De Beerschot-fans zijn toch iets beschaafder dan die van Antwerp

    "De Beerschot-fans zijn toch iets beschaafder dan die van Antwerp"

    maandag 16 april 2018 om 11:00

    Beerschot Wilrijk had zondag geen verhaal tegen Antwerp. Het verloor op de Bosuil met 2-0. Mo Messoudi werd geviseerd door de thuisfans, want hij is momenteel het boegbeeld van Beerschot. De middenvelder kan het gefluit wel gebruiken.

    Messoudi is dit ondertussen wel gewoon. "Ik word op de Bosuil altijd warm onthaald. Toen ik hier met Zulte Waregem kwam spelen, pikten ze mij er ook al snel uit. Ik heb nog bij den echten Beerschot gespeeld en dat weten de Antwerp-fans maar al te goed. Ach, ik vind dat allemaal niet erg, ik vind het zelfs plezant. Het onderstreept de charme van deze stad en van deze derby", vertelt hij aan Het Nieuwsblad.

    Nederlaag of niet, Messoudi is toch blij dat hij op het Kiel mag spelen. "Er is wel degelijk een verschil tussen beide clubs. Zowel qua filosofie als qua achterban. Ik vind dat niet verkeerd. Maar als je hoort wat ze hier allemaal roepen, dan denk ik dat de fans van Beerschot toch iets beschaafder zijn.

    Plaats een reactie

    Freddyploiks +10494
    maandag 16 april 2018 om 11:14
    Mooiere kleuren in elk geval
    Vind ik leuk
    Wimz3 +738
    maandag 16 april 2018 om 12:25
    Als er 1 speler op het veld stond die erover ging en unfair speelde was het wel Messoudi. Heeft de commentator trouwens ook aangegeven.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:47
    De woorden beschaafd , antwerp en beerschot-wilrijk in 1 zin gebruiken !
    Je moet maar durven.
    Vind ik leuk
    maandag 23 april 2018 om 14:24
    In Jan Brydel heeft meer dan 90% het syndroom van down of een andere mentale ziekte. Ik schaam mij in jullie plaats telkens als ze een van jullie inteelt boeren hun gezicht durven te filmen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 13:21
    zo beschaafd dat ze de toiletten gebruiken om hun frustratie na nederlaag op bot te vieren of waren de ratten aan t zoeken waar ze de riool in konden kruipen?
    Vind ik leuk
    firedwarf +2933
    maandag 16 april 2018 om 14:08
    Beschaafder idd... kijk maar naar de ravage die ze aanrichtte...
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 22:12
    Whahahahahahaha! Die van Beerschot iets beschaafder?
    Allez, dat belooft dan voor binnen 14 dagen als die van den Antwerp op bezoek zijn op't Kiel.
    Wat gaan die dan allemaal afbreken ...?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 april 2018 om 11:44
    hopelijk laten de antwerp supporters dan zien dat ze niet dezelfde mentaliteit hebben dan die van de fusie ploeg
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "De Beerschot-fans zijn toch iets beschaafder dan die van Antwerp"