Martinez gaat in tegen publiekswens: 'Nainggolan gaat niet mee naar het WK'

    Martinez gaat in tegen publiekswens: 'Nainggolan gaat niet mee naar het WK'

    maandag 21 mei 2018 om 07:31

    Zowat elke Belgische voetbal wil Radja Nainggolan er absoluut bij op het WK. Maar Roberto Martinez blijkt geen fan te zijn. Zo zou de middenvelder zelfs niet mee mogen naar het WK.

    Dat meldt Het Nieuwsblad. Onder andere de officiële fanclub van Nainggolan zelf zou het nieuws al gemeld hebben. Nainggolan kreeg naar verluidt van bondscoach Martinez al te horen dat hij niet in de selectie zit.

    Nainggolan is van onmisbare waarde bij AS Roma en liet zich ook meermaals positief opmerken bij de Rode Duivels. Toch zou dat Martinez, die Nainggolan al eens uit de selectie hield, niet kunnen overtuigen om hem mee te nemen naar het WK.

    Of het ook daadwerkelijk zover komt, weten we maandag. Dan maakt Martinez zijn selectie voor het toernooi in Rusland bekend.

    Plaats een reactie

    JLo +411
    zondag 20 mei 2018 om 23:22
    Ik zou er niet zo direct van verschieten nu Martinez zijn contractverlenging beet heeft.
    Maar goed... laten we hopen dat dit gerucht een gerucht blijft
    Vind ik leuk
    Toca +27623
    zondag 20 mei 2018 om 23:23
    Onbegrijpelijk. Kan alleen bij paljas Martinez.
    Het wk is nog een maand weg en ik ben nu al ontgoocheld en gefrustreerd.
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +3516
    zondag 20 mei 2018 om 23:30
    Inderdaad, hopelijk is dit een slechte , late 1 aprilgrap. Anders heb ik al geen goesting meer om te kijken en hoop ik dat ze er al in de achtste finale eruit liggen.
    En dat Martinez achteraf niet afkomt met het feit dat we grinta en inzet mistten!
    Eigenlijk zou de rest van de spelers zich ook tegen de Spaanse coach-van-mijn-kloten moeten keren en weigeren mee te gaan. Dat zou pas een statement zijn die nooit door de kudde schapen zal gebeuren.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Boerken +5959
    maandag 21 mei 2018 om 00:53
    Ik ook? Tkomt als een donderslag aan! Nog zo een koppigaard
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 01:10
    Ik ook. En ik kom net terug van Brugge, dus ik was al niet goedgezind. Totaal gebrek aan voetbalverstand heeft die tappasfretter
    Vind ik leuk
    jericho666 +591
    zondag 20 mei 2018 om 23:30
    Heeft bij RD wel nog nooit een prestatie als bij AS Roma geleverd. Maar hoe Witsel in de ploeg blijft, da is het grootste raadsel.
    Vind ik leuk
    JLo +411
    maandag 21 mei 2018 om 18:45
    Liet op vorige EK wel 2 lekkere rozen optekenen, waarvan 1 tegen de Zweden die zorgde voor kwalificatie.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10569
    zondag 20 mei 2018 om 23:32
    Het is wachten op de officiële bevestiging en als het zo is, komt er geen paella en sangria meer in huis de komende tien jaar. Gedaan met de Spaanse economie te steunen.
    Vind ik leuk
    Gheintje +26
    zondag 20 mei 2018 om 23:58
    Niet alle Spanjaarden over dezelfde kam scheren aub. Mijn vriendin wil Radja er ook bij hebben;-) Zolang je Arcos-messen, wijn en olijolie ontziet van het embargo, kunnen wij er wel mee leven :-)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10569
    maandag 21 mei 2018 om 01:54
    Hahaha, het is satirisch bedoeld hoor! :) Ik heb als student in Spanje de beste tijd van mijn leven gehad. Lekker eten, schone vrouwen, feesten op La Rambla als Barcelona weer eens won in de CL, mensen van over de hele wereld ontmoet. Alleen maar goeie herinneringen! ;)
    Vind ik leuk
    Steffi +80
    zondag 20 mei 2018 om 23:34
    Als dat waar is Martinez buiten beter een repetitie beginnen wie is er voor of tegen Martinez dat word nog een grotere ramp dan Wilmots.
    Wat heeft Martinez nu al bewezen? Steffie
    Vind ik leuk
    Hierulf +188
    zondag 20 mei 2018 om 23:51
    Akkord of niet akkord : 1. Martinez is de baas 2. Radja speelt bijna altijd zwak in het systeem van de trainer. Jammer maar ja het is zo...
    Vind ik leuk
    Gheintje +26
    zondag 20 mei 2018 om 23:59
    Zoals tegen Wales?
    Vind ik leuk
    Wim1966 +510
    maandag 21 mei 2018 om 08:41
    Een baas die foute beslissingen neemt smijten ze ook buiten...
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 23:57
    hijo de puta, Martinez !
    Vind ik leuk
    Meester123 +139
    maandag 21 mei 2018 om 00:02
    Hopen dat dit slechts een gerucht is. Afwachten tot morgen 12u
    Vind ik leuk
    Roach +629
    maandag 21 mei 2018 om 00:03
    Als Witsel en Carrasco morgen wel op zijn lijstje staan en Naingolan niet, dan mag hij toch eindelijk wel eens met een deftige uitleg komen. Iets beter dan “we moeten 5 weken samen leven” of “we hebben veel verschillende spelers met zijn profiel”.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 00:07
    Als Tielemans wel mag en Radja niet, dan is de bondscoach niet eerlijk.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 00:14
    En dan geven zie die paljas nog 2 jaar extra. Och man, belachelijke vent.

