Stunt in de maak: 'Hij gaat binnenkort tekenen bij Anderlecht'

    Stunt in de maak: 'Hij gaat binnenkort tekenen bij Anderlecht'

    zondag 22 april 2018 om 14:21

    Onlangs klonk het gerucht dat Björn Engels zou vertrekken naar Anderlecht. De ex-speler van Club Brugge is namelijk op een zijspoor beland bij Olympiakos. De freelancer Jurgen De Wever vertelt dat er een doorbraak zou zijn in dit dossier.

    Het gerucht over Engels werd vorige week nog ontkracht door Anderlecht zelf, maar blijkt hardnekkiger dan gedacht. Meer nog: hij zou binnenkort al komen tekenen bij Anderlecht, al wordt dat voorlopig nog niet bevestigd door andere bronnen.

    De vraag is wel of dit in goede aarde zal vallen bij de supporters van Club Brugge. Engels was daar een publiekslieveling en een sleutelspeler in de kampioenenploeg van 2016. Vorig seizoen speelde hij echter bijzonder matig voor Blauw-Zwart.

    Plaats een reactie

    Boerken +6841
    zondag 22 april 2018 om 14:26
    Now way ! Never !
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14468
    zondag 22 april 2018 om 14:27
    In het moderne voetbal schrik je van niets meer.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 14:47
    Zever. In voetbal speelt alleen nog geld een rol. En als hij zijn centen kan verdienen bij Anderlecht , waarom niet. Clubliefde bestaat niet meer, wel alleen nog voor dommeriken
    Vind ik leuk
    Toca +33482
    zondag 22 april 2018 om 15:22
    Boerken, kan jij hem ajb persoonlijk tegen houden.. please . Of ik moet hem alle weken uitfluiten.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 15:23]
    Vind ik leuk
    Diego A M +3414
    zondag 22 april 2018 om 16:38
    Wat dan met defour of Trebel of gert verheyen of Hugo Broos enz.. Ik vond Engels goeie speler buiten de laatste maanden bij Brugge. Als hij zijn niveau van vroeger haalt is dit zeker een versterking. Maar eigenlijk geloof ik hier niets van.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 16:41]
    Vind ik leuk
    Toca +33482
    zondag 22 april 2018 om 17:00
    Die haalt al jaren.geen niveau meer. Speelde heel zijn leven bij brugge en is diehard blauw zwart. Op geen enkel gebied hoort die bij ons. K word al mottig als ik er alleen al aan denk.
    Vind ik leuk
    Hierulf +923
    zondag 22 april 2018 om 16:54
    Money money money...
    Vind ik leuk
    Bonanza +644
    zondag 22 april 2018 om 14:30
    Neeeeeeeeee
    Vind ik leuk
    CobraX +501
    zondag 22 april 2018 om 14:30
    Laat het aub niet waar zijn. Ik wil die prutser niet in een paars truitje zien.
    Vind ik leuk
    Joewie +557
    zondag 22 april 2018 om 14:33
    Is die jongen zijn beroep.
    € gaat boven "clubliefde"...
    Vind ik leuk
    VaSy +807
    zondag 22 april 2018 om 14:35
    Club supps willen het niet en RSCA supps willen het niet..
    Ne rasechte Boer kan nooit ne Mauve worden...
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 14:35]
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 14:51
    Allee manneke. Jullie hebben toch een boer als trainer. Waarom geen spelers
    Vind ik leuk
    VaSy +807
    zondag 22 april 2018 om 16:40
    Sterkste reactie die ik al gelezen heb ;)
    Vind ik leuk
    freeman +11014
    zondag 22 april 2018 om 14:56
    Staelens en Degryse werden het destijds ook ! En zijn het blijkbaar ook nog steeds ..... DAT zijn de Clubsupporters dan ook niet vergeten !
    Vind ik leuk
    vanhimst +917
    zondag 22 april 2018 om 16:26
    helemaal akkoord en hoop dat hij niet komt heb onlangs nog gelezen dat hij hoopt dat club de titel haalt geen goede uitspraak voor iemand die dan naar Anderlecht zou willen komen
    Vind ik leuk
    ROBSON +2596
    zondag 22 april 2018 om 14:38
    Stunt ? Eerder een opluchting dat hij niet naar brugge komt.
    Vind ik leuk
    freeman +11014
    zondag 22 april 2018 om 14:58
    Zou ten andere geen plaats meer zijn voor hem bij Club !
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14137
    zondag 22 april 2018 om 14:42
    Hier zat niemand op te wachten, buiten Bjorn Engels zelf.
    Vind ik leuk
    ketje55 +2074
    zondag 22 april 2018 om 14:42
    Laat die debiel maar rotten in Griekenland.
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    zondag 22 april 2018 om 14:51
    aii

