Vanderhaeghe sneert naar Charleroi: 'Geen sprake van voetbal in tweede helft'

    Vanderhaeghe sneert naar Charleroi: 'Geen sprake van voetbal in tweede helft'

    zondag 22 april 2018 om 23:44

    AA Gent heeft zondagavond de kans verkeken om over RSC Anderlecht naar de tweede plaats te wippen in Play-Off 1. De Buffalo's gingen met 2-1 onderuit op het veld van Charleroi. Gent-coach Yves Vanderhaeghe was ontgoocheld met nederlaag, maar ook kwaad door het gedrag van de Zebra's.

    "Ik denk dat er in de tweede helft geen sprake meer was van voetbal", vertelde Vanderhaeghe voor de camera van Play Sports. "Zij maken nog wel een doelpunt waar wij misschien beter moeten verdedigen. En dan staat het 2-0, terwijl wij heel de wedstrijd proberen om het spel te maken."

    Over het irritante gedrag van Charleroi is de coach van Gent helemaal niet te spreken. "Het is jammer dat er maar één iemand dat niet gezien heeft en dat is blijkbaar de scheidsrechter. Er waren zes wissels, dat is goed voor drie minuten extra. En dan hebben er zeker tien mensen van Charleroi op de grond gelegen."

    "En daarvoor rekent hij maar twee minuten extra. Onze nederlaag zal daar niet aan gelegen hebben, maar vandaag konden er zeker elf of twaalf minuten bijgespeeld worden", besloot de ontgoochelde trainer van Gent.

    Plaats een reactie

    Rune1891 +964
    zondag 22 april 2018 om 23:54
    Tja yveske, tegen club lag gigot 2 minuten van de 4 extra tijd tegen de grond tijd te rekken, dan hebben we je niet horen klagen he
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:39
    Jij met uw klompjes aan, aandacht aandacht het verhaal gaat over de wedstrijd tussen Charleroi - AA Gent.
    Dus ga verder kijken naar de zweefvluchttrainingen op den buiten.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +964
    maandag 23 april 2018 om 19:42
    Ah, dus omdat het nu over Charleroi gent gaat mogen we niet meer verwijzen naar de vorige match? Wat een hoop gezever is dat nu?
    Uwe coach zit te zagen over iets wat ze in de vorige match zelf hebben toegepast!
    Vind ik leuk
    Hhti +1224
    maandag 23 april 2018 om 00:31
    Wat hebben jullie dan gedaan in de wedstrijd tegen FCB, en dat zelfs thuis! Om de haverklap vallen en blijven liggen voor dood, om enkele seconden later een vrije trap of een spurtje te trekken!! Vooral Verstraete moet hierover zwijgen!!
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 18:46
    De bleiters van boeren, geef commentaar op jullie wedstrijd en het onsportief gedrag van Vanaken die de bal weggooit, maar het heeft niet gebaat.
    De vrijschop kwam er en daar was ook de gelijkmakker nr 4 van Standard. Terecht verdiend en nooit verwacht .
    Niet gezien? Bekijkt de samenvatting ...

    Vind ik leuk
    Riddlin +1897
    maandag 23 april 2018 om 06:51
    Heeft die man ooit een voetbalwadstrijd gekeken?
    Vind ik leuk
    Reagens +1643
    maandag 23 april 2018 om 08:20
    Wat moet je hier over zeggen.

    Je kan zoals de collega reageerders focussen op de keren dat Gent dezelfde tactiek heeft toegepast. Wat zeker waar is. Maar dat lost het probleem natuurlijk niet op.
    Yves kan het probleem beginnen aanpakken door zijn spelers te verbieden ostentatief tijd te rekken. Dan heb je op zijn minst recht van spreken.
    Scheidsrechters mogen eens echt optreden tegen dit fenomeen. Tijdrekken = geel , zonder waarschuwing. Dat zou al veel oplossen. Spelers die blijven liggen en dan opeens terug springlevend zijn 2 minuten aan de kant laten staan (dan heeft de 4de scheids ook eens iets te doen) zou ook helpen.
    En dan de vrienden van de pers. Zolang we tijd winnen en onsportief gedrag in het algemeen beschrijven als 'slim', 'geslepen' en nog van die mooie woorden gaat het ook blijven gebeuren. Dit moet simpelweg afgekeurd worden.
    Als je dit weekend bent gaan kijken naar Club-Standard heb je reclame voor ons voetbal gezien. Als je de pech had van op Mambourg te zijn dan heb je vooral gezien hoe het niet moet.
    En dit staat los van de uitslag. Charleroi heeft tot de eerste goal zijn spel gespeeld en het was netjes afgewerkt. Het is aan ons om dan terug in de match te komen en dat hebben we even goed niet goed genoeg gedaan.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 14:24
    men kan het probleem heel eenvoudig oplossen.....
    tijd stil als het spel stil ligt...
    men zal dan wel niet blijven liggen als men niets heeft....
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 12:51
    Het lijkt alsof het Yves truukje is uitgewerkt bij Gent of is men fysisch niet orde?
    Vind ik leuk
    Reagens +1643
    maandag 23 april 2018 om 14:38
    Belang van Yves werd m.i. overschat. En we waren al een tijdje minder aan het presteren (verliezen van Oostende, gelijk tegen Mechelen,...)
    Dit is denk ik de eerste match in een hele tijd waar we minder krijgen dan we verdienen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vanderhaeghe sneert naar Charleroi: 'Geen sprake van voetbal in tweede helft'