Anderlecht-supporters zwaar onder vuur na bekogeling 'Rafa': 'Shame on you'

Anderlecht-supporters zwaar onder vuur na bekogeling 'Rafa': 'Shame on you'

zondag 15 april 2018 om 19:28

De Anderlecht-supporters van paars-wit toonden zich zondag niet van hun beste kant. Bij de vervanging van Lior Refaelov werd de Israëliër met bier en andere objecten bekogeld door de supporters. Niet naar de zin van heel wat fans.

Plaats een reactie

zondag 15 april 2018 om 19:37
Ze zullen denken dat het zo moet he. Zien die van Brugge dat ook zo vaak doen natuurlijk. Ik spreek het niet goed maar had die mensen hun reactie willen lezen als het omgekeerd was geweest. Selectieve verontwaardiging
Vind ik leuk
agdh +117
zondag 15 april 2018 om 19:41
Refaelov moet maar zoals elke speler langs de middenlijn naar de kant gaan, als ge speciaal wilt zijn, dan krijgde een speciale behandeling eh ;) los daarvan natuurlijk niet nodig van het publiek
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 19:42]
Vind ik leuk
VeeDeeVee +9370
zondag 15 april 2018 om 19:53
Dat was inderdaad best zielig!
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:06
Ochja, het zijn langs beide kanten crapuulsupporters. Anders zijt ge ook niet "supporter" van zon criminele oplichtersploegen. Brugge en RSCA maken het Belgische voetbal ziek en kapot, zeker nu er 2 meesteroplichters aan het hoofd staan.
Vind ik leuk
E.V +1675
zondag 15 april 2018 om 20:11
Genkenaar, volgens mij is er hier maar 1 ziek in zijne kop....je mag twee keer raden wie?...lol
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:13
Teo, Coucke, Verhaeghe, keuze genoeg
Vind ik leuk
blondel +1007
zondag 15 april 2018 om 20:25
Denk dat jij een holle kop hebt,aan je reacties te zien.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:28
Bij welke club kan ik dan spelen: Brugge of RSCA, want voetballen kan ik voor geen meter
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:32
Doe geen moeite, alsge da nu zegt of nie, diene genkenaar verstaat / beseft da niet
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:03
Dude, ga je ezel pompen, dwaas.
Vind ik leuk
Rebel +232
zondag 15 april 2018 om 21:20
Zeg belachelijk manneke wanneer gaat ge is volwassen worden
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:26
Als Brugge en RSCA uit de competitie worden gezet
Vind ik leuk
Dirk H +1568
zondag 15 april 2018 om 21:46
Die mannen van "down the road" zijn zelfs slimmer dan de genkenaar
Vind ik leuk
Diego A M +1688
zondag 15 april 2018 om 22:04
De ergste crapuulsupporter moet JIJ nochtans niet ver gaan zoeken
Vind ik leuk
Boerken +4678
zondag 15 april 2018 om 20:11
Twaren clubfans verkleding paars wit zeker?
Vind ik leuk
Mckenzie +1957
zondag 15 april 2018 om 20:43
't was in elk geval naar een Jood.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:08
Ik vind zulk gedrag onaanvaardbaar, Ik was beschaamd in hun plaats. Anderlecht onwaardig.
Vind ik leuk
Mckenzie +1957
zondag 15 april 2018 om 22:49
Je hebt gelijk. Slechte grap. Hoort niet thuis tussen voetballiefhebbers, dergelijk gedrag
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 23:22
Freddy het is een triestige ziekte geworden bij zoveel ploegen,het gooien met drankbekers. Hier moet op een of andere manier nationaal opgetreden worden of misschien spelersvakbonden een actie plannen.
Vind ik leuk
Boerken +4678
maandag 16 april 2018 om 00:59
Ik zei net hetzelfde toen dit in Brugge gebeurde ! Crapuul heb je nu eenmaal overal
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:17
Dat je eens grommelt of uw middelvinger opsteekt naar de tegenstander. Maar er een lekkere "Belgium" naar gooien gaat er toch over, zo lekker en wat een verkwisting van gerstennat! Idd shame on you :-)
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:31
Dat Coucke het woord nu maar bij de daad voegt en die biergooiers aanpakt. Stelletje marginalen.
Rafa had wel geel moeten krijgen. Hij vroeg om die bierdouche. Een speler die niet gekwetst is moet niet langs daar het veld verlaten bij een vervanging.
Vind ik leuk
Mckenzie +1957
zondag 15 april 2018 om 20:42
Nochtans een Jood.
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 20:44
Hahah, schijt supporters? xD hebt ulder eigen nog nie bezig gezien thuis zeker? xD ge doet just het zelfste, triestigaards
Vind ik leuk
Boerken +4678
zondag 15 april 2018 om 20:45
Dronken?
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:25
Mentaal beperkt?
Vind ik leuk
Boerken +4678
zondag 15 april 2018 om 22:12
Das voor u rekening dan
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 22:22
Spreek voor u zelf, patattenraper
Vind ik leuk
zondag 15 april 2018 om 21:18
Hij zou beter langs de juiste kant van het veld gaan!
En dan snijdt hij nog langs de corner vlag het veld op,volgens de regels is dat rood!
Vind ik leuk
Brubru +1826
zondag 15 april 2018 om 22:17
Het blijft toch zielig en triestig dat mensen die een paar uur later weer gezellig thuis bij vrouw en kinderen zijn en op maandag hun job gaan doen eens ze in een voetbalstadion zitten of staan veranderen in een bende opgefokte beesten. Ik blijf dat onbegrijpelijk vinden.
En dan altijd dat vergoelijken hier want de anderen doen dat ook.
[Reactie gewijzigd op zondag 15 april 2018 om 22:19]
Vind ik leuk
maandag 16 april 2018 om 07:53
Sommige hebben toch een kort geheugen en zijn blind...
Als de Nekken op Breydel spelen...wat krijgen op hun hoofd bij elke corner...???
Remember de sneeuw en ijsballen...Match zelf gestopt...
Och ja ...wij waren dat vergeten...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Anderlecht-supporters zwaar onder vuur na bekogeling 'Rafa': 'Shame on you'