Devroe trekt streep door Sels: Boeckx en Didillon zullen strijden voor plekje

    Devroe trekt streep door Sels: "Boeckx en Didillon zullen strijden voor plekje"

    donderdag 21 juni 2018 om 14:47

    Matz Sels komt definitief niet naar RSC Anderlecht. Dat heeft Luc Devroe bevestigd op de eerste training van de Belgische recordkampioen. De Brusselaars zullen überhaupt geen nieuwe doelman meer aantrekken.

    Het stond in de sterren geschreven dat Sels, die vorig jaar al op huurbasis uitkwam voor paars-wit, ook de komende maanden in het Astridpark te bewonderen zou zijn. Anderlecht ging daar in eerste instantie ook echt voor, maar eigenaar Newcastle United vroeg stevig door. Dat heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat RSCA afhaakt. Met Thomas Didillon haalde het eerder al een nieuwe keeper in huis.

    "Als er meer dan tien nieuwe spelers moeten bijkomen, mogen we niet te veel uitgeven aan een speler", verklaart Devroe zijn keuze bij Het Laatste Nieuws. “Het financiële plaatje voor de transfer van Sels werd te groot. Boeckx en Didillon zullen strijden om de plek onder de lat." Sels kwam afgelopen seizoen 32 keer in actie in de Jupiler Pro League.

    Poll

    Snap jij dat Anderlecht Sels laat vallen?

    (576 stemmen)

    Plaats een reactie

    Olli +203
    donderdag 21 juni 2018 om 14:54
    Fijn voor Frank. Verdiend een kans om zich weer in de ploeg te spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 15:09
    Is beter dan Sels
    Vind ik leuk
    agdh +876
    donderdag 21 juni 2018 om 15:14
    Grapjas
    Vind ik leuk
    Geofpurple +2819
    donderdag 21 juni 2018 om 15:19
    woehahahhaha
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 16:24
    Hij is bijna heel zijn carriere 2de doelman geweest bij middenmoters en zou dan opeens 1ste doelman moeten worden bij een (top)club ?
    Vind ik leuk
    Geofpurple +2819
    donderdag 21 juni 2018 om 16:36
    zeer goeie 'depanneur'. heeft veel fans, net omdat het zo'n toffe peer, en tot daar wil ik best volgen hoor. Maar laten we er ook gewoon idd niet meer van maken dan het is.
    Vind ik leuk
    dakcota +4121
    donderdag 21 juni 2018 om 19:30
    heeft alles gegeven en op een heel hoog niveau gespeeld toen we kampioen werden, maar ondertussen toch weer een jaar later
    Vind ik leuk
    pateken +2565
    donderdag 21 juni 2018 om 14:57
    onervaren & tank met zwakke rug.
    als dat maar goed komt.
    Hoop alvast dat Frank faire kans krijgt.

    Vind ik leuk
    Brick +262
    donderdag 21 juni 2018 om 19:00
    Kwas aant wachten op u reactie, kweet daje nen frank fan zijt
    Vind ik leuk
    pateken +2565
    donderdag 21 juni 2018 om 19:12
    Is niet de beste doelman aller tijden in het Astridpark maar stelt zelden teleur, is een toffe gast zonder kapsones. Kortom iemand om te koesteren in dit namaak wereldje
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +11400
    donderdag 21 juni 2018 om 14:58
    Als Kalinic vertrekt, Letica al bij Club getekend heeft en Anderlecht nu afhaakt voor Sels, is het misschien een idee om Sels terug bij de Gantoise te halen?
    Vind ik leuk
    Olli +203
    donderdag 21 juni 2018 om 15:13
    Te duur...🤔
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +11400
    donderdag 21 juni 2018 om 15:29
    Wat is de exacte prijs voor Sels? Want ik heb al zodanig veel bedragen zien langskomen dat je er omdenduur niet aan uit kan. We hebben in ieder geval al rond de 16 miljoen euro geïncasseerd met de vertrekken van Mitrovic, Gigot, Christiansen en Saief. En er is maar 3 miljoen terug de deur uit voor Plastun.

