'Deal is rond, Club Brugge ontvangt uiteindelijk spotprijs voor aanvaller'

    'Deal is rond, Club Brugge ontvangt uiteindelijk spotprijs voor aanvaller'

    Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2018 om 19:04do 19-07-2018 om 19:04

    Club Brugge zal snel afscheid moeten nemen van Wesley Moraes. De weg voor de Braziliaan naar Lazio Roma lijkt open. Heel wat geld ontvangt Club Brugge echter niet voor de spits.

    De spits werd al een tijdje gelinkt aan de Romeinse ploeg, maar tot een transfer kwam het nog niet. Daar kan snel verandering in komen. Volgens La Republicca staat Felipe Caicedo op een zucht van het Turkse Bursaspor. Als de spits vertrekt, moet Wesley zijn plaats innemen.

    Er werd de voorbije weken ook heel wat geschreven over de transfersom. Club Brugge zou maar liefst vijftien miljoen euro vragen, maar krijgt die som niet. De Italiaanse bron maakt gewag van een bedrag rond de acht miljoen euro, al kan dat nog oplopen via bonussen.

    Wesley heeft nog een contract tot medio 2021 bij de Bruggelingen. Vorig seizoen was hij goed voor dertien doelpunten en twee assists in 44 wedstrijden.

    Plaats een reactie

    donderdag 19 juli 2018 om 19:16
    Veel te weinig amai zeg niet verkopen dan how zeg in deze wereld moei zeer hard zijn punt
    Vind ik leuk
    jericho666 +2792
    donderdag 19 juli 2018 om 19:21
    8 miljoen vr Wesley lijkt me juiste waarde. Heeft miss nog wel groeimarge mr toch nog ni al teveel bewezen
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12429
    donderdag 19 juli 2018 om 23:42
    Meer dan 5 miljoen is al een wonder!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 19:17
    Geef ze voortaan gewoon gratis weg.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 19:22
    Denk je dat ie daar ga mee kunnen?? Volgens mij hoor je er na jaartje Rome niks meer van...
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16237
    donderdag 19 juli 2018 om 19:30
    Veel te weinig.. Zoveel heeft die toch nog niet gepresteerd vind ik. Het is wel een stevige targetman, maar meer ook niet. Mist efficiëntie.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5503
    donderdag 19 juli 2018 om 19:33
    Herman had hier 15 miljoen voor gekregen
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    donderdag 19 juli 2018 om 20:02
    Ik vrees dat de bedragen die Anderlecht (Herman dus) en andere clubs de wereld insturen soms schromelijk overdreven zijn.
    Nooit goed begrepen dat zelfs met zulke transfers zo weinig winst (of zelfs verlies) werd gemaakt.
    Ik denk dat we dikwijls zouden verschieten als we zouden zien wat de clubs in werkelijkheid krijgen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 20:08]
    Vind ik leuk
    TageMeister +5503
    donderdag 19 juli 2018 om 22:28
    Veel gaat naar managers en zo...
    Vind ik leuk
    freeman +12060
    donderdag 19 juli 2018 om 20:10
    Hebben we onlangs gemerkt aan hun financiële toestand ......
    Vind ik leuk
    TageMeister +5503
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:02
    Meer als 100 miljoen inkomsten daarover had ik het! Ja de uuthaven waren ook veel en veel te hoog.
    Vind ik leuk
    freeman +12060
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:39
    Juist ! Maar een balans in evenwicht .....?
    Vind ik leuk
    Pis Tolee +827
    donderdag 19 juli 2018 om 21:27
    Louwagie wel 20 ... ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 06:09
    Correctie, Herman had hier 10 miljoen voor betaald. En daarna weggedaan voor 4 milj.
    Wesley zou ook wel eens een geval Oulare kunnen worden.
    Vind ik leuk
    Basvyncke +696
    donderdag 19 juli 2018 om 19:36
    Laat ons hopen dat er mooi percentage op de volgende verkoop is
    Vind ik leuk
    Genome +435
    donderdag 19 juli 2018 om 19:40
    Als club probeer je er natuurlijk zo veel mogelijk uit te halen en als er dan eens een ploeg komt die dat bedrag op tafel wil leggen dan heb je dat goed gedaan. Tegenwoordig kan alles...

    Maar ik moet wel zeggen dat ik het bedrag van 15 miljoen inderdaad te veel vind. Een bedrag rond de marktwaarde, zo'n 8 miljoen lijkt me logischer.

    Wesley heeft inderdaad progressie gemaakt afgelopen seizoen maar is zeker (nog) niet de spits waar de meeste al van spreken.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:21
    Ze willen zo weinig mogelijk betalen en zelf vragen ze grote sommen als ze er ene verkopen
    Vind ik leuk
    Dondie +153
    donderdag 19 juli 2018 om 19:44
    De deal is weeral rond
    Vind ik leuk
    blondel +2796
    donderdag 19 juli 2018 om 19:57
    Kijk ,als de romeinen hem echt willen is 8mil te weinig;En of ie nu al veel of weinig heeft gepresteerd ,doet er niks aan toe.Ze willen hem,dan moet je er ook maar voor betalen.Mij lijkt Mannaert niet echt een goede onderhandelaar.Zelf veel te veel betalen voor spelers en dan te weinig durven vragen van hun spelers.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 19:59
    Helft van de prijs dan, amai is niet voor het geld dat jullie hem verkopen of wel, waar zijn we mee bezig zeg, geef dat geld dan aan mensen die het beter kunnen gebruiken en hou die speler dan, man man man
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:58
    Veelbelovende speler. Ga zo'n speler in Italië halen en je kan zeker 15 miljoen ophoesten...
    Vind ik leuk
    Hhti +1501
    vrijdag 20 juli 2018 om 02:31
    Wie moet VK geloven, den dag allemaal voor het voetbal!!
    Vind ik leuk
    freeman +12060
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:12
    Zie hem dit seizoen niet meteen te vertrekken . Wil zelf nog wel tijdje bij Club blijven . Ook Leko lichtte een tipje van de sluier op door te zeggen dat ze een duidelijk plan hebben met de spelers . Getuige hiervan de opstelling van Wesley voor de supercup ! Zie hem dan ook wel graag blijven !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws