Anderlecht had evengoed met zijn tienen kunnen spelen

    "Anderlecht had evengoed met zijn tienen kunnen spelen"

    Gepubliceerd: zondag 18 februari 2018 om 09:00zo 18-02-2018 om 09:00

    Anderlecht heeft vrijdag nog een keer verloren, deze keer met 1-0 van STVV. Hein Vanhaezebrouck besloot om Silvère Ganvoula weer te vervangen door Lukasz Teodorczyk. Dat was absoluut geen succes.

    Het Laatste Nieuws geeft Teodorczyk een vernietigend rapport. "De luchtduels vocht hij te slap uit en de kilometer­teller joeg hij ook niet de hoogte in. Een nonchalante kaats of een slordige controle."

    "Vanhaezebrouck voerde zijn drie wissels door en liet Teo staan. Bij gebrek aan waardige alternatieven, durven we vermoeden. Met Morioka en Dauda bracht hij twee jongens die iets meer moesten aansluiten bij de Poolse spits. Het bracht geen zoden aan de dijk. Teo­dorczyk bleef meer met zichzelf bezig dan met de bal. Hij bleef erbij lopen alsof hij fin de carrière was. Hoopvol uitkijkend naar het laatste fluitsignaal en aftellend naar het einde van het seizoen."

    Het besluit is heel duidelijk: Anderlecht had evenzeer niemand kunnen opstellen in de aanval. "Met zijn tienen had Anderlecht exact dezelfde wedstrijd afgeleverd."

    Plaats een reactie

    Zetterberg +10520
    zondag 18 februari 2018 om 09:14
    Larie! Ik kan minstens vier spelers opnoemen die de vrijdag slechter waren dan Teo. Concentreren op Teo en hem wat afbreken is natuurlijk wat makkelijker en populairder..zowel bij tegenstand als bij de Anderlechtsupporters
    Vind ik leuk
    Carola +240
    zondag 18 februari 2018 om 09:31
    Straks ga u nog vertellen dat hij de gouden schoen verdiend ik hoop dat u roepnaam niet vergelijkt met teo dat zou onneer aandoen aan die prachtig voetballer dat zetterberg wel was
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10520
    zondag 18 februari 2018 om 09:40
    Wat heeft dit met zetterberg te maken? Zulke spelers lopen al lang niet meer op Belgische velden. En ik beweer niet dat Teo het goed doet, maar ik zou niet graag een spits zijn in deze ploeg!
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 09:48]
    Vind ik leuk
    blondel +2736
    zondag 18 februari 2018 om 10:52
    Wel,ik zou heel graag spits zijn in deze ploeg.Wat zou ik me graag tonen dat ik meer waard ben ,dan wat we nu zien.Is toch een ambitie die je moet hebben .Tonen wat je kunt,zelfs al speelt de ploeg slecht.Ik begrijp dat niet echt van sommige spelers,om er maar wat gefrustreerd bij te lopen.Voetbal is toch hun hobby;En een hobby is toch iets wat je graag doet!!!!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 11:19
    U tonen in een slechte ploeg als spits is zeer moeilijk. Als uw ploeg slecht speelt,dan zie je amper een bal.
    Vind ik leuk
    Bonanza +709
    zondag 18 februari 2018 om 11:41
    Het lukte Hanni toch?
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10520
    zondag 18 februari 2018 om 11:54
    Ja daar was ook iedereen unaniem over? Ik zag Hanni graag maar was ook vaak afwezig, ligt dat aan Hanni of aan de kwaliteit van de rest...dat laat ik in t midden. Hanni is weg, dus daar moeten we onze kop niet meer over breken, gedane zaken nemen geen keer!
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 12:57
    Een zwaluw maakt de lente niet...
    Vind ik leuk
    Diego A M +3791
    zondag 18 februari 2018 om 16:51
    Zetterberg heeft gelijk. Er waren verschillende spelers slechter dan theo, ook al speelde hij zeker niet schitterend. Moest hij plots toch terug niveau van vorig seizoen halen, dan nog zouden Analysten en media hem afbreken. Gewoon omdat hij niet sympathiek is en spelletje met media niet meespeelt. Dat hebben ze ook met Weiler gedaan.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 februari 2018 om 16:52]
    Vind ik leuk
    Dirk H +3114
    zondag 18 februari 2018 om 09:50
    Mocht ik coach zijn en je moet kiezen ts je 2 spitsen stel ik ook altijd Teo op
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 11:19
    Ik zou gewoon 2 spitsen opstellen. Volgens mij zal het dan beter beginnen draaien.
    Vind ik leuk
    polle1 +280
    zondag 18 februari 2018 om 11:33
    speel altijd met 2 sitsen teo of dauda met amuze dan heb ge een grote spits + een snelle spits zoals in de tijd van koller en radzinksi,dan moeten de verdediger zich concentreren op deze 2 en zal morioka ook meer aanspeelpunten vooraan hebben
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    zondag 18 februari 2018 om 12:11
    Van op de bank kan je moeilijk aanspeelpunten vinden hé. Het blijft toch een raadsel (er moet toch meer aan de hand zijn) waarom Anderlecht Hanni en Harbaoui lieten gaan terwijl ze geen overschot hebben aan spelers.
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 11:57
    Mss eens gewoon 4-4-2 spelen hein? Met een ruit op het middenveld perfect mogelijk
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 12:11
    Laat die jeugd maar spelen voor de eerste ploeg zich helemaal onsterfelijk belachelijk maakt, te triest voor woorden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws