'Club Brugge heeft weer beet, nieuwe spits aangekomen in België'

    'Club Brugge heeft weer beet, nieuwe spits aangekomen in België'

    dinsdag 19 juni 2018 om 21:45

    Club Brugge lijkt door te stomen in hun transferzomer. Dinsdag werd Clinton Mata voorgesteld, maar woensdag kan het weer bingo zijn.

    Ook de Servische aanvaller Djordje Jovanovic zou ondertussen van Club zijn. FK Partizan heeft zijn fiat gegeven, zo weet de Servische bron FudbalHij is ondertussen al in België aangekomen en zal woensdag onderworpen worden aan de medische testen. Daarna zou hij moeten gepresenteerd worden.

    Jovanovic is evenwel geen direct inzetbare speler. Afgelopen seizoen speelde hij amper 445 minuten voor Partizan, waarin hij wel goed was voor vijf doelpunten. Zijn contract loopt volgende zomer al af, Club had dus een mooie opportuniteit om hem goedkoop te halen. Hij zou 800.000 euro kosten.

    Plaats een reactie

    Xytox +873
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:55
    Zo kan je het natuurlijk ook doen...je koopt 50 spelers en er zullen er wel een paar goeie tussen zitten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:58
    Of je haalt er 50 bij Oostende...
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3917
    woensdag 20 juni 2018 om 13:11
    maakt dat dan iets uit waar je spelers haalt?
    Vind ik leuk
    BST83 +610
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:00
    5 gerichte transfers... das wel veel tov andere clubs? Hoeveel spelers heeft jou club al gekocht?
    Vind ik leuk
    dakcota +4338
    woensdag 20 juni 2018 om 03:35
    7.

    en het is 'jouw' .
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 03:38]
    Vind ik leuk
    BST83 +610
    woensdag 20 juni 2018 om 18:10
    5 officieel voorgesteld
    Vind ik leuk
    BST83 +610
    woensdag 20 juni 2018 om 18:16
    Mats Rits (KV Mechelen) - Arnaut Groeneveld (NEC) - Siebe Schrijvers (RC Genk) - Karlo Letica (Hajduk Split) - Clinton Mata (Genk/Charleroi)
    Vind ik leuk
    dakcota +4338
    woensdag 20 juni 2018 om 20:11
    Je vroeg hoeveel 'mijn' ploeg er had gekocht.

    makarenko, cobbaut, adzic, musona, milic, Saief, Diddillon en nu ook vranjes voor nr 8.
    Vind ik leuk
    BST83 +610
    woensdag 20 juni 2018 om 20:15
    Aha ik widt niet dat u Xytox zijn woordvoeder was. Fijn dat u in plaats van anderen antwoordt.
    Vind ik leuk
    dakcota +4338
    donderdag 21 juni 2018 om 00:43
    zijn ploeg is Anderlecht. dus ook mijn ploeg..... dus vind ik dat ik mee mag praten.
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +691
    woensdag 20 juni 2018 om 22:20
    Eerst leren tellen voor je je hier belachelijk maakt ??? ;)
    Vind ik leuk
    freeman +10243
    woensdag 20 juni 2018 om 00:00
    Club goed bezig ! Go on .... Bluvn goan !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Club Brugge heeft weer beet, nieuwe spits aangekomen in België'