'Standard verkeert in bloedvorm, maar hij is voor mij de zwakke schakel'

'Standard verkeert in bloedvorm, maar hij is voor mij de zwakke schakel'

Gepubliceerd: zondag 22 april 2018 om 09:57zo 22-04-2018 om 09:57

Standard neemt het zondag op tegen Club Brugge. Na winst in de topper tegen Anderlecht zitten de Rouches vol vertrouwen.

Standard mikt na de sterkte prestaties van de afgelopen weken nu vol op de tweede plaats. Opgeteld met de bekerwinst zou dat een sterke prestatie zijn van Ricardo Sa Pinto in zijn debuutseizoen. Ook Aimé Antheunis is onder de indruk. "Iedereen doet daar zijn taak en die pluim mag de coach op zijn hoed steken. De smaakmakers zijn voor mij Edmilson, Carcela en Marin", vertelde de ex-bondscoach aan De Zondag.

Toch zit niet iedereen volgens hem op hetzelfde niveau. Zo duidt hij ook een zwakke schakel aan. "Voor mij is doelman Ochoa de zwakste schakel van het team, dan is Gillet volgens mij toch een betere optie", liet hij optekenen.

Plaats een reactie

JanB +6422
zondag 22 april 2018 om 10:11
Club - Standard kan wel eens dé match van PO 1 worden
Tenminste als de Luikenaars hun soms treiterende trukkendoos wat achterwege laten
Vind ik leuk
Toca +44306
zondag 22 april 2018 om 10:42
Ochoa is nog geen puntenpakker gebleken. Denk dat de play offs vanavond gespeeld zijn.
Vind ik leuk
calimeros +1895
zondag 22 april 2018 om 11:14
Wie gaat er Edmilson en Carcela afstoppen?
En ook Emond zal wel zijn goaltje meepikken.

Ik ga voor 1-3
Vind ik leuk
THOR4ever +2440
zondag 22 april 2018 om 11:21
Die 2 komedianten moet je afstoppen met clowns... Mandekking en dan is het boeken dicht voor alle twee.
Vind ik leuk
Riddlin +2506
zondag 22 april 2018 om 11:32
Mandekking op snelle dribbelvaardige spelers. Gij zijt een echte kenner
Vind ik leuk
calimeros +1895
zondag 22 april 2018 om 11:33
WAAR GA JE DIE 2 MANDEKKERS HALEN BIJ BRUGGE ?

Ik zie diatta al achter Edmilson en Limbombe achter Carcela lopen een ganse wedstrijd
[Reactie gewijzigd op zondag 22 april 2018 om 11:35]
Vind ik leuk
ROBSON +3531
zondag 22 april 2018 om 12:42
Daarvoor staan ze erop.
Vind ik leuk
calimeros +1895
zondag 22 april 2018 om 13:06
de sterke punten van diatta en limbombe zijn eerder aanvallen dan verdedigen

Vind ik leuk
ROBSON +3531
zondag 22 april 2018 om 12:41
Als de scheids wat minder onterecht gaat fluiten op Wesley is de vraag wie gaat het duo wes/diaby afstoppen? Ik ga voor dezelfde prono als jij alleen omgekeerd. Vormer diaby en vanaken doen de netten trillen.
Vind ik leuk
Wankstar123 +1754
zondag 22 april 2018 om 13:31
Als Luyindama speelt ik ben even vergeten of hij nog geschorst is of niet is het niet de vraag wie zal wesley afstoppen maar wie haalt wesley uit de broekzak van Luyindama en diaby zal het moeilijk hebben tegen Fai en Cavanda
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17513
zondag 22 april 2018 om 13:47
Ochoa is inderdaad een grote tegenvaller.
Vind ik leuk
Cripler +467
zondag 22 april 2018 om 12:04
gillet beter? hij gaat even hoog met zen hand rechtstaand als dat ie springt , vraag me niet hoe ie het doet , maar beste manier om gilet te pakken is recht boven hem schieten .

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws