Ghelamco gebruikt omweg om Brusselaars warm te maken voor 'Eurostadium'

    Ghelamco gebruikt omweg om Brusselaars warm te maken voor 'Eurostadium'

    woensdag 21 februari 2018 om 23:46

    Woon jij in het Brusselse? Dan is de kans groot dat je woensdag op sociale media reclame te zien kreeg over het Eurostadion. Via Twitter, Facebook en Instagram stuurde Ghelamco zijn promopraatje de wereld in. 

    Het account 'We create together' stuurde een boodschap de wereld in met de tekst. 'De komst van het Eurostadium (sic) biedt heel wat voordelen voor jou als Brusselaar, maar ook voor ons land en het imago van Brussel.' Daarna volgde een link met meer uitleg.

    Achter de reclame gaat Ghelamco schuil. De bouwgroep financieert de campagne op sociale media. Opvallend, Ghelamco doet dat niet via zijn eigen kanalen, maar met een omweg. 

    Eerder gebruikte Ghelamco 'We create together' om de Gentenaar te overtuigen voor het Eurostadion-project.  

    Plaats een reactie

    donderdag 22 februari 2018 om 00:02
    Wanneer houdt die zever nu eens op? Geen tweetalig stadion op de heilige Vlaamse grond. Bovendien is dat economisch onverantwoord.
    Vind ik leuk
    Garland +5212
    donderdag 22 februari 2018 om 00:10
    Dat dat stadion er niet moet komen, ok nog.

    Maar 'heilige Vlaamse grond', ik hoop dat dat een grapje is.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13485
    donderdag 22 februari 2018 om 01:24
    Het is een West-Vlaming. Hij bedoelt vast geilige grond. Geilige, in de zin van vruchtbaar, fertiele grond.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 01:24]
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 04:28
    LOL. Alle gekheid op een stokje, we moeten in het voetbal vooruit en daar horen sfeerstadions erbij. Echter in het concept van veel stadions vergeet men de kracht een aantrekking van een spionkop, van een tribune van de rand van het veld doorgetrokken tot het dak van het stadion. Denk aan "die gelbe Wand" bij Borussia Dortmund. Ik was 4x in de Signal Aduna arena en je krijgt kippevel als die tribune begint te schreeuwen. Daarom is ook het nieuwe van stadion een miskleun
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 04:30
    Lord Wenger, heb jij ook dat Westvlaams spraakgebrek gehoord met de "g" en "h". Goed bekeken academicus.
    Vind ik leuk
    Verne +408
    donderdag 22 februari 2018 om 09:13
    Deze 'heilige Vlaamse grond' van parking C ligt wel op grondgebied Grimbergen, maar is wel eigendom van de stad Brussel die de site in 2016 in erfpacht voor 99 jaar heeft gegeven aan de firma Ghelamco voor één symbolische euro.
    Vind ik leuk
    Lupo +431
    donderdag 22 februari 2018 om 08:43
    zoals Uplace !
    Vind ik leuk
    Reagens +1887
    donderdag 22 februari 2018 om 14:16
    Eurostadion in Gent?
    Maar wij hebben juist een nieuw stadion hoor. Toch bedankt!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 februari 2018 om 17:32
    Het zijn groote manipurgatoren.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ghelamco gebruikt omweg om Brusselaars warm te maken voor 'Eurostadium'