    Voor Kalinic zullen we ook wel tussen de 8-10 miljoen vangen. Met een beetje geluk nog meer als er een PL ploeg veel geld tegenaan wil smijten. Dus qua financiën is het wel haalbaar.
    Vind ik leuk
    Olli +203
    donderdag 21 juni 2018 om 15:55
    Wel 8 miljoen voor package deal met Mbemba niet aanvaard. My guess, 7-8 miljoen en wat gaan zn looneisen zijn?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +11400
    donderdag 21 juni 2018 om 17:50
    7 à 8 lijkt mij echt wel te veel, ze hebben aan Gent destijds 6,6 miljoen betaald. En aangezien hij daar niet geslaagd is, gaan ze er toch niet meer voor kunnen vragen dan wat ze ervoor hebben gegeven.
    Vind ik leuk
    dakcota +4121
    donderdag 21 juni 2018 om 19:31
    Sels had een akkoord met anderlecht, dat newcastle mleer vroeg zie ik gent zeker niet in staat opm hem aan te kopen dan
    Vind ik leuk
    SD +5898
    donderdag 21 juni 2018 om 17:45
    Sels moet rond de 6 miljoen kosten
    Vind ik leuk
    freeman +8302
    donderdag 21 juni 2018 om 19:27
    Dus ..... zeker haalbaar !
    Vind ik leuk
    freeman +8302
    donderdag 21 juni 2018 om 19:26
    Goed idee ! En hij kent het huis .... en Gein heeft zijn biezen gepakt ! :-)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +11400
    donderdag 21 juni 2018 om 19:55
    Maar of Louwagie dat zal zien zitten is een andere zaak natuurlijk!
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5261
    donderdag 21 juni 2018 om 15:00
    't begint lachwekkend te worden...
    Vind ik leuk
    camargue +617
    donderdag 21 juni 2018 om 15:01
    Is Frank zijn rug al in orde? Anders heb ik toch serieuze bedenkingen ...
    Vind ik leuk
    Bonanza +484
    donderdag 21 juni 2018 om 15:03
    Schandalig!!!! Komaan seg, Frank??? Really??? Waar zijn jullie mee bezig best Coucke?
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 15:12
    Ik weet een goeie zitten voor RSCA. Jan De Vroe in Keiem.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 15:15]
    Vind ik leuk
    pateken +2565
    donderdag 21 juni 2018 om 16:51
    = doelman vh team dat de laatste landtitel behaalde.
    Vind ik leuk
    Toca +28058
    donderdag 21 juni 2018 om 15:35
    Blijf er bij dat boeckx minder fouten heeft gemaakt dan Sels.
    Vind ik leuk
    hoekschop +630
    donderdag 21 juni 2018 om 15:35
    Hier gaan ze nog spijt van krijgen. Ik weet natuurlijk niet wat Newcastle vroeg maar voor een prijs tot 3.5 mio mag je Sels nooit laten schieten.
    Vind ik leuk
    dakcota +4121
    donderdag 21 juni 2018 om 19:32
    geloof meals ik zeg dat coucke hem persoonlijk ging ophalen voor 3.5 mil.. newcastle vroeg 6 mil als ik mij niet vergis en dat is maar wat de 'journalisten' die er dichtbij staan ervan zeiden....
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 16:43
    Boeckx, wat een topkeeper..... Not dus.
    Vind ik leuk
    pateken +2565
    donderdag 21 juni 2018 om 16:56
    Was wel TOP tijdens seizoen 2016/2017.
    Analisten zijn wel erg kort van geheugen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 17:46
    2 jaar geleden werd Boeckx op handen gedragen en nu omdat hij niet speelde dit jaar en geblesseerd was is hij slecht en Didillon heeft 80% van deze site (waaronder ik ook) dus hij verdient ook een eerlijke kans!
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 18:04
    Van kwaad naar erger :-D, vraag me af wat de doelstelling is.. PO1 halen of PO2 winnen?
    Vind ik leuk
    freeman +8302
    donderdag 21 juni 2018 om 19:29
    Bij PO 2 heb je evenwel nog kans op europees voetbal !
    Vind ik leuk
    dakcota +4121
    donderdag 21 juni 2018 om 19:29
    Eerlijk, ik vind dit zeker niet erg.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Devroe trekt streep door Sels: "Boeckx en Didillon zullen strijden voor plekje"