    Elke Belg wil Radja bij de Belgische ploeg. Enkel die Spanjaard moet er niet van weten. Pfffffffffff
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11593
    maandag 21 mei 2018 om 00:35
    Wat een imbeciele bondscoach! Ik hoop dat de media hem afmaken de komende weken.
    Vind ik leuk
    Riddlin +1399
    maandag 21 mei 2018 om 01:05
    Martinez is maar een klein meneertje. Ligt goed in de groep en hoort zeker bij de beste middenvelders van België.
    Morgen gaat er een flauw excuus volgen over het evenwicht in de groep en bla bla bla. Ik zou respect hebben voor Martinez als die eens gewoon eerlijk zou zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 02:13
    Martinez you fucking bastard and arsewhole, you traitor. Hijo de puta. Ik haat die man. Hoe kan je ingaan tegenover 96% van de publieke opinie. Klootzak en klootzakken van de KBVB om die Spaanse ezel 2 jaar langer te houden. Die zou MPH nooit gedaan hebben. Moge op de 3 oefenwedstrijden luid protest klinken: "Nainggolan, Nainggolan, Nainggolan, Nainggolan, Nainggolan, Nainggolan, "
    Vind ik leuk
    Crusader +1423
    maandag 21 mei 2018 om 06:11
    How whole is that arse?
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 08:23
    Preud’Homme was een fantastiche keeper, maar buiten België zit niemand op zijn trainingscapaciteiten te wachten. Zal nooit in premier league werken. Dus Preud’Homme verkiezen boven Martinez is meer dan 1 stap terug zetten. Wat mij betreft is geen vergelijk mogelijk. En als we weer zo zielig gaan doen en de ploeg niet ondersteunen, moet ge nadien niet verrast zijn dat de resultaten tegenvallen. Go Belgium en stop het azijnpissen! Bedankt
    Vind ik leuk
    GunJo +12
    maandag 21 mei 2018 om 08:49
    ik hoop dat je alleen in het stadion zit. Voetbal is voor de mensen, en die kiezen voor Radja.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 09:10
    Ik wens je nog een heerlijke verzuurde namiddag toe! Geniet van de augurkskes en zilveruitjes op azijn!
    Vind ik leuk
    Marcus_A +763
    maandag 21 mei 2018 om 08:31
    Dus heel je supporters houding hangt af van 1 beslissing van de bondscoach...ben je het daar niet mee eens, dan wil jij dat het al chaos is voor het begin van het WK....zielig..
    Er zijn ook supporters die de RD een schitterend WK toewensen, ook als de Aarde stopt met draaien deze namiddag om 12:00 uur
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    TageMeister +1799
    maandag 21 mei 2018 om 03:30
    Radja heeft dit zelf gezocht... Is steeds de negatieve confrontatie blijven zoeken...

    Ik zou hem mee nemen als coach moest hij int gareel lopen en kan hij dat?
    Vind ik leuk
    Marcus_A +763
    maandag 21 mei 2018 om 08:34
    Helemaal mee eens...blij dit commentaar tussen al dat negativisme te lezen
    Vind ik leuk
    JLo +411
    maandag 21 mei 2018 om 18:49
    Die negatieve confrontatie kwam er van beide kanten.
    Nee, het is geen modelprof, maar dan zouden er heeeel veel thuis moeten gelaten worden als het enkel daarop aankwam.
    Vind ik leuk
    DDT +2365
    maandag 21 mei 2018 om 08:13
    KUNNEN we martinez geen job in china geven, kan hij alle weken met witsel gaan eten
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 08:14
    Wat een azijnpissers die op ieder gerucht van de pers ingaan. We hebben voldoende goede spelers en maken een reële kans om ver te geraken als het ganse land zich achter de ploeg schaart. Martinez weet heel goed wat hij doet en radja is niet de speler die ons wereldkampioen zou maken. Welke prijzen heeft hij in zijn carrière al gewonnen? Wij hebben winnaars nodig geen spelers die gewoon zijn 2e of 3e te worden. Spelers als courtois, kompany, de Bruyne en hazard zullen dit elftal wel dragen en weten hoe je prijzen moet winnen. Go Belgium!
    Vind ik leuk
    DDT +2365
    maandag 21 mei 2018 om 08:29
    Het gaat niet over dat hij hem niet meeneemt maar welke zever hij gaat geven om uit te leggen waarom bv spelers als witsel (derde klasse niveau competitie) fellaini (speelt maar bijna helft van de tijd), tielemans (te weinig bewezen), dendoncker (te zwak seizoen), het dan wel verdienen
    Vind ik leuk
    Marcus_A +763
    maandag 21 mei 2018 om 08:37
    Omdat hij zich niet weet te gedragen bijvoorbeeld als hij op de bank moet blijven zitten....Ik zeg niet dat het zo is, maar wij, jij en ik dus , hebben geen inside informatie.

