'Sagnol is momenteel in Brussel, een akkoord met Anderlecht nadert'

    'Sagnol is momenteel in Brussel, een akkoord met Anderlecht nadert'

    woensdag 16 mei 2018 om 11:54

    Sinds woensdagochtend is Willy Sagnol wereldnieuws in het Belgische voetbal. Dat heeft hij te danken aan Bild. De Duitse krant meldt dat de Fransman dra Hein Vanhaezebrouck opvolgt bij RSC Anderlecht. Paars-wit ontkent, maar volgens Manu Lonjon speelt er wel degelijk iets.

    Lonjon is een Franse journalist. Hij werkt voor de Franse versie van Yahoo Sport. De journalist gaat mee in het verhaal van Sagnol naar Anderlecht. 'Willy Sagnol is momenteel in Brussel. Hij zou dicht bij een akkoord met Anderlecht staan', stuurde hij woensdagmiddag de wereld in. 

    Maarten Breckx laat dan weer een heel ander geluid horen. De journalist van VTM Stadion laat weten dat Anderlecht meldt dat het om 'Fake news' en 'Bullshit' gaat. Hein Vanhaezebrouck moet volgens die bron dus nog niet vrezen voor zijn job in Brussel. 

    Plaats een reactie

    Toca +28518
    woensdag 16 mei 2018 om 12:05
    Dit is natuurlijk weer een kolfje naar voetbalsites hun hand.
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    woensdag 16 mei 2018 om 12:10
    Natuurlijk is dit fun voor de pers die tijdens de vorige persconferentie de cover van de krant gingen kunnen vullen met Coucke's wereld nieuws.... toen kregen 11 jeugdspelers een contract :)
    Vind ik leuk
    Garland +4965
    woensdag 16 mei 2018 om 12:24
    Natuurlijk, maar daarom komen we hier ook kijken, toch? :-)

