en we hebben maar 1 back-up zonder Teo en dat is dan nog een jeugdspeler.
    Vind ik leuk
    Kettos +2282
    vrijdag 10 augustus 2018 om 12:38
    Again, niet waar, er zijn voldoende spitsen want Hein is tactisch flexibel. Hij kan met 1 spits spelen en ook Musona kan in de spits spelen. Weg met die overbetaalde Poolse metser!
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:13
    Musona kan in bepaalde gevallen wel als tweede spits spelen.. Maar als een wedstrijd dicht zit dan kan een type Teo zeer van pas komen... Heintje wilt veel ballen van de flank doen komen en dan is een kopbalsterke spits als Teo handiger dan een tweede spits als Musona die het eerder van andere kwaliteiten moet hebben...
    Maar ik zal wel zeveren want KETTOS weet alles beter he 😆
    Vind ik leuk
    Kettos +2282
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:22
    Ik ben ermee akkoord als ie geen 1,7 mio per jaar zou opstrijken. Want voor dat loon heb je een absolute topspits voor belgische normen, geen invaller die al 1,5j in een vormdip zit. Ik weet niet alles beter, ik probeer gewoon gelijk te krijgen, das een nuance ;)
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:35
    Gij probeert wel bij elk topic uw gelijk te krijgen en dan begint dat erop te lijken dat ge alles beter denkt te weten 😂
    Ik geef u gelijk dat hij veel te duur is voor op de bank te zitten.. verkeerde inschatting van Herman. Dat hij geen geweldige spits is dat ziet iedereen he maar verleden seizoen was geen cadeau voor hem. Vaak alleen in de spits en met niet veel bruikbare ballen... toch nog 15 doelpunten gemaakt (en nog dikke kansen gemist) ondanks zijn vormcrisis.
    Als ze er genoeg voor krijgen dan mogen ze hem laten gaan maar wie gaat er op dit moment genoeg voor betalen ?? En dan doet Teo ook nog moeilijk want is kieskeurig in de clubs waar hij naartoe wilt en welke club betaalt zo een loon?? Hopen op de Chinezen ??
    Vind ik leuk
    Kettos +2282
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:49
    Door in discussie te gaan krijgt ge ook nieuwe inzichten he. Je hebt gelijk dat het zeer moeilijk blijkt om hem weg te krijgen. Maar er moet wel dringend wat geld binnenkomen want al veel uitgegeven en geld voor LDD zien ze pas volgend seizoen. Bayat inschakelen om hem te verpatsen dan maar :D
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137