    Daar is dan ook de eerste floptransfer van DEVROE
    Vind ik leuk
    bolclbr +807
    zondag 22 april 2018 om 15:02
    Serieuze versterking voor Anderlecht. Engels vormde jaren het vaste verdedigende duo van de jonge Rode Duivels (U16-19) samen met Mechele. Ergens jammer dat hij niet terug naar Brugge zou komen (Club uiteraard!). Natuurlijk telt enkel zijn eigen inkomen, waarom zou je kiezen voor "clubliefde", dan pas ben je dom.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 15:04]
    Vind ik leuk
    Carola +240
    zondag 22 april 2018 om 15:16
    Ik dacht dat hij naar Arsenal zou gaan het was toch zijn droom niet dus
    Vind ik leuk
    gothog +454
    zondag 22 april 2018 om 15:23
    Het is Bjorn zijn keuze natuurlijk, maar toch altijd moeite met een icoon die naar de aartsrivaal gaat, vind dit ergens niet kunnen.

    Een Engels op het niveau van het kampioenenjaar is een enorme versterking voor Club en Sporting. Daarom zie ik hem liever terugkeren naar Club. De Engels van de laatste twee seizoenen, heeft bij beide teams geen plaats.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 15:27
    Eerst zien en dan geloven hoor, free lancers en van horen zeggen lijken nu niet direct de betrouwbare bronnen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 15:35
    Gaat hij nu die toer op ja om ons cluppie proberen te destabiliseren, man man man en den diene zegt dat hij vroeger clubsup was, wat een klein ventje, en dan zonder de koekenbak he
    Vind ik leuk
    hoekschop +2190
    zondag 22 april 2018 om 15:35
    Al dat gezever op clubliefde ...
    Veranderen jullie nooit van werkgever? Meer is dit niet hé jongens, iemand die verandert van werkgever. Screenen jullie ook iedereen die op jullie werk start? Fluiten jullie die persoon dan uit als het voor jullie niet oké is?
    Vind ik leuk
    zondag 22 april 2018 om 16:02
    Iedereen Marc Degryse en Lorenzo Staelens vergeten misschien?
    Vind ik leuk
    Roach +1444
    zondag 22 april 2018 om 17:00
    Verheyen, Vargas, Stoica, Tchité, Vadis, ...
    Zou zeker geen uitzondering zijn, maar misschien moeten spelers eens leren om geen al te zware uitspraken te doen over andere ploegen, je weet nooit waar je nog uitkomt als je neus toch maar alleen achter het geld aansnuffelt... We weten allemaal denk ik nog wel hoe een geweldige tijd Defour heeft gehad in het Astridpark en met Engels gaat het waarschijnlijk juist hetzelfde zijn...
    Vind ik leuk
    dakcota +4361
    zondag 22 april 2018 om 17:44
    we willen geen boeren in ons teaaammmmm alalalalala
    Vind ik leuk
    Mauveke +66
    zondag 22 april 2018 om 19:30
    Geloof er niks van alhoewel coucke zijn maatje devroer is ook een boer
    Vind ik leuk
    ickx22 +415
    maandag 23 april 2018 om 13:01
    Als die matennaaier (remember de rode kaart voor Aleksandar Mitrovic) bij Anderlecht komt spelen ga ik in hongerstaking...... en ik ben in de tijd dat Defour 2 jaar voor onze paarswitten speelde al 11 kilo vermagerd, elke keer dat die aan de bal kwam kreeg ik braakneigingen!! Marc Coucke aub, laat Engels waar hij is en doe dit de geboren Anderlechtsupporters niet aan !!!!
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 april 2018 om 13:15]
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4101
    maandag 23 april 2018 om 13:13
    en waarom zou dat niet mogen? al dat gedoe om club liefde, euh switchen naar de vijand is schering en inslag, Er gaan spelers van boca junior naar river plate en omgekeerd. er gaan spelers van partizan belgrado naar rode ster en omgekeerd. Zo ook tussen Barca en real.Er gaan spelers van Psg naar Marseille en omgekeerd. er gaan spelers van Lazio naar as roma en omgekeerd, zo ook tussen ac milan en inter. Maar neen in Belgie is dat blijkbaar een te heilig huisje voor velen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Stunt in de maak: 'Hij gaat binnenkort tekenen bij Anderlecht'