Sterkhouder van Club haalt zijn gram: Nu word ik wél geapprecieerd

    Sterkhouder van Club haalt zijn gram: "Nu word ik wél geapprecieerd"

    maandag 21 mei 2018 om 07:20

    Voor Brandon Mechele was het zondag een speciale dag. De verdediger sloot het seizoen af met een jaar zonder maar één seconde te missen (van de competitie). Hij won al eens een titel, maar voor hem voelt dit nu toch aan als zijn titel.

    "Eindelijk word ik door de fans, de media en de volgers van het Belgische voetbal geapprecieerd en dat doet wel wat met mij", reageert hij bij Het Laatste Nieuws. "Ik heb getoond dat ik mijn steentje kan bijdragen en dat Club ook met mij resultaten kan behalen. Ik heb bewezen dat ik het ook kan en hoop volgend jaar hetzelfde te doen."

    Het seizoen afsluiten zonder een seconde te missen is uiteraard knap. "Dat ik alles gespeeld heb, is heel mooi. Er zijn er niet veel die mij dit hebben voorgedaan, maar toch was ik er niet zo mee bezig. Misschien enkel vandaag. Na de dubbele wissel wist ik dat er nog een applausvervanging voor Simons moest komen en ik dus wellicht alles zou spelen."

    Plaats een reactie

    TageMeister +3411
    maandag 21 mei 2018 om 08:10
    Geen slechte verdediger. Gisteren wel in de fout bij de goal
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 08:19
    Al dan niet opzettelijk in de fout. Hij maakt het Kubo niet bepaald moeilijk.
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    maandag 21 mei 2018 om 08:45
    haha die blijft toch denken aan match fixing haha
    how low can you go!
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 08:46
    Tuurlijk, ontkennen dat het niet gebeurd is gewoon naief
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    maandag 21 mei 2018 om 08:51
    k says enough...
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 08:52
    Waar geld mee gemoeid is, word gesjoemeld. En nergens gaat er meer geld rond, dan in het voetbal.
    [Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 08:53]
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    maandag 21 mei 2018 om 08:55
    Dan had anderlecht maar moeten winnen hé of hebben ze zich laten verliezen gisteren?
    Dat ging de gemakkelijkste oplossing zijn... anderlecht wint en 't was over...
    Iedereen zat toch in "uw complot"??
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 08:59
    Anderlecht heeft het zeker geprobeerd, want die vliegescheet buitenspel dat had niemand gezien. Want ze laten Genk eerst scoren en dan pas ingrijpen. Als Genk niet had gescoord, werd er niks gezegd over buitenspel.
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    maandag 21 mei 2018 om 09:05
    Allé 'k hoop voor u dat ze met bewijzen betreffende matchfixing kunnen komen in Genk, anders 't zal maar een zielige zomer worden voor u...

    PS: Echt jammer voor Clement, gaat nog harken worden tegen winnaar van play off 2
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 09:16
    Van mij hoeven ze dat ticket niet te halen. Dan spelen ze weer eindeloos voorrondes zoals vorig seizoen. Enkel rechtstreekse plaatsing voor EL of max 1 voorronde zoals Gent heeft, loont moeite.
    Vind ik leuk
    DDT +2852
    maandag 21 mei 2018 om 08:55
    als horvath blijft staan maakt kubo nooit die goal
    Vind ik leuk
    JanB +4758
    maandag 21 mei 2018 om 09:36
    Idd hij had daar niks te zoeken en moet op zijn lijn blijven
    Vind ik leuk
    Meester123 +153
    maandag 21 mei 2018 om 10:38
    Genkenaar echt jongetje toch. Ge zou u beter me u eige ploegske bezighoude dan hele tijd te zage over de andere ploegen. Ge zult moete oplette da ge nie word verslaan door zulte of lokeren
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 10:43
    Ik houd mij met mijn eigen ploeg bezig. Ik verdedig Genk door en door.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Sterkhouder van Club haalt zijn gram: "Nu word ik wél geapprecieerd"