    En nogmaals, er zijn andere sporten waar zelfs de beste speler van de selectie thuis gelaten wordt omwille van deze reden
    Vind ik leuk
    DDT +2365
    maandag 21 mei 2018 om 08:39
    dan vergist ge u, die inside informatie heb ik wel :)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10569
    maandag 21 mei 2018 om 11:02
    Iets zegt mij dat Vertonghen uw bron is :)
    Vind ik leuk
    DDT +2365
    maandag 21 mei 2018 om 12:46
    Ja die woonde vroeger in mijn buurt ;)
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 08:39
    Het gaat mij ook niet per se om radja. Het gaat mij om die steeds negatievere sfeer die de pers probeert te creëren rond de rode duivels. Zonder steun kan geen een ploeg iets presteren. En als we op deze manier blijven doorgaan, is het gewoon onmogelijk dat onze helden top prestaties blijven leveren. Zelfs barca of real presteert een pak beter in eigen stadion met de steun van het publiek. Als we nu dus niet achter onze duivels gaan staan, gaat het niet lukken. Dus stop met het Hln na te lopen en de azijnpis te verspreiden. Onze jongens hebben ons nodig en samen hebben we wel een reële kans op succes.
    Vind ik leuk
    DDT +2365
    maandag 21 mei 2018 om 08:42
    Je hebt gelijk maar de helft van de vlamingen zit nu eenmaal zo in elkaar. Het is aan de spelers om het tegendeel te bewijzen. En die weten heus wel dat er tijdens de wedstrijden voldoende steun is. Een vlaming is echter geen nederlander, die beginnen elk wk (als ze mogen meedoen natuurlijk ;) ) met het idee we gaan winnen. Wij beginnen met het idee, hopelijk halen we de tweede ronde.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 08:46
    Volledig mee akkoord. We hebben in dit geval iets meer de Nederlandse of Duitse mentaliteit nodig. Bij de spelers is het geloof aanwezig, dat is al een stap vooruit. Nu nog in de pers en bij het grote publiek. 15 juli staat alvast in mijn agenda genoteerd. Go Belgium
    Vind ik leuk
    Geofpurple +2666
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:07
    de ploeg gaat niet opeens Duitsland kloppen omdat jij Go belgium roept hoor. Over naief gesproken
    Vind ik leuk
    SD +5326
    maandag 21 mei 2018 om 08:31
    Jullie willen NAINGOLAN maar zeggen nooit wie uit de basiself moet voor hem; want met een plaats op de bank neemt die persoon geen vrede.
    Vind ik leuk
    DDT +2365
    maandag 21 mei 2018 om 08:37
    witsel voila
    Vind ik leuk
    Marcus_A +763
    maandag 21 mei 2018 om 08:41
    Inderdad, dat is het volgende waar ze over beginnen te mekkeren, als hij te weinig mag spelen....Als ik het goed begrijp, moet een goede coach de selectie maken conform de wensen, gedachten van forumleden, eigen inbreng niet gewenst...en bij het minste afwijking in zienswijze, willen ze direct boycotten...we hebben er dus een ferme interne tegenstander bij op het WK...leuk is anders
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    GunJo +12
    maandag 21 mei 2018 om 09:01
    Nee, wij moeten het hebben van polyvalente spelers zoals Dendoncker (zoals die centraal speelt kan ik het ook nog). Iemand die zijn ploeg leidt naar de halve finale van de CL en daarin twee keer scoort is nooit beter dan bankzitters zoals Chadli, Tielemans, Mirallas...
    Mijn goesting voor het WK is over, het is één pot nat.
    Vind ik leuk
    Marcus_A +763
    maandag 21 mei 2018 om 09:12
    Dat Roma achterkwam was door een ongelofelijke flater van diezelfde speler...en die penalty was nagenoeg in blessuretijd....in die match heb ik niet 1 seconde gedacht dat Roma de match naar zich toe zou trekken....
    Ik snap niet dat jullie niet kunnen inzien dat soms een speler ondanks individuele kwaliteiten niet mee gaat in functie van teamspirit....Ik weet niet wat er scheelt, maar ga ervan uit dat als de beslissing zo is er een hele goede reden voor zal zijn ....die menigeen hier niet bevalt, maar die zijn dan ook niet de bondscoach...en nu op de man/coach gaan spelen is zielig. Als ik mij goed herinner heb ik omstreeks de jaarwisseling een interview met Michel Preud'homme gelezen die het besluit van de bondscoach ondersteunde
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10569
    maandag 21 mei 2018 om 11:08
    Als we iedereen moeten thuislaten die eens een flater begaat in de CL, dan gaan we niet veel spelers meer overhouden. Bv. Courtois die zich twee keer door zijn benen laat scoren tegen Barca.
    Vind ik leuk
    Marcus_A +763
    maandag 21 mei 2018 om 11:54
    Klopt, maar ik reageerde op het argument dat hij twee keer had gescoord in halve finale....dat is uitgesproken in die match geen argument...en dan weer de complottheorie die de kop op duikt...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10569
    maandag 21 mei 2018 om 12:11
    Fair enough! Al moet je ook wel niet vergeten dat Nianggolan betrokken was bij beide doelpunten die op Anfield gescoord werden. Dus in dat opzicht was er anders al geen return van de halve finale meer nodig geweest als 't daar 5 - 0 was gebleven.
    Vind ik leuk
    Regiwitt +84
    maandag 21 mei 2018 om 09:24
    Het niveau in China waar Carrasco gaat degraderen en nog een Witselleke speelt moet verdomd hoog liggen...
    Vind ik leuk
    Brubru +2624
    maandag 21 mei 2018 om 09:39
    Het gaat echt niet om kiezen tussen Witsel en Nangoilan.
    Het gaat tussen Nangoilan, Tielemans en T. Hazard, M.a.w. tussen een probleemgeval en twee ideale schoonzonen.
    De keuze zou voor mij dezelfde zijn denk ik. Niet het individu maar de ploeg moet voorop staan of je kiest beter voor een andere sport, snooker bv.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10569
    maandag 21 mei 2018 om 11:17
    Tielemans komt gewoonweg niet in aanmerking en Thorgan speelt op een andere positie. Dus daar mag de keuze eigenlijk niet over gaan.

