Reukje aan Anderlecht-goal? Je kan daar vraagtekens bij plaatsen

    Reukje aan Anderlecht-goal? "Je kan daar vraagtekens bij plaatsen"

    Gepubliceerd: maandag 16 april 2018 om 10:50ma 16-04-2018 om 10:50

    Anderlecht domineerde zondag in eigen stadion Club Brugge. Het won uiteindelijk dankzij een doelpunt van Lukasz Teodorczyk, maar François Colin vraagt zich af of dit een geldig doelpunt was.

    De columnist van De Witte Duivel is evenwel vol lof over de videoref. "De VAR besliste de uitslag in de topper tussen Anderlecht en Club Brugge door de gelijkmaker van Diaby af te keuren voor buitenspel. Het ging om centimeters, maar het was wel de juiste beslissing."

    "Al kunnen er ook vraagtekens geplaatst worden bij het enige doelpunt van Teodorczyk. De Pool gaf Cools een lichte duw waardoor deze even struikelde. De Brugse verdediger viel niet, maar was wel uit balans en Teo kreeg vrije baan om binnen te koppen. Ruim verdiend overigens", voegt hij daaraan toe.

    Of deze zege de competitie spannend maakt, dat weet Colin niet. "Anderlecht staat na deze zege op drie punten van Club. De spanning is dus terug. Laat ons toch voorzichtig zijn. Het verschil is nog steeds drie punten en eigenlijk vier. Blauw-zwart speelde al twee keer uit en Sporting twee keer thuis. Paars-wit moet ook nog naar het Jan Breydelstadion."

    Plaats een reactie

    ketje55 +2075
    maandag 16 april 2018 om 11:00
    Dat 'reukje' waren de strontboeren in onze tempel, daar wordt vandaag aan gewerkt om die geur, stank is juister woord, te verdrijven.
    Vind ik leuk
    JanB +6164
    maandag 16 april 2018 om 11:05
    Je sociaal incapabel vocabularium mag je voor jouw houden
    Er zitten op deze site mensen (Anderlecht !) met méér manieren die afstand nemen van dergelijke (incognito) vuilspuiterij
    Vind ik leuk
    freeman +11942
    maandag 16 april 2018 om 16:47
    Er zitten OVERAL rotte appels tussen .... is nu al stilaan wel geweten . Een smet voor de ernstige Anderlechtsupporters !
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    maandag 16 april 2018 om 11:11
    Wordt je je eeuwig zelfde taaltje niet moe ? Ik denk dat je thuis zelf een wasknijper nodig hebt.
    Supporter voor je ploeg, geef je mening maar doe dat op een beschaafde manier.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6549
    maandag 16 april 2018 om 11:03
    Pfft, nu zijn ze het echt wel aan't zoeken als je het mij vraagt. Dan zou elke goal op stilstaande faze afgekeurd moeten worden want er word constant wel aan elkaars lijf gezeten.
    Vind ik leuk
    Dirk H +3114
    maandag 16 april 2018 om 11:05
    Kunnen ze bij elke corner penalty fluiten
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    maandag 16 april 2018 om 11:08
    Of omgekeerd. Daar heb je gelijk in. Enige wat we kunnen zeggen is dat Trebel in tegenstelling tot Kums de bal wel zeer goed voor doel brengt.
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1491
    maandag 16 april 2018 om 11:09
    Wat gaat het straks zijn? Kums spuugde op de grond en de VAR greep niet in...
    Vind ik leuk
    Diego A M +3815
    maandag 16 april 2018 om 11:12
    Zoals ik al eerder zei nog even en theo stond buitenspel..
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12335
    maandag 16 april 2018 om 11:14
    Mooie goal van Teo, die trouwens man van de match was!
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 12:31
    Was idd een perfecte Theo goal.
    Vind ik leuk
    hoekschop +3091
    maandag 16 april 2018 om 11:47
    OMG
    Vind ik leuk
    Markske +467
    maandag 16 april 2018 om 12:07
    Ook wat ik dacht.
    Mij maakt het niet uit wie kampioen zal worden, als ik maar goed voetbal zie.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15919
    maandag 16 april 2018 om 13:54
    Onzin! Dat was bijzonder flauw verdedigd.
    Vind ik leuk
    maandag 16 april 2018 om 20:29
    Mark Coucke mag ook eens geluk hebben in zijn leven!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws