Anderlecht heeft grote plannen, Devroe plant nog vier transfers

    Anderlecht heeft grote plannen, Devroe plant nog vier transfers

    donderdag 21 juni 2018 om 20:00

    Anderlecht wil volgend seizoen weer volop meestrijden voor de titel na een teleurstellende campagne. Luc Devroe weet dat er veel meer nodig is dan de acht nieuwkomers die al gekomen zijn. Er komen nog vier transfers... op zijn minst.

    Dat geeft Devroe in ieder geval aan bij Het Laatste Nieuws. Zowel voorin als achterin moet de kern namelijk nog grondig versterkt worden. "Er moeten sowieso nog twee centrale verdedigers en twee spitsen bij", vertelt Devroe daarover.

    Eén van die vier nieuwe namen is eigenlijk al bekend. Devroe verbergt zich dat dat Landry Dimata moet worden. Dimata wordt normaal een van die aanvallers. Er is nog niets officieel, want we wachten nog op de handtekening van Wolfsburg. Het zal om een uitleenbeurt met aankoopoptie gaan."

    Met Yevhen Marankeno, Kristal Abazaj, Elias Cobbaut, Luka Adzic, Antonio Milic, Knowledge Musona, Thomas Didillon en Ognjen Vranjes zijn er sowieso al acht nieuwkomers voor volgend seizoen.

    Plaats een reactie

    BS90 +4468
    donderdag 21 juni 2018 om 20:08
    Eigenlijk een zéér mager lijstje, die transfers. Hopelijk kan de jeugd dat compenseren.
    Vind ik leuk
    blondel +2171
    donderdag 21 juni 2018 om 20:21
    De jeugd gaat jullie niet kampioen maken hoor.Vroeger werden er 2 à 3 spelers gekocht,maar direkt inzetbare spelers.Nu koopt men in de zomer en daarna nog eens in de winter anderhalve ploeg,waarvan men dan hoopt dat er toch één goeie tussenzit.En ondertussen kan men de trainer ontslaan omdat het niet draait.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 20:31
    Eerst zien dan geloven 😎
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3170
    donderdag 21 juni 2018 om 20:40
    Heb de indruk dat Anderlecht 10 spelers koopt en hoopt dat er 2 goei tussen zitten. Toptransfers kun je dit toch niet noemen....de helft van KVO en een hoop onbekenden!
    Ben benieuwd wanneer Hein zijn beklag gaat doen over " te weinig kwaliteit" enz

    Ps: wie me liked is de 2000e! Feestje :-)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 20:41]
    Vind ik leuk
    Jasper55 +195
    donderdag 21 juni 2018 om 20:42
    Nu mogen ze toch serieus wa kwaliteit kopen als ze de verkoop van Faes, Doumbia en Vancamp goe willen maken
    Vind ik leuk
    Watcher +903
    donderdag 21 juni 2018 om 20:45
    14 spelers à gemiddeld 3 mio, gaan serieus mogen verkopen als coucke een grote reserve wil via de transfers
    Vind ik leuk
    SD +7990
    donderdag 21 juni 2018 om 20:51
    "De acht nieuwkomers die al gekomen zijn. Er komen nog ..." Duivenmelker ??? Met al die "kom, kom, kom"
    Vind ik leuk
    Brick +486
    donderdag 21 juni 2018 om 21:00
    Flank die verschil maakt aub
    Vind ik leuk
    Dirk H +2804
    donderdag 21 juni 2018 om 21:00
    Die TOP transfers moeten nog komen hé
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3170
    donderdag 21 juni 2018 om 22:01
    Die moeten nog komen? Zouden ze dan niet wat werk maken van uitgaande transfers? Want die kopen...sfs zit Hein met 40 man te trainen ( wel een goede uitvlucht indien nodig)
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 22:02
    Wie waren Wilhelmson & Aruna voor ze naar Anderlecht kwamen?? Geef de nieuwelingen toch eens een kans om zich te bewijzen
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 22:32
    hadden ze die acht spelers niet gekocht en alleen voor sels en mbemba gegaan waren dan stonden ze nu veel verder....
    Vind ik leuk
    Brick +486
    donderdag 21 juni 2018 om 22:56
    Nope, tussen die 8 is makarenko zwz een baas, 3 spelers waarvan dat er hopelijk 1 semitopper bij zit en vranjes is toch ook goed
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:35
    Hoop dat er ook nog een ervaren doelman bij komt die van hetzelfde niveau is als Sels. Voor Boeckx of voor die jonge onervaren Franse keeper te kiezen lijkt me een zeer riskante keuze. Vooral ook omdat beiden nog niet zo lang geleden een zware rugoperatie moesten ondergaan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 17:36]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Anderlecht heeft grote plannen, Devroe plant nog vier transfers