    Jullie verwijten iedereen die Radja wil meenemen van dat we maar wat roepen en niet weten hoe het er intern aan toe gaat of dat we niets van voetbal kennen omdat het zogenaamde groepsbelang in gevaar komt. Maar jullie weten evenmin dat Radja een stoorzender zou zijn in de groep en jullie roepen het ook maar te pas en te onpas. Feit is dat Martinez hem de laatste keren heeft opgeroepen en Radja zelfs gecomplimenteerd heeft over zijn gedrag, de medespelers hebben bevestigd dat ze geen problemen hebben met Radja en hij goed in de groep ligt.
    Vind ik leuk
    Hhti +922
    maandag 21 mei 2018 om 09:27
    SCHANDALIG, en hiervoor Tielemans of Dendoncker meenemen zeker!! DIT is ongehoord!!
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 10:23
    Ik vind ook dat dit niet kan dat hij hem thuis laat
    Maar we moeten hem het voordeel van de twijfel geven en onze duivels steunen en ook de bondscoach steunen!
    Als dit achteraf fout loopt zal hij dan ook geen excuses moeten verzinnen en de volle verantwoordelijk moeten nemen.
    Alsook denk ik dat één speler niet gaat maken of we het goed gaan doen of niet
    Dus stopt me zagen allemaal en sta allen als één blok achter onze duivels!!!
    Vind ik leuk
    maverick +69
    maandag 21 mei 2018 om 10:27
    Zo iemand moet er altijd bij zijn, al is het maar op de bank. Iemand die het kan open breken met een afstandshot of een dribbel. Onbegrijpelijk toch ? Alle geselecteerde spelers moeten staken gewoon !
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 10:44
    De KBVB is de grootste schuldige hier met die contractverlenging.
    Vind ik leuk
    DeGreatOld +252
    maandag 21 mei 2018 om 20:04
    Da s het voordeel van verlenging contract martinez voor het wk : hij voelt zich gesteund om zulke stomme beslissingen te nemen! Die neemt dan liever witsel mee, die op half tempo speelt al n heel seizoen, en ook daarvoor al het spel vooral vertraagde. Of Thielemans die vooral op de bank heeft gezeten. Shame on you Martinez!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Martinez gaat in tegen publiekswens: 'Nainggolan gaat niet mee naar het WK'