'Gelukje voor Anderlecht, buitenlandse club maakt Teodorczyk topprioriteit'

    'Gelukje voor Anderlecht, buitenlandse club maakt Teodorczyk topprioriteit'

    vrijdag 20 juli 2018 om 12:18

    RSC Anderlecht vindt mogelijk toch nog een oplossing voor Lukasz Teodorczyk. De Pool wil paars-wit liever niet verlaten, terwijl Anderlecht een nieuwe club zoekt voor hem. Die heeft het mogelijk in Frankrijk gevonden.

    Zo meldt het Franse BuzzSport dat Nantes nog steeds interesse toont in de spits. Teodorczyk stond afgelopen winter al in de belangstelling van Nantes, maar die wilde (nog) niet naar Frankrijk vertrekken. Daar kan verandering in komen.

    De Franse middenmoter wil opnieuw een poging wagen om Teodorczyk naar Frankrijk te lokken. Voorzitter Waldemar Kita is een grote fan en zou van hem zelfs dé topprioriteit hebben gemaakt.

    Of Teodorczyk een overgang ook ziet zitten, is nog maar de vraag. De Pool zou eigenlijk bij Anderlecht willen blijven. Hij gelooft niet dat Landry Dimata en Ivan Santini hem uit de basis kunnen spelen en heeft een riant loon bij de Brusselaars.

    Plaats een reactie

    skippie +283
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:28
    Al is het maar 1 miljoen, laten gaan!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:12
    Dan doe je serieus verlies. Hij is van meer waarde en zeker geen slechte spits. Maar hij moet aanvoer krijgen en die kreeg hij verleden jaar amper.
    Vind ik leuk
    Juju +33
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:40
    Verkopen die boel. Wint geen enkel duel en kan geen standbeeld voorbij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:06
    Maar dwingt wel kansen af en mits vertrouwen word hij volgend jaar opnieuw topschutter.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +515
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:06
    Hij heeft ons in zijn eerste seizoen veel bijgebracht en had zeker een groot aandeel in het nemen van de titel. Verleden seizoen was veel minder.. nu is de vraag ..
    wat is zijn standaard? Het eerste seizoen met veel goals of het tweede seizoen waar hij niet goed genoeg was?
    Vind ik leuk
    Brubru +3231
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:25
    Velen vergeten dat hij dit seizoen toch nog 15 goals maakte uit 33 matchen in een slecht seizoen voor paarswit.
    Eerste jaar 22 in meer matchen en een kampioenenseizoen.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +515
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:28
    Idd 15 doelpunten maar ook nog heel veel kansen gemist.. en hij bracht niks bij aan het spel.. verloor veel duels.. niet goed in de combinatie .. als ge dat niet extra brengt dan zijn 15 goals niet voldoende voor mij.
    Vind ik leuk
    Brubru +3231
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:52
    Dan vrees ik dat Santini ook vlug zal uitgefloten worden. Zelfde type speler en een komediant eerste klas.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +515
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:35
    Santini ... ook geen speler waar ik fan van ben. We zullen hem een kans geven maar ik ben niet voor rsca geworden door dergelijke type voetballers.
    Wanneer we veel over de flanken gaan spelen en er komen goeie voorzetten dan kan hij natuurlijk zijn nut tonen maar dat is met Teo ook zo.
    Vind ik leuk
    Goaltje +734
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:59
    Scoort, voor de rest geen meerwaarde.
    Vind ik leuk
    Mario_ +1439
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:21
    vraag me af wat ze in hem zien.
    Inderdaad een spits die leeft van aanvoer, maar was vele keren zwak in afwerking. Verder enorm veel balverlies in de dribbel, wint amper een luchtduel, raakt zeer snel gefrustreerd....
    Misschien dat er een probleem is met de druuk die hij op zich voelt, maar dan wordt het alleen maar erger dit jaar.
    Nantes kan dan wel eens een goed zet zijn.
    Vind ik leuk
    Kettos +1222
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:50
    Sorry Teo je moet sowieso weg, een loon van 2 mio per jaar willen ze momenteel niet meer betalen bij Anderlecht en ben je in mijn ogen ook niet waard. Ik schat dat ze er zo'n 7 mio voor krijgen wat dus verkoop met winst is.
    Vind ik leuk
    DDT +2879
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:20
    Met goede flanken gewoon laten staan maar de heren coucke en Devroe hebben hun palingen Santini en dimati al gecontracteerd dus Teo met zijn riant loon moet weg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:48
    Geen slechte spits maar zou toch liever een echte technische speler in de plaats zien.met snelheid . 'n type suarez in zn beste periode.dat zou geweldig zijn
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +515
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:21
    Daar gaan we nog lang van moeten dromen.. vrees ik. Hopelijk gaan ze terug de Argentijnse markt op. Het was succesvol , ook al zaten er paar tegenvallers bij. Maar met Biglia, Frutos (ondanks zijn blessures) , Pareja en Suarez mochten we toch zeer blij zijn en daar hebben we toch maar van kunnen genieten.
    Oooh wacht even Biglia die kon niks (ter verduidelijking, dit is puur sarcastisch bedoeld)... ja sorry was ik even vergeten..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Gelukje voor Anderlecht, buitenlandse club maakt Teodorczyk topprioriteit'