Hazard tempert de hoge verwachtingen: ''Wij zijn niet de favorieten''

    Hazard tempert de hoge verwachtingen: ''Wij zijn niet de favorieten''

    woensdag 23 mei 2018 om 13:04

    De Rode Duivels mikken op het allerhoogste voor het WK in Rusland. Thorgan Hazard bevestigt de doelstelling, maar schat een viertal landen momenteel hoger in.

    Hazard vindt wel dat deze gouden generatie vol van de wereldtitel moet dromen. ''Als je die goesting niet hebt, gaat het nooit lukken. Iedereen heeft er zin in: coach, spelers, supporters, journalisten. We moeten samen sterk staan om ervan te dromen. Maar er spelen natuurlijk veel factoren. Blessures, beslissingen van de arbitrage die tegen jou zijn, een rode kaart op een belangrijk moment … Je moet wat geluk hebben'', zei de jongere broer van Eden woensdag op een persconferentie.

    De aanvallende middenvelder beseft dat er meer en meer verwachtingen zijn van de Rode Duivels. Hazard ziet ons land echter niet als dé te kloppen ploeg. '"Ik zet Spanje, Brazilië, Frankrijk en ook Duitsland bij de favorieten. Maar het belangrijkste zijn eerst die drie groepsmatchen. Het toernooi goed beginnen is primordiaal. Als je goed begint, pak je vertrouwen en ben je meer ontspannen. Dan kan het snel gaan"', besluit hij hoopvol.

    Lees ook: "De bondscoach moet me meenemen omwille van wie ik ben, niet voor Eden"

    Plaats een reactie

    Intel +708
    woensdag 23 mei 2018 om 13:11
    Inderdaad simpel wordt het sowieso niet ik denk als we de kwartfinale winnen tegen brazilie of Duitsland dat ons wk al meer dan geslaagd is ...
    Vind ik leuk
    Toca +27623
    woensdag 23 mei 2018 om 13:40
    Als we de kwartfinale winnen tegen Duitsland of Brazilie is dat de stunt van het tornooi zou ik zeggen.
    Een halve finale is meer dan geslaagd.
    Vind ik leuk
    FcRazor +683
    woensdag 23 mei 2018 om 13:32
    Dat ze nu eens gewoon naar zichzelf kijken. Niet naar anderen kijken en een team vormen en 100% geven. Dan hebben ze zichzelf niets te verwijten en hoeven ze ook niet te schuilen achter excuses. Laat zien dat jullie mannen zijn!
    Vind ik leuk
    Riddlin +1399
    woensdag 23 mei 2018 om 14:32
    Denk dat er maar weinig verwachten dat België wereldkampioen wordt, volgens mij ook niet bij de favorieten.
    Vorig ek was DE kans om iets te winnen maar we weten allemaal hoe dat is afgelopen
    Vind ik leuk
    jericho666 +591
    woensdag 23 mei 2018 om 14:53
    Idd op een EK kan een "outsider" al eens verrassen. Op het WK is die kans 0,0. Maar laten we hoopvol blijven
    Vind ik leuk
    Vaneigens +591
    woensdag 23 mei 2018 om 15:46
    Het hoopvolle druipt van jouw reactie af :D
    Vind ik leuk
    jericho666 +591
    woensdag 23 mei 2018 om 15:56
    Naïef moeten we nu ok ni zijn :-)
    Maar ik hoop echt op een superprestatie. Wat Engeland in 66 kon, moeten wij nu maar is herhalen
    Vind ik leuk
    Hhti +922
    woensdag 23 mei 2018 om 15:25
    Ik twijfel zo hard an deze groep egotrippers! Het talent is er en als ze willen wordt het moeilijk voor de tegenstander. Maar zoals tegen Wales op het EK hebben we evenzeer NIETS aan deze ploeg, buiten ergenis!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Hazard tempert de hoge verwachtingen: ''Wij zijn niet de favorieten''