Vanhaezebrouck legt pijnpunten van Anderlecht bloot: Nog heel veel werk

    Vanhaezebrouck legt pijnpunten van Anderlecht bloot: "Nog heel veel werk"

    zondag 20 mei 2018 om 21:50

    De tweede plek zat er niet in voor RSC Anderlecht dit seizoen. Het eindigt op een derde plek, achter aartsrivalen Club Brugge en Standard. Een pijnlijk seizoenseinde voor Hein Vanhaezebrouck, die ziet dat er nog heel wat werk voor de boeg is.

    Ook tegen KRC Genk liep het zondag fout af. Het werd 1-2 tegen de Limburgers, waardoor Anderlecht op de derde plek eindigt. Volgend seizoen wil men bij paars-wit dan ook veel beter doen. "We trekken de vakantie in met het gevoel dat we nog veel werk hebben", zegt Vanhaezebrouck aan Sporza.

    "Maar dat wisten we al. Ik heb tegen de jongens gezegd dat ze het voetbal even opzij moeten zetten, jongens die naar de wereldbeker gaan veel succes gewenst. De andere jongens moeten even rust nemen en zich voorbereiden op volgend jaar. Het is de bedoeling om volgend jaar de lat op alle niveaus toch heel wat hoger te leggen", besluit hij.

    Plaats een reactie

    Brick +590
    zondag 20 mei 2018 om 21:58
    Eerste degelijk, interview sinds po1, goedzo heintjie
    Vind ik leuk
    Toca +33080
    zondag 20 mei 2018 om 22:05
    Nu is het aan Coucke en Devroe om een deftige ploeg bijeen te krijgen. Dan aan Hein om te laten zien wat hij in zijn mars heeft.
    Vind ik leuk
    Joewie +557
    zondag 20 mei 2018 om 22:09
    Vind ik ook.
    Wat vooral opviel dit seizoen, was het gebrek aan kwaliteit in alle linies.
    Sels, Trebel. Dat zijn ze zowat...
    Zei het al in de reguliere competitie: ploegen zijn gewoon niet meer jaloers op spelers van ons, en dat op zich is een groot probleem.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 22:32
    Anderlecht heeft tot dusver 4 transferts afgesloten.Ben blij voor hun!!! Maar ik had geen enkele van hun willen naar Club Brugge zien komen!!!
    Vind ik leuk
    Joewie +557
    maandag 21 mei 2018 om 08:28
    Denk ook niet dat dit de versterkingen zijn, maar eerder transfers in de breedte. Wat ook echt wel nodig is. Wij hadden een veel te smalle kern.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3670
    zondag 20 mei 2018 om 22:31
    Goed dat dit seizoen erop zit.
    Vind ik leuk
    SD +8613
    zondag 20 mei 2018 om 22:36
    Als ik hem hoor,zeggen dat zijn "stappen gezet hebben", moet ik onvermijdelijk denken aan de processie van Echternacht.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vanhaezebrouck legt pijnpunten van Anderlecht bloot: "Nog heel veel werk"