Dauda is ambitieus na dubbelslag voor Anderlecht: ‘Ik hoop op een basisplaats'

    Dauda is ambitieus na dubbelslag voor Anderlecht: ‘Ik hoop op een basisplaats'

    vrijdag 20 juli 2018 om 23:03

    Anderlecht heeft in extremis 2-2 gelijkgespeeld op het veld van Westerlo. Paars-wit kwam zelfs 2-0 achter maar invaller Mohammed Dauda zorgde met een dubbelslag voor een gelijkspel. Na de wedstrijd reageerde de Ghanese aanvaller over zijn sterke invalbeurt.

    Mohammed Dauda voelt zich duidelijk goed in zijn vel bij paars-wit. “Ik voel mij zeer goed. Het was een moeilijke wedstrijd en iedereen op de bank moest scherp staan om in te vallen. Het voelt goed om in te komen en alsnog gelijk te maken”, laat Dauda weten op de officiële website van Anderlecht.

    Dauda scoorde al een paar minuten na zijn invalbeurt. “Het was een teamprestatie. We hebben gevochten, zelfs met tien man. Het was een collectief sterke prestatie.” En de Ghanese aanvaller is ook ambitieus bij Anderlecht. “Ik werk hard met de ploeg om daar deel van uit te blijven maken en meer speeltijd te krijgen. Hopelijk kan ik na verloop van tijd ook een basisplaats veroveren”, aldus Dauda.

    Poll

    Denk jij dat Dauda een basisplaats bij Anderlecht kan afdwingen?

    (330 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 20 juli 2018 om 23:28
    Begin eerst met deze lijn door te trekken voor je gaat zweven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:37
    De volgende die in de wintermercado naar een topclub wil waarschijnlijk want hij heeft 2 x gescoord bij het grote Anderlecht in een oefenwedstrijd tegen een tweedeklasser , voetjes op de grond eerst een basisplaats afdwingen vervolgens het seizoen daarop bevestigen en dan misschien denken aan iets anders
    Vind ik leuk
    Patfey +5073
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:48
    Wat miszegt hij? Dat hij wil werken om eerst meer speeltijd te krijgen en later een basisplaats af te dwingen? Dat lijkt me gewoon gezonde ambitie. Als een jonge speler neit eens die ambitie mag hebben? Hij spreekt toch nergens over iets te eisen of over andere clubs of competities?
    Vind ik leuk
    Smuuw +652
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:00
    Niet reageren op die losers die altijd graaf willen doen op Internet. Het is net alsof zij al hun zelfvertrouwen kwijt zijn, thuis zwaar onder de sloef zitten, amper aan hun trekken komen en hier even Napoleon willen zijn ...
    Vind ik leuk
    FcRazor +1154
    zaterdag 21 juli 2018 om 06:22
    Juist, er zijn er hier die net een stel oude wijven zijn
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:39
    Ik geef mijn mening en het is Uw goed recht hier niet mee akkoord te gaan maar U kent mij niet en tracht mij wat belachelijk te maken . Antwoord op een volwassen manier en dan ben ik de eerste om mijn ongelijk toe te geven als dat zo al is
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:34
    Als je Januzai , Bakalli en Musonda ziet begrijpt wat ik bedoel , de meeste jonge spelers vertrekken na enkele optredens in het eerste elftal of zelfs dat nog niet om in het buitenland te verkommeren . De eerste twee hebben al enkele jaren stil gestaan in hun ontwikkeling en de derde gaat ieder jaar achteruit . Ik begrijp ook dat het meestal de managers zijn die op een transfer aandringen om hun zakken te vullen.
    Vind ik leuk
    Patfey +5073
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:30
    Maar daarmee ga ik volledig akkoord, en zo zijn er nog die snel met hangende pootjes terugkeren. Maar net zoals jij smuuw verwijt je niet te kennen en belachelijk te maken, vind ik dat jij hier al te snel Dauda in een bepaalde categorie zet, zonder hem te kennen of uitspraken van hem te hebben die in die richting gaan.
    Voor mij gaat het hier enkel (to nu toe) om gezonde ambitie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:26
    Ik denk dat ik U gelijk zal moeten geven , misschien iets te snel veralgemeend .
    Vind ik leuk
    Patfey +5073
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:48
    Je kan uiteraard later nog gelijk krijgen, maar ik hoop van niet😉.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:39
    Tegen beter weten in hoop ik nog altijd op een opleving van het Belgische voetbal en dan hebben we ieder talent(je) nodig dat is ook de reden dat ik er geen plezier in heb als eender welke Belgische ploeg geen of weinig punten haalt in Europa
    Vind ik leuk
    Patfey +5073
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:36
    Inderdaad, daarom vind ik het meestal ook spijtig als een ploeg buiten de “grote vijf” Europees voetbal afdwingt. Alle respect voor hun prestatie, maar zelden goed voor de punenbalans.
    Jammer van de slechte prestaTies van zowat iedereen de laatste seizoenen, want even leek een plaats in bokaal een er voor de landskampioen in te zitten.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9229
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:04
    Misschien wel het jaar van Dauda, is vorig jaar enkele keren ingevallen, beetje onzichtbaar maar dit jaar kan hij misschien de lijn van vorig jaar van bij de u21 doortrekken!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:47
    Die gast kan op n balletje sjotten.heeft heel veel potentieel.toptalent,maar zo zijn er door geldzuchtige"entourage"al veel verloren gegaan.als Dauda nuchter blijft wordt hij een hele grote.ik heb er goed oog in.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Dauda is ambitieus na dubbelslag voor Anderlecht: ‘Ik hoop op een basisplaats'