'Limbombe bereikt akkoord met club uit de Premier League'

    'Limbombe bereikt akkoord met club uit de Premier League'

    woensdag 18 juli 2018 om 12:15

    Anthony Limbombe is klaar voor een nieuwe uitdaging. De flankspeler werd al meermaals gelinkt aan enkele buitenlandse clubs. Tot een transfer kwam het niet, maar daar kan snel verandering in komen.

    De vleugelspeler heeft maatregelen genomen om een transfer te versnellen. Zo stapt hij over naar Base Soccer, een makelaarskantoor dat goede contacten heeft in Engeland. Aangezien er ook interesse is uit de Premier League (meer bepaald van Huddersfield) zou een transfer dus weleens in sneltempo afgehandeld kunnen worden.

    Club Brugge wil het glansseizoen van Limbombe alleszins verzilveren. Het vraagt zo'n vijftien miljoen euro voor de vleugelspeler.

    Update 18/07, 12.15: Volgens Het Laatste Nieuws is de kans groot dat Anthony Limbombe binnenkort in de Premier League speelt. Volgens het dagblad heeft hij een persoonlijk akkoord met Huddersfield Town. Bij die club speelt al een Belg, Laurent Depoitre.

    Plaats een reactie

    woensdag 11 juli 2018 om 19:53
    Een goed seizoen en wil weg ben een fan van hem maar te vroeg
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:58
    Zou een spijtige zaak zijn ik had graag gehad dat hij nóg één jaartje bij Ons bleef nu we Champignons League spelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 20:03
    Dat d8 ik ook zeker naar de rd toe zal hij moeten spelen vrees ik
    Vind ik leuk
    Robbie007 +475
    woensdag 11 juli 2018 om 20:00
    Hij is 24, dan lijkt mij een bescheiden Premier Leagueclub een goede tussenstap. Als hij echt goed is moet dit lukken.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 20:01
    Heb je gelijk in maar kijk izqiurdo en persoonlijk heb ik van hem meer gezien
    Vind ik leuk
    Robbie007 +475
    woensdag 11 juli 2018 om 20:03
    Izqiurdo heeft toch een degelijk seizoen gespeeld? Ik vind persoonlijk Limbombe een groter potentieel hebben. Kracht, snelheid, een actie en hij is constanter geworden. Maar dat is een persoonlijke mening uiteraard.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 20:05
    En een goede mening vind ik limbombe is een toekomstige rode duivel maar vind je niet dat hij meer gaat moeten spelen dan?
    Vind ik leuk
    Riddlin +2158
    woensdag 18 juli 2018 om 12:59
    Ik denk ook dat Limbombe een hoger niveau aankan en dat hij beter past in een meer aanvallende ploeg. Was soms indrukwekkend vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +1553
    woensdag 18 juli 2018 om 14:04
    Dan moet hij vooral naar huddersfield gaan....
    Vind ik leuk
    Dondie +103
    woensdag 11 juli 2018 om 20:03
    Het is nu al 1maand dat het niet lang meer zal duren 😀
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 20:35
    Wat is dat toch met die spelers,1 seizoen goed spelen en ze wanen hun al als helden.Zou beter nog wat blijven nu wij champions laegue spelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 20:42
    Zo is dat ster allure zekers?
    Vind ik leuk
    Riddlin +2158
    woensdag 18 juli 2018 om 12:54
    Na een goed seizoen kan je meer loon vragen dan na een middelmatig seizoen.
    Vind ik leuk
    Vlad +1601
    woensdag 18 juli 2018 om 13:11
    Hem beter laten gaan, iemand tegen zijn zin in de ploeg houden kan negatieve gevolgen hebben voor het ganse team. Nu cashen zou ik zeggen, voor hetzelfde geld haalt hij volgend seizoen zijn niveau niet meer en krijg je er niets meer voor. Spijtig, maar best laten vertrekken..
    Vind ik leuk