Rode Duivel doelt op vertrek bij Anderlecht: Het enige wat mij nog rest

    Rode Duivel doelt op vertrek bij Anderlecht: "Het enige wat mij nog rest"

    woensdag 21 maart 2018 om 08:15

    Leander Dendoncker werd na een mindere periode bij RSC Anderlecht toch opgeroepen voor de nationale ploeg. Twee afgesprongen transfers hebben zorgden voor een lastige periode voor het paars-witte jeugdproduct.

    Zowel afgelopen winter als vorige zomer zag Dendoncker een transfer naar de Premier League door de neus geboord. “Ik heb uit de zomer wel een en ander geleerd. Bijvoorbeeld om iets meer gefocust te blijven op het voetbal en niet op alles errond. In de zomer is het moeilijk geweest. Toen ben ik er twee maanden mee bezig geweest, dag in, dag uit”, klinkt het in Het Nieuwsblad.

    Toch staat het komende WK alweer in het teken van een transfer naar een topcompetitie. “Ik heb dat nu achter mij gelaten en probeer vooruit te kijken. Het is niet lang meer, er resten alleen de play-offs en misschien het WK. Hopelijk kan ik bewijzen dat ik een hoger ­niveau aankan”, besluit Dendoncker.

    Plaats een reactie

    JanB +4623
    woensdag 21 maart 2018 om 08:41
    Leander zou zich beter eerst concentreren op de eigen competitie, waar hij tot nog toe zeer zwak opereerde
    Óf hij het niveau van het buitenland aankan, is nog maar zeer de vraag
    Vind ik leuk
    buck +2108
    woensdag 21 maart 2018 om 09:42
    Zegt het toch wilt zich bewijzen in de play off.Izquerdo was de laatste tijd in Belgie ook niet meer top maar doet het in Engeland zeer goed.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12326
    woensdag 21 maart 2018 om 08:54
    Die focus is volledig verkeerd, Leander! Eerst presteren, dan pas mag je over een transfer spreken. Tussen elke lijn door merk je dat die zo snel mogelijk weg wil.. dan maakt wat hij zegt totaal niks uit.
    Vind ik leuk
    buck +2108
    woensdag 21 maart 2018 om 09:48
    Leander verdiende deze zomer al zijn transfer!uitstekend seizoen!Focus ligt verkeerd?Heeft vorig jaar genoeg bewezen!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12326
    woensdag 21 maart 2018 om 09:51
    Een echte sportman zet dat van zich af en zeikt niet, maar werkt hard. Zoals hij nu bezig is...
    Vind ik leuk
    buck +2108
    woensdag 21 maart 2018 om 09:57
    Moet ik u gelijk in geven.Zag ik vorig seizoen ook al in wedstrijden.Kara stoomde hem constant aan vooraan druk te gaan zetten.Geen echte leider.
    Vind ik leuk
    Patfey +4392
    woensdag 21 maart 2018 om 10:12
    Er was duidelijk gezegd : Tielemans weg, Dendoncker blijft. Heeft zich het hoofd zot laten maken.
    Vind ik leuk
    Basvyncke +488
    woensdag 21 maart 2018 om 09:03
    Hebben zorgden voor transfer doen slecht niet oog met de toekomst op, buitenlanden compitietjes beter zijn niet?.... Ben aan t solliciteren om de VP tekstjes te mogen schrijven...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 09:05]
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 11:55
    Het is toch een beetje spijtig RSCA en Club B zijn toch goede clubs, daar verdien je toch ook wel goed uwe boterham ? Ik begrijp wel dat je als sporter ambitieus moet zijn, maar tegenwoordig kunnen ze allemaal niet snel genoeg weggaan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Rode Duivel doelt op vertrek bij Anderlecht: "Het enige wat mij nog rest"