    Ik vind het wel goed dat hier beide kanten gebracht worden.
    Vind ik leuk
    Toca +28518
    woensdag 16 mei 2018 om 12:26
    Hoop hier altijd waarheid te lezen maar ik ben naïef
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7567
    woensdag 16 mei 2018 om 12:33
    uiteindelijk zit die er altijd tussen....maar enkel tijd kan als filter fungeren!
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:52
    In voetballand ben je niet " IN " als je niet liegt en bedriegt.
    Vind ik leuk
    Shredder +2564
    woensdag 16 mei 2018 om 13:39
    Hier is - meer dan waarschijnlijk - de waarheid. Coucke helemaal niet tevreden met Vanhaezebrouck en kijkt samen met Devroe al naar opties om hem te vervangen. Sagnol is één van de kandidaten en zal dus al gesprekken voeren met het bestuur. Tot de tijd dat hij een akkoord bereikt met RSCA is het nog "fake news". Gebeurt zo vaak.
    Vind ik leuk
    Toca +28518
    woensdag 16 mei 2018 om 13:47
    Het feit dat Coucke zelf nog niks gestuurd heeft over fake news denk ik dat er het nieuws niet zo fake is.
    anders had hij al trumpgewijs een tweet gestuurd om het te ontkrachten denk ik
    Vind ik leuk
    ickx22 +390
    donderdag 17 mei 2018 om 01:00
    Net uit (niet uiterst) betrouwbare bron vernomen dat Coucke een persconferentie geeft volgende maandag: Hein Vanhaezebrouck wordt volgend seizoen de nieuwe trainer van Standard en Ricardo Sa Pinto maakt de overstap naar Anderlecht. Nog meer betrouwbaar voetbalnieuws te lezen volgende dagen op www.voetbalprimeur.be !!!!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 01:05]
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +4542
    woensdag 16 mei 2018 om 12:10
    Dat zei men toen ook voor de aanstelling van Heintje
    Vind ik leuk
    JanB +4761
    woensdag 16 mei 2018 om 12:12
    "Mócht" dit idd zo zijn, dan ken ik iemand in Luik die ze direct naar de kliniek mogen afvoeren want die zal zich een breuk gelachen hebben
    Vind ik leuk
    Toca +28518
    woensdag 16 mei 2018 om 12:25
    Dan kunnen ze samen op congé gaan he. Maar wat ga jij hier dan schrijven Jan ?
    Vind ik leuk
    JanB +4761
    woensdag 16 mei 2018 om 13:56
    Niks meer, gewoon het vakantiekaartje posten van beide protagonisten met "veel zon - zee - strand & mooie meiden; getekend: Sa / Gein"
    Vind ik leuk
    Hhti +1268
    woensdag 16 mei 2018 om 13:53
    Met Jan Mulder erbij!! Vooral voor diegenen die Extra hebben gezien!!
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5360
    woensdag 16 mei 2018 om 12:12
    Ik ga dit weekend ook naar Brussel, wil dit dan zeggen dat ik de nieuwe trainer wordt van Anderlecht?
    Vind ik leuk
    Boerken +6397
    woensdag 16 mei 2018 om 12:17
    Ja ‘
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5360
    woensdag 16 mei 2018 om 12:35
    tja, dan gaat mijn loon wel goed omhoog natuurlijk :-)
    Vind ik leuk
    Boerken +6397
    woensdag 16 mei 2018 om 13:00
    Ja maar tkan ook altijd van korte duur zijn he . Hihi
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    woensdag 16 mei 2018 om 12:23
    Wat is uw spanwijdte tijdens het molenwieken?
    Die foto op de site van het Nieuwsblad 9/10 :)
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5360
    woensdag 16 mei 2018 om 12:37
    toch zeker een goeie 2m, dus net iets meer dan Hein ;-)
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    woensdag 16 mei 2018 om 12:44
    HAHA! Wil u dan hier uw handtekening zetten ...................... :)
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7567
    woensdag 16 mei 2018 om 12:35
    Louis Van Gaal gespot met een Brusselse wafel op de grote markt!
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5360
    woensdag 16 mei 2018 om 12:37
    Oei, zou die dan toch de voorkeur krijgen op mij? :-p
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7567
    woensdag 16 mei 2018 om 12:47
    weet ik niet, maar hij kan wel een wafel mét slagroom verorberen op 17 seconden ! Ik weet niet wat jouw tijd is?
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5360
    woensdag 16 mei 2018 om 13:04
    Moet wel lukken in 16...
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    woensdag 16 mei 2018 om 12:45
    UPDATE: Bij nader inziens is dit een "Luikse wafel"
    Vind ik leuk
    azerty +1362
    woensdag 16 mei 2018 om 12:24
    Ik denk dat er dan in Luik ene niet meer bijkomt.
    Vind ik leuk
    Roach +914
    woensdag 16 mei 2018 om 12:28
    Voor fake news te zijn, vind ik het toch wel heel hardnekkig. Benieuwd wat er van komt...
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 12:45
    Natuurlijk een sensatie bericht, als Coucke al wil besparen op de ontslagpremie van Herman , waarom zou hij nu al Hein ontslaan? Ik geloof er niks van ;)
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    woensdag 16 mei 2018 om 12:47
    Elke verandering heeft zijn prijs hé..
    Indien Hein buiten dan zal hij daar ook wel op willen besparen :)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 12:53]
    Vind ik leuk
    le swa +136
    woensdag 16 mei 2018 om 12:58
    er is een tijd van komen en een tijd van gaan en de tijd van Vanhaezebrouck is hopelijk voorbij hij deed het nog minder dan Weiler
    Vind ik leuk
    Hierulf +516
    woensdag 16 mei 2018 om 13:15
    Coucke wil Bayern als satelietclub ...
    Vind ik leuk
    Kettos +1266
    woensdag 16 mei 2018 om 13:41
    Ook manneke pis is vandaag in Brussel, zou coucke dit gehypte talent willen strikken?
    Vind ik leuk
    ROBSON +1816
    woensdag 16 mei 2018 om 16:21
    Zou een grote vis zijn.met wat opzoekwerk kost die minstens 4 miljoen per jaar........of hij moet water bij de wijn doen natuurlijk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Sagnol is momenteel in Brussel, een akkoord met Anderlecht nadert'